در حال بارگذاری لوگو
شگفت انگیزترین مدل های سقف کاذب

شگفت انگیزترین مدل های سقف کاذب

از شگفت انگیزترین مدل های سقف کاذب می توان به انواع مدل سقف کشسان (باریسول)، سقف آسمان مجازی و سقف کناف اشاره نمود. تنوع طرح و رنگ این سقف ها به دلیل مزیت های فراوانی که دارند بی شمار است. از مزیت های مهم سقف کاذب کشسان و سقف کاذب آسمان مجازی می توان به قابلیت چاپ و طراحی انواع تصاویر دلخواه بر روی آنها اشاره نمود. سقف کاذب کناف نیز به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالا قابلیت اجرایی به تمام اشکال هندسی و غیر هندسی دارد.

فروش و اجرای مدل های متنوع سقف کاذب

مجموعه آکس مفتخر است با نزدیک به نیم قرن تجربه در زمینه فروش و اجرای انواع مدل های سقف کاذب برای طراحی دکوراسیون داخلی در خدمت شما عزیزان باشد. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس گرفته و تمام اطلاعات لازم را جویا شوید.

 

سقف کاذب فروش و اجرای حرفه ای

 

برای مشاهده تصاویر بیشتر از انواع مدل های سقف کاذب می توانید به بخش گالری سایت مراجعه نمایید.

کابرد سقف کاذب چیست؟

سقف کاذب پوششی غیرباربری است که بعد از سقف اصلی اجرا می گردد. نقش این سقف به عنوان یک عنصر معماری پوشش دهی تاسیسات زیر سقف اصلی سازه، آکوستیک نمودن فضا، ایجاد حجم های دکوراتیو، جلوگیری از رطوبت و اتلاف دما، ایجاد بستر نورپردازی مدرن متناسب با فضا و … می باشد. از جمله مواردی که در انتخاب این سقف برای فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و غیره از اهمیت ویژه ای برخوردار است می توان به سبک بودن، دسترسی آسان به تأسیسات پشت سقف کاذب در صورت بروز اشکال تاسیساتی، عدم آسیب به ساکنین فضا در زمان وقوع حادثه اعم از زلزله، سیل، آتش سوزی و همچنین توجه به جذابیت های معماری این عنصر ساختمانی نظیر تنوع بافت و رنگ، قابلیت انعطاف پذیری در اجرا و …. اشاره کرد.

کابرد سقف کاذب چیست؟

خرید و اجرای شگفت انگیزترین مدل های سقف کاذب

برای خرید، طراحی و اجرای شگفت انگیزترین مدل های سقف کاذب می توانید می توانید با کارشناسان خود در آکس طرح و ساخت تماس بگیرید. علاوه بر مشاوره رایگان به محل پروژه شما بیایند و بررسی های لازم را انجام دهند. شرکت آکس طرح و ساخت نماینده و عاملیت فروش کناف و اجرای محصولات شرکت کناف ایران با سالها تجربه در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید