نورپردازی خطی سقف کشسان

نورپردازی خطی سقف کشسان

نورپردازی خطی سقف کشسان اجرای خطوط نوری روی سقفهای کاذب می‌باشد. گروه صنعتی لابل تولید کننده نسل نوین سقف، با تولید پروفیل گاما نورپردازی لاین نوری را ساده تر از قبل ارائه کرد. استقبال از نورپردازی‌های خطی سقف کشسان سبب شد تا لابل به فکر ارائه یک پروفیل برای اجرای هر چه بهتر لاین های نوری روی سقفهای کشسان باشد. با ما همراه باشید تا با نحوه اجرای نورپردازی خطی یا لاین نوری بیشتر آشنا شوید.

نقش نورپردازی در طراحی داخلی

نورپردازی یکی از مهمترین ابزارهای طراحان برای رسیدن به یک دکوراسیون ایده آل است. نورپردازی‌ها در دو حالت روشن و خاموش باید زیبا باشند. این درخواستی است که کارفرمایان در حال حاضر به زبان می‌آورند. نورپردازی برای ایجاد حال و هوای خوب و تزئینات زیبای محیط ضروری است، به کارگیری صحیح نور از ابتدای تزئینات داخلی را باید امری حیاتی دانست.

نقش نورپردازی در طراحی داخلییکی از نقشهای اصلی نورپردازی در دکوراسیون داخلی، کارکرد است. نورپردازی باید هدف‌دار باشد وگرنه فقط برق را هدر می‌دهد. نورپردازی را به دو بخش نور مصنوعی و نور طبیعی می‌توان تقسیم کرد. نور طبیعی بیشتر از طریق پنجره یا ایجاد فضاهایی که نور بیرون را به محیط منتقل کند شکل می‌گیرد. اما نورهای مصنوعی که هنرمندی طراحان را برای خلق فضاهای زیبا طلب می‌کند شامل موارد بسیاری می‌شوند. نورپردازی‌های بسیاری به لحاظ کارایی و دکوراتیوی تولید، اجرا و مورد استفاده قرار گرفتند.

با پیشرفت تکنولوژی کارایی نورها به لحاظ رنگ نور، زاویه تابش، شدت نور و نحوه کاربری و شکل ظاهری تغییرات زیادی کردند. یکی از انواع نورپردازی‌هایی که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته شده است نورپردازی خطی یا لاین نوری است.

لوکوربوزیه معمار مشهور سوئیسی می‌گوید: معماری بازی هنری هنرمندانه، دقیق و خیره کننده مجموعه‌ای از اجسام ساخته شده در زیر نور است.

مزایای نورپردازی خطی سقف کشسان

نورپردازی خطی نسل جدیدی از روشنایی است که امروزه با توجه به اهمیت مصرف انرژی و همچنین نیاز به مدرن بودن فضا در کنار تأمین نور مناسب مورد توجه افراد و طراحان نورپردازی قرار گرفته است. لاین های نوری با توجه به شکل زیبا و مدرنی که دارند می توانند هم راهکار مناسبی برای تأمین نور فضاهای مختلف و هم المانی برای تزئین و نورپردازی فضا به حساب آیند.

مزایای نورپردازی خطی سقف کشساناین نوع نورپردازی ها کم مصرف و دارای طول عمر بالایی هستند. امکان تنظیم شدت و رنگ نوری را دارند. با توجه به زیبایی و مزیت های این نوع نورپردازی، لاین نوری در دکوراسیون داخلی با استقبال بالایی از سوی افراد رو به رو شده است.

اجرای لاین نوری روی سقف کشسان

این لاین ها به نوعی خطوط نوری است که روی سقفهای کاذب اجرا می شوند. گروه صنعتی لابل تولید کننده نسل نوین سقف، با تولید پروفیل گاما نورپردازی لاین نوری را ساده تر از قبل ارائه کرد. استقبال از نورپردازی های خطی سبب شد تا لابل به فکر ارائه یک پروفیل برای اجرای هر چه بهتر لاین های نوری روی سقفهای لابل باشد.

همانطور که در این ویدئو مشاهده می‌کنید، این پروفیل با طول دو و نیم متر و عرض پنج و نیم سانتی متر ارائه شده است. در دو طرف این پروفیل سقفهای لابل قرار می گیرد و وسط آن با ال ای دی های جریان ثابت نورپردازی می شود. روی پروفیل از یک دیفیوزر برای رفع خیرگی نور استفاده می شود.

تنوع نورپردازی سقفهای کشسان

سقفهای کشسان با توجه به تنوع رنگی بالا می توانند بدون نیاز به نقاشی و بتونه کاری، فضاهای مدرن و منحصری را خلق کنند. با استفاده از سقف کشسان نه تنها مزیت های نسل نوین یک سقف کاذب را خواهید داشت، بلکه می توانید انواع نورپردازی های مدرن را نیز اجرا کنید. شرکت آکس طرح و ساخت نماینده رسمی لابل در زمینه نصب و اجرای انواع سقف کشسان همراه با نورپردازی خطی و سایر مدلهای نورپردازی در خدمت شما مشتریان عزیز و گرامی است.

5/5 - (19 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید