دیوارپوش سه بعدی PVC

دیوارپوش سه بعدی PVC

دیوارپوش ها از انواع محصولات پرکاربرد برای دکور کردن واحد می باشد که از انواع مختلفی تشکیل شده اند. کاغذ دیواری، پوشش های ام دی اف، پی وی سی، چرمی و … از انواع محبوب این محصولات هستند که احتمالا آنها را در محل های مختلفی مشاهده کرده اید. در این مطلب قصد بررسی دیوارپوش سه بعدی PVC را داریم که می تواند جلوه ویژه ای را برای یک واحد ایجاد کند. از این محصولات در محل های اداری، تجاری و مسکونی استفاده می شود و اجرای آنها در زمان کوتاهی صورت می گیرد.

تفاوت اصلی دیوارهای سه بعدی با محصولات دیگر در برجسته بودن این محصولات می باشد که می تواند یک بعد جدید را برای واحدها ایجاد کند. همچنین با استفاده از یک نورپردازی مناسب می توانید زیبایی این محصولات را دو چندان کرده و محل را برای رسیدن به یک دیزاین مناسب تکمیل کنید.

دیوارپوش سه بعدی PVC چیست ؟

دیوارپوش سه بعدی از محصولاتی می باشد که بر روی آنها طرح های برجسته ای را ایجاد می کنند. این محصولات از متریال های متفاوتی تولید می شوند که محبوبترین آنها PVC می باشد. ساختار این محصولات به گونه ای است که می توان به راحتی آنها را برای بسیاری از محل ها به کار برد و همچنین به دلیل داشتن طرح ها و مدل های بسیار متنوع می تواند پاسخگوی هر نوع سلیقه ای باشد. معمولا این محصولات را از مغزی MDF  و روکش های متفاوتی مانند چرم، پی وی سی و یا پارچه تولید می کنند.

دیوارپوش سه بعدی PVC چیست ؟

دیوارپوش چرمی از نمونه هایی می باشد که قبلا برای شما توضیح داده ایم اما نمونه ای که امروز قصد بررسی آن را داریم دیوارپوش سه بعدی PVC می باشد. همانطور که میدانید پی وی سی نوعی پلاستیک است که به دلیل مزایا فراوانی که دارد به مقدار زیادی در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. تجهیزات تولید شده از این ماده علاوه بر طول عمر بالایی که دارند از قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های دیگر برخوردار می باشند.

مزایای دیوارپوش سه بعدی پی وی سی

دیوار پوش PVC دارای ویژگی های بسیاری می باشند که از مهمترین آنها می توان به مقاومت این محصولات در برابر مایعات و رطوبت اشاره کرد و به همین سبب می توان از این محصولات در شهر های مرطوب و محل های پر رفت و آمد که نیاز به نظافت دایمی دارند استفاده کرد. همچنین این محصولات عایق مناسبی برای حرارت و صورت می باشند و می توان واحد هایی که به صورت استاندارد عایق بندی نشده اند را با استفاده از این دیوارپوش ها به خوبی عایق کرد.

مزایا دیوارپوش سه بعدی پی وی سی

نصب این محصولات کار آسانی می باشد و در مدت کوتاهی انجام می گیرد و پس از نصب می توانید تا چندین بار آنها را جا به جا کرده و در محل دیگری اجرا کنید. از دیگر ویژگی های دیوار سه بعدی پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مقاوم در برابر دمای بالا و آتش سوزی
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • تنوع بالا در طرح و مدل
  • طول عمر بالا به دلیل ساختار پلاستیکی
  • پوشاندن تاسیسات و قابلیت دسترسی آسان به آنها
  • آنتی باکتریال و ضد پوسیدگی
  • قابلیت نورپردازی

کاربرد دیوارپوش 3D پی وی سی

پنل های سه بعدی پی وی سی در بسیاری از محل های اداری، تجاری و مسکونی کاربرد دارند. این محصولات به دلیل داشتن اشکال مختلف و رنگ ها و مدل های متنوع، کاربرد های گسترده ای در دکوراسیون داخلی دارند. می توان گفت از محصولات پر مصرف در میان دیوارپوش های پی وی هستند. با استفاده از یک نورپردازی مناسب می توانید جلوه این پوشش ها را چندین برابر بهتر کنید. همچنین یک دکوراسیون لاکچری را برای واحد خود فراهم آورید.

کاربرد دیوارپوش 3D پی وی سی

البته این محصولات معمولا به تنهایی به کاربرده نمی شوند و میتوان آنها را با نمونه های دیگر دیوارپوش مانند تری دی پنل دکوراتیو ترکیب کنید تا فضای منحصر به فردی برای شما ایجاد شود. گفتنی است که این محصولات در نمونه های روکش PVC مات و براق تولید می شوند که می توانید همراه با انواع رنگ ها از آنها نیز استفاده کنید.

اجرای دیوارپوش سه بعدی PVC

اجرای دیوارپوش سه بعدی PVC 

قبل از اجرای پنل های پی وی سی ابتدا باید سطح زیر کار را به خوبی زیر سازی کنید. باید آن را به یک سطح صاف و تمیز تبدیل کنید. بعد از آن برای قرار گیری صحیح پنل ها طرح های آنها را بر روی دیوار تنظیم می کنند. سپس جای پنل را روی دیوار علامت گذاری می کنند. چسب های مخصوص نصب را بر روی پنل ها اعمال کرده و آنها را با دقت روی محل های مورد نظر می گذارند. برای پر کردن درز ها می توانید از چسب های درزگیر و یا گچ استفاده و در صورت نیاز پنل را رنگ کنید. اجرای این دیوار ها مانند نصب دیوار پوش پی وی سی کار آسانی می باشد و در مدت کوتاهی انجام می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید