سقف کشسان کافه و رستوران

سقف کشسان کافه و رستوران

طراحی و نصب سقف کشسان برای کافه و رستوران دارای قابلیت‌های زیادی مانند : نورپردازی های متنوع، فرم‌دهی سقف و اجرای سریع می‌باشد. ظاهر و نمای داخلی کافه و ستوران بر جذب مشتری بسیار تأثیر‌گذار است. به‌طور‌کلی هر رستورانی علاوه‌بر داشتن غذایی با کیفیت بالا، بایستی فضایی جذاب و ایده‌آل هم برای سرو آن داشته باشد.

نورپردازی سقف کشسان کافه و رستوران

نورپردازی سقف کشسان کافه و رستورانفرم، بافت و رنگ هر کدام از عناصر، در طراحی داخلی یک رستوران مهم هستند. طراحان داخلی با درست در کنار هم گذاشتن تکه‌های این پازل به یک نتیجه مطلوب می‌رسند. سقف و دیوارها از اجزای مهم در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. امکان نورپردازی در سقف کشسان و یا چاپ روی آن و حتی فرم‌دهی به سقف از مهمترین مواردی است که می‌تواند کمک شایانی در طراحی خوب و اجرای جذاب دکوراسیون داخلی کند.

نورپردازی‌های مختلف یکی از مهمترین عوامل دکور سقف یک رستوران یا کافه هستند. برای فست فودها نورپردازی شدید و پر‌انرژی توصیه می‌شود. به نظر شما علت آن چیست؟ برای کافه‌ها نور کم و ملایم و برای رستوران‌ها بیشتر نور یکدست، انتخاب می گردد.

نقش سقف کشسان در کافه و رستوران

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران، فضایی را ایجاد می‌کند که سبب توسعه برند و تأثیر اولیه قدرتمند در مشتری شود. در‌واقع، دکوراسیون به‌تنهایی می‌تواند تا 90 درصد روی برداشت اولیه مهمان تأثیر بگذارد.

اولین قانونی که تمام کافه‌ها و رستوران‌ها باید به نحو احسنت به آن پایبند باشند پاکیزگی و تمیزی است. استفاده از متریال‌های آنتی باکتریال و قابل شستشو برای انجام هر چه بهتر این قانون خواهد بود. سقف کشسان قابلیت شستشو دارد، آنتی باکتریال، ضد گرد و غبار است.

سقف کشسان در کافه و رستورانانواع نورپرازی ملایم، شدید، روی کار، نور مخفی، هالوژن و لوستر روی سقف کشسان براحتی نصب و اجرا می‌گردد. فضایی دل انگیز و جذاب را برای مشتریان کافه و رستوران خود طراحی و دکور نمایید.

قابلیت فرم دهی و پوشش دهی در هر اندازه و مقیاسی، از قابلیت‌های ویژه سقف‌های کشسانی است. اندازه سقف و یا دیوار کافی شاپ و رستوران شما هر مقداری که باشد. یا در هر طرح و مدلی غیر از چهارگوش باشد نیز قابلیت نصب و پیاده‌سازی دارد.

سقف کشسان برای جذب مشتری

سقف کشسان برای جذب مشتری

از دیدگاه شما کدام مزیت سقف کشسان برای جذب مشتری مهم‌تر است؟ در ادامه برایتان چندین ویژگی کاربردی و دلیل انتخاب سقف کشسان کافه و رستوران را آورده‌ایم.

  • امکان نورپردازی های مختلف
  •  آنتی باکتریال بودن
  • قابلیت فرم دهی
  • قابلیت شستشو
  •  تنوع رنگی و قابلیت چاپ ضد رطوبت و نم
  •  اجرای سریع و آسان
  •  بی نیاز بودن به جابجایی اثاثیه

سقف کشسان برای جذب مشتریگروه صنعتی لابل تولید کننده نسل نوین سقف افتخار این را دارد که در جای جای ایران عزیز با خانواده‌ای بزرگ از نمایندگان و عاملین فروش در دسترس همه مشتریان عزیز باشد. شرکت آکس طرح و ساخت تا به امروز افتخار اجرای بیش از صد و ده هزار پروژه را داشته است. این تصاویر گوشه ای از خلاقیت و اعتماد شما عزیزان به ما برای نصب سقف کشسان کافه و رستوران بوده است.

تصاویر نمونه سقف کششی کافه و رستوران

سقف کشسان کافه و رستوران

سقف کشسان کافه و رستوران

سقف کشسان کافه و رستوران

سقف کشسان کافه و رستوران

5/5 - (9 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید