تاریخچه سقف کاذب کناف

تاریخچه سقف کاذب کناف

سقف کاذب کناف محصولی از کشور آلمان بوده و یکی از نام آشناترین سقف هایی است که شما چندین بار نام آن را شنیده اید و می توان از آن به دو شکل متحرک و همچنین ثابت بهره برد. از کناف علاوه بر طراحی و دکور سقف برای نصب و اجرای دیوار کناف نیز بهره می برند. همانطور که می دانید امروزه طراحی داخلی خانه ها به یکی از دغدغه های طراحان و حتی مردم تبدیل شده است که باعث تغییرات چشمگیر و بسیار زیادی در طراحی و دکوراسیون داخلی و نوع ساخت ساختمان ها داشته باشیم.

تاریخچه شرکت کناف

تاریخچه شرکت کناف

کناف یا کناوف (به آلمانی: Knauf) یک نام تجاری شرکت و در واقع نام خانواده و مؤسسه ‌ای با فعالیت‌های در سطح بین‌المللی است. این شرکت، توسط کناف آلمان (Knauf Gips KG)، در سال ۱۹۳۲ بنیان‌گذاری شد. هم‌اکنون، به طور مشترک و با هماهنگی سایر اعضای خانواده کناف این گروه را رهبری می‌کنند. کار در منطقهٔ سارلاند (Sarland) در کشور آلمان شروع گردید.

شرکت کناف با توسعه و تنوع به تولیدات خود در سطح بین‌المللی، فعالیت های در زمینه‌های زیر دارد:

  • سیستم‌ها و مصالحی که بر مبنای ماده معدنی گچ تولید می‌شوند.
  • عایق‌های صوتی و حرارتی
  • استخراج سنگ آهک و تولید مصالح مرتبط با این مادهٔ ساختمانی
  • مواد و مصالح ساختمانی بر پایهٔ گچ و سیمان
  • تجهیزات و ماشین‌آلات تولیدکننده ی مصالح فوق
  • Gips یا همان ژیپس سنگی شیشه‌ای رنگ که همان ماده خام گچ است.

در دفاتر و کارخانجات این شرکت در سراسر جهان، بیش از ۱۸,۰۰۰ نفر فعالیت دارند. یکی از اصول این شرکت، تأسیس واحدهای صنعتی در مناطقی است که مواد اولیهٔ فراوان و بازار مصرف مناسب این تولیدات، وجود داشته باشد. در این راستا واحدهای متعدد تولیدیِ این گروه در شرق اروپا و نقاط مختلف آسیا در حال احداث است که نتیجهٔ آن، افزایش اشتغال و تولید مواد و مصالحی با کیفیت ممتاز برای برآورده کردن نیازهای فردای این جوامع است.

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده رسمی شرکت کناف ایران با سالها تجربه در زمینه فروش و اجرای سقف کناف و دیوار کناف در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

تاریخچه سقف کاذب کناف در ایران

شرکت کناف ایران، در سال ۱۳۵۵ به نام شرکت وال بورد ایران و با هدف تولید شش میلیون متر پانل گچی، توسط بخش خصوصی تأسیس شد. مراحل راه‌اندازی این شرکت در خلال انقلاب اسلامی متوقف شد. تا این که در سال ۱۳۵۹ تحت پوشش سازمان صنایع ملی قرار گرفت و در سال ۱۳۶۰ نام آن، به روکش گچ ایران تغییر پیدا کرد. در سال ۱۳۶۵ قسمت اعظم سهام شرکت، به بانک مسکن انتقال یافت و این شرکت در سال ۱۳۶۹ به تولید رسید. ولی متأسفانه به علت عدم دسترسی به تکنولوژی مناسب، محصولات آن از کیفیت خوب برخوردار نبود. تا این که سهام متعلق به بانک مسکن در سال ۱۳۷۴ به شرکت کناف آلمان واگذار شد و نام آن به کناف ایران تغییر یافت. این شرکت هم‌اکنون، با مالکیت کناف آلمان مشغول به فعالیت می‌باشد.

خدمات نصب و اجرا

مشتریان عزیز جهت طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خود و همچنین اجرای کناف می توانید از بین سبک های کلاسیک، فانتزی، مدرن و جدید یکی را انتخاب نمایید. با کارشناسان شرکت آکس طرح و ساخت تماس بگیرید. کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن رویای شما را به حقیقت مبدل می کنند.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید