در حال بارگذاری لوگو
اجرای سقف کاذب کی پلاس

اجرای سقف کاذب کی پلاس

در این مقاله می خواهیم در مورد اجرای سقف کاذب کی پلاس صحبت نماییم. ابتدا در مورد سقف کاذب کی پلاس توضیح مختصری می دهیم. سقف کاذب از انواع متریال های سبکی است که به عنوان مکمل و پوششی برای سقف اصلی طبقات بکار می روند. سقف کاذب کی پلاس یکی از پر کاربردترین ساختار های درای وال (ساخت و ساز خشک) است. یک ساختار  سقف کاذب استاندارد مزایا و ارزش افزوده بالایی در روند ساخت و بهره برداری ساختمان فراهم میکند.

چرا سقف کاذب کی پلاس؟

چرا سقف کاذب کی پلاس؟

مهمترین کاربرد سقف کاذب، پوشش سقف اصلی سازه و رسیدن به مشخصات فنی مورد نظر طراح است. از طرفی سقف های کاذب کی پلاس به واسطه تولید صنعتی، مشخصات و اسناد فنی استانداردی دارند. به این ترتیب می توان این ساختار ها را در محاسبات طراحی و اجرا وارد کرد. همچنین با مزیت هایی که سقف کاذب در طراحی و اجرا فراهم می کند به گزینه ایده آل مکمل سقف اصلی بدل می شود. این ساختارهای درای وال جایگزین بسیار مناسبی برای سقف رابیتس و گچ می باشند. سرعت بالا و راحتی اجرا، تنوع و امکان انتخاب، امکان آکوستیک (جاذب صدا)، کاهش وزن سازه و ایمنی زلزله، انعطاف و هزینه پایین تر از جمله مزیت ها هستند.

ساختار اجرایی سقف کاذب کی پلاس

سقف کاذب کی پلاس از شبکه سازه های سپری و تایل های سقفی تشکیل شده است. این شبکه به وسیله آویزها به پوشش اصلی وصل می شود و تایل ها درون این شبکه قرار می گیرند. فضای خالی که در پشت سقف کاذب کی پلاس قرار می گیرد این امکان را به شما می دهد مواد عایقی را در آن استفاده کنید که به این صورت شما می توانید در صورت نیاز از عایق صوتی یا حرارتی استفاده کنید.

از ویژگی های بسیار فراوان و زیاد سقف کاذب کی پلاس میتوان به طرح های مختلف آن از در اجرا و هزینه کم در اجرا اشاره داشت. همچنین از این سقف در فضای اداری تجاری درمانی آموزشی و ورزشی و غیر استفاده می شوند و می توان گفت امروزه جای بسیار خوبی را در میانه پوشش های کاذب دارد. همچنین این سقف را می توان به تنهایی یا با ترکیب کردن سقف کاذب یکپارچه کی پلاس نیز اجرا کرد.

نحوه اجرای سقف کاذب کی پلاس

نمایندگی kplus ایران

شرکت آکس طرح و ساخت با نمایندگی kplus ایران، به عنوان عامل فروش کی پلاس تمامی محصولات آن را به همراه خدمات پس از فروش عرضه می کند و مفتخر است با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در خدمت شما عزیزان جهت اجرای پروژه های بازسازی و نوسازی ساختمان باشد.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید