در حال بارگذاری لوگو

بیش از 100 مدل طراحی سقف باریسول

سقف باریسول از سقف های کاذب پرکابردی است که امکان طراحی و نصب در انواع مدلها و طرح ها را دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا بیش از 100 مدل طراحی سقف باریسول را مشاهده نمایید.

باریسول چیست؟

همانطور که قبلا هم توضیح دادیم باریسول نام شرکتی فرانسوی است که به صورت خلاقانه اقدام به تولید سقف باریسول نمود. باریسول از پلاستیک پی وی سی و درصد پایینی پلاستی سایزر و افزودنی های مجاز در ترکیبات آن تولید می گردد. از آنجا که بسیار سریع و آسان نصب می گردد و تنوع بالایی در طرح و مدل دارد، به سرعت محبوب شد.

طراحی سقف باریسول

سقف کاذب باریسول را در بخش های مختلف ساختمان مسکونی طراحی و اجرا می کنند. البته علاوه بر ساختمان مسکونی، در ساختمان های اداری و تجاری نیز قابلیت اجرا دارد. از ویژگی های بارز سقف باریسول می توان به وزن کم، ایمنی بالا، عایق حرارت و مقاومت در برابر فشار اشاره نمود.

طراحی سقف باریسول برای آشپزخانه

اجرای سقف باریسول در بخش های مختلف ساختمان نیز از مزیت های ویژه این محصول به شمار می رود. سقف آشپزخانه خود را در کمترین زمان، دکور کنید و شاهد بیشترین تغییر باشید.

سقف باریسول آشپزخانه

سقف باریسول آشپزخانه

سقف باریسول آشپزخانه

100 مدل طراحی سقف باریسول برای اتاق نشیمن

آیا مایل هستید بزرگنمایی اتاق نشیمن خود را بیشتر نمایید؟ سقف باریسول همراه با نورپردازی ویژه این کار را برای شما انجام میدهد. به دلیل تنوع زیاد انتخاب طرح و مدل متناسب با طراحی داخلی و نوع دکوراسیون شما برایتان فراهم است.

سقف باریسول اتاق نشیمن

سقف باریسول اتاق نشیمن

طراحی سقف باریسول برای سرویس بهداشتی

به راحتی جلوه ای ویژه برای سقف سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید!

طراحی سقف باریسول برای اتاق خواب

با طراحی و اجرای سقف باریسول در اتاق خواب، می توانید اتاقی آرام بخش و رویایی را داشته باشید. سقف باریسول علاوه بر طرح و مدل، در رنگهای متنوع و فراوانی یافت می شود.

سقف باریسول اتاق خواب

طراحی سقف باریسول برای ساختمان اداری

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید سقف های باریسول را در ساختمان های اداری نیز طراحی و نصب می کنند. ایجاد محیطی آکوستیک، ایمن و آرام بخش برای کارمندان براحتی توسط سقف باریسول امکان پذیر می باشد.

سقف باریسول ساختمان اداری

100 مدل طراحی سقف باریسول برای ساختمان تجاری

نصب سقف باریسول در ساختمان های تجاری نیز با توجه به نوع کسب و کار، سلیقه صاحب ساختمان تجاری و دکور داخلی محیطی پویا و جذاب را برای مشتریان خود ایجاد کنید.

سقف باریسول ساختمان تجاری

سقف باریسول ساختمان تجاری

با مشاهده تصاویر بالا متوجه می شوید که می توان 100 مدل طراحی سقف باریسول برای سقف ساختمان داشته باشیم.

 

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید