مشاوره بازسازی منزل در تهران

مشاوره بازسازی منزل در تهران

مشاوره بازسازی منزل در تهران : مجموعه آکس طرح و ساخت، با بررسی و آگاهی کامل از ضعف های ساخت و ساز در ایران اقدام به جذب مهندسین مستعد کرده است. علاوه بر این، مجموعه آکس اقدام به برگزاری آموزش های جامع و درون سازمانی و پرورش و آموزش مهندسان در زمینه های آکادمیک، دانشگاهی و .. نموده است.

مشاوره نوسازی منزل در تهران

این شرکت دارای مجموعه ای هرمی شکل متشکل از تیم های مشاوره در تهران، نظارت و اجرای سیستم های ساخت و ساز خشک با قالب به روز ترین و بهترین روش های تخصصی مدیریت می باشد. با استفاده از آن روش، خدمات تخصصی در این خصوص را به مشاورین و کارفرمایان ارائه می دهد. در ادامه این مطلب به شما در رابطه با برخی از این خدمات بازسازی منزل توضیح خواهیم داد.

مشاوره در انتخاب و تعیین ساختار ساختمان

مشاوره در انتخاب و تعیین ساختار ساختمان

بر خلاف سیستم های سنتی که انتخاب نوع مواد و مصالح معمولا بدون بررسی فکر و به همراه عدم توجه به جزئیات انجام میشود. در استفاده کردن از تکنولوژی ساخت و ساز های خشک به علت تعداد زیاد گزینه های موجود اولین مرحله مختص به انتخاب یک ساختار مناسب برای کاربری های متنوع فضای پروژه مورد نظر میباشد. علاوه بر این از آن جایی که هریک از این ساختار ها قابلیت ها و مزایای خاص خود است، در مرحله طراحی بر اساس مشخصات فنی و عملکردی آن ساختار مورد نظر مانند قابلیت های فیزیک و مکانیکی تعیین کننده همچون مقاومت استاتیکی، عایق حرارتی، عایق صوتی و مقاومت سازه در برابر آتش سوزی و نوع کاربر برای دستیابی به مناسب ترین ساختار های مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این مرحله طبیعتا باید توسط مهندسین و متخصصانی که در این صنعت آموزش دیدند، انجام گردد و حتما به نکات لازمه آن توجه شود. عدم رعایت نکات و توجه نکردن به استاندارد های لازمه ، موجب دریافت کردن نتایج نامطلوبی خواهد شد.

با توجه به توضیحات فوق شرکت آکس طرح و ساخت این فرایند ضروری را به صورت رایگان برای هر نوع پروژه ای انجام خواهد داد. این فرایند شامل مراحل مختلفی از جمله بازدید از محل پروژه مورد نظر، دریافت نقشه های ساختمان، برگزاری جلسه هایی با کارفرما و پیمانکار و مشاورین و در آخر انجام پروسه تعیین ساختار در اساس اطلاعات مذکور و ارائه دادن نتایج در قالب نقشه های تعیین ساختار، دفترچه آنالیز و تخمین زدن متریال و مصالح همراه با ارائه جزئیات استاندارد برای پروژه فوق و علاوه بر آن ارائه دادن پیشنهاد نیز می باشد.

مشاوره آنلاین بازسازی منزل در تهران

مشاوره آنلاین بازسازی منزل در تهران

برای اطمینان شما از کیفیت و صحت و چگونگی اجرای استاندارد در پروژه های در حال اجرا به وسیله ی تیم های اجرایی شرکت آکس طرح و ساخت، تیم های نظارت این مجموعه به طور ادواری و در مرحله های مختلف عملیات اجرایی، به تهیه پانچ لیست و کنترل سیستم اجرا در پروژه اقدام میکنند.

مشاوران این مجموعه در قسمت فروش با ارائه دادن اطلاعات کامل و جامل و همچنین ارائه خدمات مشاوره ای مناسب، در خرید به شما مشتریان عزیز یاری میدهند. اساس و روش کار این شرکت، مشتری مداری و تعاملی صادقانه با مشتری می باشد. همچنین با توجه به طیف بسیار وسیع مشتری ها، بخش فروش این مجموعه واسطی میان مشتری و شرکت هستند. مشاوران ما در قسمت فروش با ارائه اطلاعاتی جامع در رابطه با کلیه خدمات و محصولات، مشتریان را در انتخاب کردن راهنمایی میکند.

قسمت فروش این مجموعه همزمان با تاسیس این شرکت تشکیل گردید و هدف این واحد نیز  ارائه بهترین محصولات با کیفیتی بالا به مشتریان محترم است. واحد فروش با تکیه بر ابزار های نوین مانند مرکز تماس و یا بانک اطلاعاتی مشتریان اقدام به ایجاد یک ارتباطی موثر با مشتریان خود میکند. ارتباطی که بیان گردید، موجب میشود در شرایطی که مشتری به دنبال محصولی خاص و یا خدمتی ویژه است، خواسته ها و نیاز های خود را با مشاوران در میان بگذارد تا بعد از آنالیز و بررسی و در صورت داشتن توجیه اقتصادی طرح هایی که نیاز مشتری را برطرف میکند به واحد های بعدی یعنی مهندسی و واحد طراحی سپرده شود تا در نتیجه همکاری صورت بگیرد.

4.8/5 - (13 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نظرات شما

  1. رضا اسفند 25, 1401

    سلام . برای نوسازی میتونم درخواست مشاوره کنم ؟

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید