خرید دیوارپوش پی وی سی

خرید دیوارپوش پی وی سی

ساخت و ساز سبک عنوانی است که جزء سرفصل های حوزه ساختمان سازی شده است. امروزه متریال های زیادی با همین عنوان تولید و عرضه می گردند. یکی از این متریال ها دیوارپوش پی وی سی pvc است که به دلیل مزایای فراوان از پرمصرف ترین و مقرون به صرفه ترین ها می باشد. pvc یکی از محصولات صنعت پتروشیمی است.

پرمصرف ترین دیوارپوش

پرمصرف ترین دیوارپوش

همکاران معمار و مهندسان عمران می دانند که ساختمان ها را در ایران سبک می سازند تا در مواقع سیل، زلزله و بلایای طبیعی خطرات را به کمترین میزان کاهش دهند. یکی از متریال های مربوطه مصالح pvc و دیوارپوش های پی وی سی می باشد. پنل های pvc جزء انگشت شمارترین مصالحی است که هم می توان روی سقف و هم روی دیوار نصب کرد. علاوه براین متریال pvc هم به عنوان سقف، کف و دیوار نیز اجرا می گردد. این امر خود موجب کاهش هزینه ساخت می شود و از مزایای مهم این متریال به حساب می آید.

مزایای دیوارپوش پی وی سی (PVC)

از بحث مالی که عبور کنیم، دیوارپوش پی وی سی را می توان جزء آن دسته از مصالح دانست که همزمان هم هزینه را کاهش می دهد و هم زیبایی بصری دارد. امروزه رنگ و نقاشی جایگاه خود را به دیوارپوش ها و مصالح دیگر داده اند.  تنوع زیاد، سرعت اجرای بالا، عایق مناسب رطوبت و جلوگیری از هدر رفتن نادرست سرما و گرما، انعطاف پذیر بودن و ده ها دلیل دیگر، دیوارپوش pvc را به متریالی مناسب از لحاظ فنی و مالی در صنعت ساختمان تبدیل کرده است.

ترکیب دیوارپوش پی وی سی با دیگر متریال ها

ترکیب دیوارپوش با سازه های pvc و کاغذدیواری ترکیب ایده آل و زیبایی را به وجود می آورد. دستیابی به جایگزینی مناسب برای رنگ و نقاشی به وسیله تنوع زیاد دیوارپوش پی وی سی به آسانی فراهم گردیده است. به راحتی می توانید با انتخاب درست طرح و اجرای اصولی امضای خود را در هر پروژه ای به جای بگذارید.

اتاق رویایی خود را با پانل های دیواری PVC بسازید

اتاق رویایی خود را با پانل های دیواری PVC بسازید

پانل های دیواری پی وی سی در سبک ها و بافت های مختلفی تولید می شوند تا بتوانید اتاق خود را آنطور که میخواهید دکور کنید. برخی از پانل های موجود دارای الگوهای هندسی برجسته هستند که عنصری از عمق را به طرح های آنها اضافه می کند.

دیوارپوش پی وی سی دارای چسب

تعدادی از پانل های دیواری PVC دارای چسب هایی در پشت خود هستند تا بتوانید پانل ها را مستقیماً بدون نیاز به استفاده از چسب های اضافی  نصب کنید.

پانل های پی وی سی دیواری طرح دار

بله، چندین نوع بافت مختلف موجود است. در حالی که برخی از پانل ها صاف هستند، برخی دیگر دارای بافت کمی طرح دار هستند. علاوه بر این، برخی از پانل ها وجود دارند که دارای طرح های برجسته هستند. شکل و سبک برجستگی هنگام نصب پانل ها یک الگوی یکنواخت و جذاب را ایجاد می کند. این پانل ها اغلب باید به روشی خاص روی دیوار چیده شوند تا جلوه مورد نظر را به نمایش بگذارند.

آیا پنل های pvc ضد آب موجود است؟

آیا دیوارپوش پی وی سی pvc ضد آب موجود است؟

بله، چندین پانل وجود دارد که به طور خاص برای استفاده در حمام طراحی شده اند. دیوارپوش پی وی سی PVC در برابر آب و همچنین در برابر آتش به طور کلی مقاوم هستند. همچنین پانل های دیواری PVC به دلیل مقاومت در برابر حرارت و آب برای استفاده در بخش هایی از آشپزخانه ها ایده آل هستند.

رنگهای مختلف دیوارپوش پی وی سی

رنگهای مختلف دیوارپوش پی وی سی

هنگام خرید پانل های دیواری PVC ، مجموعه ای از رنگ ها وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. چندین طرح طراحی مختلف در محصولات موجود استفاده می شود. علاوه بر طرح های تک رنگ، شیب رنگ و الگوهای چند رنگی موجود است. گرادیان ها از سایه های مختلف یک رنگ استفاده می کنند که به آرامی در سراسر کاشی برای جلوه زیبایی ترکیب شده اند. علاوه بر شیب رنگ، الگوهای هندسی نیز ممکن است روی پانل ها ظاهر شوند. این الگوها در تمام پانل ها به صورت یکنواخت تکرار می شوند. برخی از رنگ های موجود عبارتند از: سفید، مشکی، آبی، طلایی و صورتی.

قیمت و هزینه نصب دیوارپوش پی وی سی

 

قیمت و هزینه نصب دیوارپوش پی وی سی

شرکت آکس طرح و ساخت بیشتر از 50 سال سابقه در زمینه اجرای پروژه های ساختمانی و نصب سقف های کاذب مختلف دارد. گروه آکس مفتخر است تا خدمات خود در زمینه نصب و اجرای سازه های پی وی سی را به شما عزیزان در سراسر ایران ارائه دهد. برای دریافت مشاوره رایگان و تخمین قیمت پروژه با تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید