دیوار پوششی کی پلاس

دیوار پوششی کی پلاس

دیوار پوششی کی پلاس دارای ساختاری بسیار خوب و مناسب است که برای تکمیل کردن، عایق بندی و پوشش معماری و حتی نوسازی و بازسازی ساختمان ها استفاده می شود. نحوه اجرای دیوار پوششی kplus با سازه به این شکل است که صفحات روکش دار گچی بر روی زیرسازی پیج شده و می تواند در حالت متصل به دیوار و جدا از دیوار اجرا و نصب شود. این محصول با سازه مستقل از دیوار زمینه در انواع متخلف W629 , W628b , W628a , W626 , W625 وجود دارد که هر کدام ویژگی های خود را دارد.

اجرای دیوار پوششی kplus

جهت اطلاع از قیمت و سفارش خرید محصولات کی پلاس (کناف)، اجرا و سایر خدمات می توانید با شرکت آکس طرح و ساخت نماینده رسمی کی پلاس در ایران، تولید کننده و عرضه کننده این محصولات تماس حاصل فرمایید.

 

دیوار پوششی کی پلاس
همانطور که میدانید امروزه بسیار از مهندسان و طراحان داخلی در اجرای کار به دنبال متریالی بسیار با کیفیت با ظاهری بسیار مدرن هستند. ما در ادامه این مطلب می خواهیم از ویژگی های منحصر به فرد دیوار پوششی kplus صحبت کنیم. کار این محصول برای نازک کاری می باشد. از ویژگی های خوب آن می توان به عایق بودن در برابر صدا، سرما و گرما نام برد. این محصول در فضا های مختلف اداری، تجاری و مسکونی قابل استفاده می باشد.

دیوار پوششی کی پلاس

مزایای اجرای دیوار پوششی کی پلاس

  • سهولت در اجرا
  • سرعت بالا در اجرا
  • قابلیت رنگ آمیزی بالافاصله پس از نصب
  • دور ریز بسیار کم مواد و مصالح
5/5 - (5 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید