بازسازی خانه کلنگی

بازسازی خانه کلنگی

تخصص ما کشف ایده های خلاقانه ای است که نیازهای شما را با بهینه سازی هزینه ساخت، برآورده می کند. شرکت آکس طرح و ساخت خدمات مشاوره و مدیریت پروژه از صفر تا صد را برای بازسازی خانه کلنگی به شما عزیزان ارائه می دهد. ما با احترام به اهداف و سلایق شما، فرآیند را از ابتدا تا انتها مدیریت می کنیم. پس از گوش دادن به خواسته و نیازهای شما، با جمع‌آوری تخمین‌ها از متخصصان مورد اعتماد در ساخت و ساز، از جمله معماران، مهندسان، لوله‌کش‌ها، برق‌کارها، نقاشان و طراحان ماهر پروژه را شروع می‌کنیم. درنهایت، بعد از جمع آوری تیم، بر برنامه ریزی ها و بودجه و اجرا نظارت می کنیم و کار را تا تکمیل پروژه دنبال می کنیم.

شرکت آکس طرح و ساخت، تجربه های زیادی در مواجهه با تمام چالش های نوسازی و بازسازی خانه کلنگی دارد. ما یک خانه کلنگی را به فضایی دلپذیر و راحت تبدیل کرده و یک خانه قدیمی را به خانه‌ای مدرن و با پلان باز تبدیل می کنیم.

مراحل بازسازی خانه کلنگی

مراحل بازسازی خانه کلنگی

بیش از هر چیز، کارشناسان آکس دوست دارند که پروژه املاک و مستغلات را از اولین تماس تا نقل مکان دنبال کنند و ببینند که بازسازی خانه کلنگی مطابق با خواسته‌های مشتری باشد. مجموعه آکس با مشتریان خود در مورد بازسازی، طراحی داخلی و دکوراسیون، در مورد انتظارات و خواسته های آنها بحث می کند. پروژه ها به صورت مرحله به مرحله تکامل می‌یابد، به طور مثال: با طرح ایده‌هایی برای فضاهای نشیمن یا نیازهای آشپزخانه، به سراغ طرح‌های سه بعدی می‌رویم، سپس به انتخاب موادی مانند کف‌پوش، کارهای چوبی و رنگ‌ها می‌رویم. دیدن تحولات و پیشرفت کار بسیار لذت بخش است.

روند مدیریت پروژه ساختمانی

خانه‌های کلنگی یا خانه‌های قدیمی، خانه‌هایی هستند که قدمت بالایی دارند و معمولاً از معماری سنتی برخوردارند. این خانه‌ها اغلب دارای مشکلات و فرسودگی‌هایی هستند که نیاز به بازسازی دارند.

بازسازی خانه کلنگی یک فرآیند پیچیده و زمان‌بر است که باید با دقت و توجه انجام شود. در این فرآیند، ابتدا باید وضعیت سازه ساختمان بررسی شود و در صورت نیاز، اقدامات لازم برای تقویت و استحکام بخشیدن به سازه انجام شود. سپس، مشکلات و فرسودگی‌های موجود در ساختمان شناسایی و برطرف می‌شوند. در نهایت، ساختمان با توجه به نیازهای جدید و سلیقه صاحبخانه بازسازی و نوسازی می‌شود.

روند مدیریت پروژه ساختمانی

  • خدمات مشاوره تخصصی
  • بازسازی فقط به سبکی که دنبالش هستید
  • دکوراسیون داخلی در بازسازی خانه کلنگی
  • توجه به نظرات، نیازها و خواسته های شما
  • مجموعه آکس متخصص در طراحی داخلی و معماری، توصیه ها و ایده های خلاقانه ای را برای سفارشی سازی خانه شما ارائه می دهد.

برای یک تحول منحصر به فرد و هماهنگ با سلیقه شما، در بازسازی خانه کلنگی به شما کمک می کنیم تا فضای زندگی خود را بهینه نمایید. پلان ها و پرسپکتیوها را ترسیم می کنیم و چیدمان فضاهای داخلی را مطابق با حجم، زیبایی شناسی و فضای خانه شما بررسی می کنیم. ما متخصصان درجه یک در متریال های معتبر و طیف گسترده ای از رنگ، اجرا و کناف کاری داریم و با برخی از بهترین تولید کننده های برتر روز دنیا همکاری می کنیم، از جمله: کی پلاس و لابل. در نهایت به شما شهامت می دهیم تا ملک خود را به یک فضای زندگی بهینه و شیک تبدیل کنید که در خانه خود احساس خوبی داشته باشید.

10 ایده عالی برای بازسازی خانه کلنگی

10 ایده عالی برای بازسازی خانه کلنگی

شوروم ما از بهترین ایده‌های بازسازی خانه کلنگی طراحی شده است و تمام نیازهایی را که برای به ارمغان آوردن بهترین ها از خانه قدیمی خود نیاز دارید، به شما ارائه می دهد. ما بهترین ایده‌های نوسازی خانه را گردآوری نموده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که پروژه شما نه تنها به اصل و بنیان ساختمان آسیب نمی زند، بلکه به آن می‌افزاید و به شیوه‌ای مثبت به عصر مدرن می‌کشاند.

به هر حال، بعضی از خانه‌های قدیمی برای صاحبانش بسیار با ارزش و یادآور خاطرات گذشته هستند. با این حال، به دلیل عدم امنیت جانی و مشکلاتی از این قبیل تصمیم به بازسازی خانه خود می گیرند. ایده‌های نوسازی خانه می توانند خلاقانه و مبتکرانه باشند، اما بیش از آن، بهتر است که قابل دستیابی باشند و تضمین کنند که فاکتوری مقرون به صرفه ایجاد کنند. بنابراین، چرا صبر کنید؟

بررسی بودجه بازسازی خانه کلنگی

1- بررسی بودجه بازسازی خانه کلنگی

یکی از مسائل مهم قبل از اقدام به بازسازی خانه، بررسی هزینه ها و میزان بودجه موجود می باشد. اگرچه با توجه به وضع اقتصادی موجود جامعه، برآورد دقیقی از هزینه های ساخت و ساز نمی توان به دست آورد. اما به طور کلی می توان به مبلغی دست یافت که ببینیم برای ساخت و ساز کافی است یا نه. نگران نباشید ما در هلدینگ ساختمانی آکس کارشناسانی داریم که در این زمینه می توانند آگاهی و مشاوره لازم را به شما بدهند.

در بسیاری موارد صاحبان خانه های کلنگی و قدیمی، جهت بازسازی و نوسازی ملک خود با یک سازنده قرارداد می بندند تا بدون دغدغه هزینه و بودجه ملک خود را بازسازی نمایند. هلدینگ ساختمانی آکس علاوه بر تأمین کلیه مصالح مورد نیاز برای بازسازی و نوسازی، نیروی انسانی ماهر و متخصص را نیز در خدمت شما قرار می دهد.

انتخاب بهترین سازنده برای بازسازی ساختمان

2- انتخاب بهترین سازنده برای بازسازی ساختمان

برای بازسازی خانه کلنگی مهمترین امر، انتخاب بهترین سازنده است، زیرا سازنده مناسب بیشترین تأثیر را بر برنامه ریزی بودجه شما خواهد داشت. اطمینان از اینکه سازنده یا مهندسان شما به خوبی هزینه های ساخت و ساز را بررسی نمایند، بسیار حیاتی است. بهترین راه برای انتخاب سازنده و معمار، به کارگیری افراد شایسته و با تجربه با سوابق خوب است که می توانید آنها را به طور کامل بررسی کنید. هرگز برای کار ساختمانی پیشاپیش هزینه ها را پرداخت نکنید. در عوض، از قبل با پرداخت های مرحله ای توافق کنید که مطابق با کار انجام شده و مواد استفاده شده باشد و فقط زمانی پرداخت ها را انجام دهید که کار را بررسی کرده باشید و خوشحال باشید که طبق توافق انجام شده است.

بازسازی خانه ای سازگار با محیط زیست

3- بازسازی خانه کلنگی با مصالح نوین

یک پروژه نوسازی به صاحبان خانه فرصتی عالی برای ارتقای اعتبار زیست محیطی یک ساختمان می دهد. این ایده نوسازی خانه نه تنها راه خوبی برای دوستی شما با زمین و طبیعت است، بلکه روشی است که منجر به ایجاد خانه راحت تری برای زندگی شما و کاهش قبض برق و گرمایش می شود. به طور مثال تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره، عایق سازی دیوارها و کف ها نمونه هایی از این راهکارها هستند.

ساخت و ساز با مصالح سازگار با محیط زیست

متخصصان و دانشمندان در عرصه تولید در حال حرکت به سمتی هستند که کمتر به محیط زیست خسارت بزنند و بیشتر به حفظ و توسعه آن کمک کنند. در صنعت ساختمان نیز این امر با تولید مصالح نوین و تجدید پذیر و سبک وزن امکان پذیر گردیده است. این مصالح علاوه بر اینکه دوستدار محیط زیست هستند، بسیار مقرون به صرفه تر نیز می باشند و سرعت نصب بالایی هم دارند.

مصالح نوین در ساخت و سازاز جمله مصالح نوین سازگار با محیط زیست می توان به : کناف، پارکت لمینت، کفپوش، دیوارپوش، کاغذ دیواری، انواع محصولات جدید pvc پی وی سی اشاره نمود. همین حالا از بین مجموعه ایده های درخشان طراحی، نوسازی و بازسازی خانه کلنگی ما یکی را انتخاب کرده و پروژه خود را به بهترین شکل آغاز کنید.

بازسازی خانه کلنگی - فضای بزرگتر

4- بزرگنمایی و بهینه سازی فضا

یک پروژه نوسازی می‌تواند زمینه را برای به حداکثر رساندن پتانسیل در یک خانه موجود ارائه دهد، اما ما اغلب به فضای کف فکر می‌کنیم و فضای بالا اغلب نادیده گرفته می‌شود. در بازسازی خانه کلنگی، مجموعه آکس علاوه بر بهینه سازی اندازه و متراژ زمین در بهبود فضای داخلی اقداماتی انجام می دهد تا خانه شما در هر طبقه دل‌باز و جادار به نظر برسد. به عنوان مثال : به کارگیری چراغ های سقفی نور مخفی و حداقل نگه داشتن دیوارهای داخلی، استفاده از پنجره های بزرگ که نور فضای داخلی را تأمین می کند.

5- ارتباط دوستانه با گیاهان و فضای سبز

با باغ و فضای بیرون ارتباط برقرار کنید. آیا ایده های بعد از بازسازی خانه که نور بیشتری را وارد خانه شما می کند و ارتباط بهتری با فضاهای بیرونی شما ایجاد می کند، را دوست دارید؟

ارتباط دوستانه با گیاهان و فضای سبزنگاهی به این دگرگونی فوق العاده تراس ویکتوریایی بیندازید. صاحبان این خانه متوجه شدند که درهای کوچکی که در ابتدا در آشپزخانه بود سبب می شد که آنها به سختی می توانستند باغ آن طرف را ببینند. آنها یک فضایی ایجاد کردند و یک پنجره جایگزین کردند که اکنون مشرف به باغ آنهاست. (یک در کشویی به سمت کناری امکان دسترسی را فراهم می کند و فضای جدید را باز می کند.)

هلدینگ ساختمانی آکس علاوه بر خدمات بازسازی و نوسازی ساختمان، در زمینه فروش محصولات دکوراسیون داخلی و مصالح ساختمانی به صورت عمده و خورده در خدمت شما هم‌میهنان عزیز می‌باشد.

مزایا و معایب بازسازی خانه کلنگی

بازسازی خانه کلنگی معایب و مزایای زیادی دارد که عبارتند از:

  • ایجاد فضایی ایمن و راحت

بازسازی خانه کلنگی می‌تواند باعث ایجاد فضایی ایمن و راحت برای زندگی شود. در این فرآیند، مشکلات و فرسودگی‌های موجود در ساختمان برطرف می‌شوند و ساختمان به استانداردهای ایمنی و بهداشتی روز دنیا نزدیک می‌شود.

  • افزایش ارزش ملک

بازسازی خانه کلنگی می‌تواند باعث افزایش ارزش ملک شود. یک خانه قدیمی و فرسوده ارزش کمتری نسبت به یک خانه بازسازی‌شده و مدرن دارد.

  • بهبود کیفیت زندگی

بازسازی خانه کلنگی می‌تواند باعث بهبود کیفیت زندگی شود. یک خانه بازسازی‌شده دارای امکانات و تجهیزات مدرن‌تری است و فضایی راحت‌تر و دلنشین‌تر برای زندگی فراهم می‌کند.

اما بازسازی خانه کلنگی معایبی نیز دارد که عبارتند از:

  • هزینه بالا

بازسازی خانه کلنگی یک فرآیند هزینه‌بر است. هزینه بازسازی به عوامل مختلفی مانند مساحت ساختمان، میزان فرسودگی ساختمان، و نوع و کیفیت مواد و مصالح مورد استفاده بستگی دارد.

  • زمان‌بر بودن

بازسازی خانه کلنگی یک فرآیند زمان‌بر است. این فرآیند معمولاً چند ماه طول می‌کشد و در این مدت، ساکنان خانه باید از ساختمان خارج شوند.

5/5 - (8 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نظرات شما

  1. سحرابی خرداد 21, 1402

    سلام وقت بخیر
    شرایط همکاری شما برای بازسازی خونه قدیمی و کلنگی به چه صورت هستش؟

    1. axgroup خرداد 23, 1402

      سلام لطفا با شماره 02122334402 داخلی 103 تماس بگیرید.

  2. امیری تیر 24, 1402

    سلام وقت بخیر
    شما برای بازسازی ساختمان کلنگی چند درصد در نظر می گیرید؟

    1. axgroup مرداد 14, 1402

      سلام لطفا با شماره 02122334402 داخلی 103 تماس بگیرید.

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید