دیوارپوش ضد آب مناسب برای حمام

دیوارپوش ضد آب مناسب برای حمام

انواع دیوارپوش ضد آب مناسب حمام وجود دارند که هر یک دارای مزایای خاصی هستند. معمولا دیوار حمام به دلیل برخورد مستقیم آب با سطح آن باید در برابر جذب مایعات مقاوم باشد در غیر اینصورت پس از مدت کوتاهی به ساختار آن آسیب وارد شده و مجبور به تعویض آن خواهید شد. علاوه بر توجه به ساختار این محصولات باید به ظاهر دیوارپوشی که برای این محل استفاده می کنید نیز توجه داشته باشید تا بتواند معماری واحد شما به به نمایش بگذارد.

احتمالا تا اینجا شما نیز به این نتیجه رسیده باشید که برای این محل نیاز به پنل های ضد آب است که معمولا در انواع مختلفی موجود هستند که در اینجا به بررسی هر یک از آنها می پردازیم. گفتنی است که معمولا پنل های ضد آب نصب آسانی دارند و فرایند اجرای آنها در زمان کوتاهی صورت می گیرد.

دیوارپوش PVC ضد آب مناسب برای حمام

دیوارپوش PVC از محصولات پرطرفدار بازار دکوراسیون می باشد. این محصولات علاوه بر قیمت مناسبی که دارند، طول عمر بسیار بالایی را نیز برای مصرف کنندگان فراهم می کنند. همچنین مقاومت آنها در برابر مایعات بسیار بالا می باشد و برای نصب در محل های مرطوب انتخاب بسیار مناسبی هستند. این دیوارپوش ها دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ می باشند و رنگ های آنها کاملا ثابت است و پس از مدتی کمرنگ نمی شود.

دیوارپوش PVC ضد آب مناسب برای حمام

اجرای این محصولات در مدت کوتاهی انجام می گیرد و می توان گفت کار ساده ای نیز می باشد. یکی از ویژگی های دیگری که در پنل دیواری پی وی سی وجود دارد، قابلیت جا به جایی است که می توانید پس از نصب آنها را به محل های دیگر نیز انتقال دهید. به صورت کلی می توان گفت نصب و اجرای این محصولات کار راحتی می باشد و خرید آنها برای حمام و حتی سرویس بهداشتی انتخاب مناسب و مقرون به صرفه ای است.

خصوصیات دیوارپوش سرامیکی

کاشی یا سرامیک از دیگر دیوارپوش ضد آب مناسب برای حمام به شمار می روند که دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ هستند. می توان گفت کاشی ها از پر طرفدار ترین دیوارپوش ها برای محل هایی هستند که با آب در ارتباطند. این محصولات در برابر مایعات و رطوبت کاملا نفوذ ناپذیر می باشند که باعث شده انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی و حمام به شمار بیایند. اجرا و نصب این محصولات با استفاده از ملات صورت می گیرد و باید برای نصب حتما از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

دیوارپوش مقاوم در برابر آب

گفتنی است که قیمت کاشی از دیوارپوش های پلاستیکی یا پی وی سی بالاتر می باشد و انواع مختلفی را نیز دارد. از انواع مدل های کاشی می توان برای پوشش کف نیز استفاده کرد.

مزایای دیوارپوش ضد آب سنگی مناسب سرویس بهداشتی

دیوارپوش هایی سنگی به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و فشار یکی از گزینه هایی می باشد که می توان آن را در بخش های مختلف یک واحد مشاهده کرد. این محصولات با اینکه قیمت بالاتری نسبت به نمونه های دیگر دارند اما با توجه به طول عمری که دارند می توان گفت یکی از انتخاب های مقرون و به صرفه دیوارپوش ضد آب مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی به شمار می روند. از این محصولات به دلیل استحکام بالا در نماهای خارجی ساختمان ها نیز استفاده می شود و تنوع در طرح و مدل هایی که دارند دست کاربران را برای انتخاب بسیار باز گذاشته است.

دیوارپوش مناسب برتی حمام و سرویس بهداشتی

برای نصب و اجرای سنگ نیاز به نصاب های حرفه ای دارید. از مزایا استفاده از سنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • استحکام و طول عمر بالا
  • جلوه طبیعی و زیبا
  • نفوذ ناپذیر در برابر مایعات و رطوبت

گفتنی است که سنگ ها خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند که از پرطرفدارترین آنها می توان به مرمر و گرانیت اشاره کرد که هر دو دارای جلوه ای بسیار زیبا هستند و برای تکمیل دیزاین گزینه ای مناسب به شمار می روند.

دیوارپوش شیشه ای ضد آب مناسب برای حمام

دیوارپوش های شیشه ای از انواع محصولات ضد آب می باشند که می توان برای واحد های مختلف از آنها استفاده کرد. این محصولات به دلیل سبک های مختلفی که دارند برای واحد های مینیمالیستی و  رمانتیک انتخاب بسیار مناسبی می باشند. استفاده از دیوارپوش شیشه ای در حمام می تواند یک فضای منحصر به فرد را برای شما به وجود بیاورد.

دیوارپوش ضد آب شیشه ای

معمولا از پوشش های شیشه ای به انواع یک دیوار پارتیشن برای حمام و یا سرویس بهداشتی استفاده می کنند اما می توان از آنها برای پوشش کلی دیوار نیز استفاده کرد. شیشه برای محیط فضای خنکی را فراهم می کند و همچنین می توان به راحتی آن را به رنگ های مختلفی دیزاین کرد. این محصول کاملا در برابر مایعات و رطوبت نفوذ ناپذیر است و آب نمی تواند به ساختار آن آسیبی وارد کند.

دیوارپوش اکریلیک

این نوع از دیوارکوب ها نیز یکی از رایج ترین دیوارپوش های ضد آب مناسب برای حمام به شمار می روند. این سازه را در بسیاری از واحد ها مورد استفاده قرار می دهند. پنل های اکریلیک کاملا مقاوم و نفوذ ناپذیر در برابر آب و دیگر مایعات می باشد. در ضمن به راحتی می توان از آنها برای پوشش اطراف وان و دوش استفاده کرد. این محصولات همچنین دارای مدل های مختلفی هستند و می توان تنوع خوبی را برای آنها در بازار یافت کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید