در حال بارگذاری لوگو
سقف کاذب اختصاصی پذیرایی

سقف کاذب اختصاصی پذیرایی

برای طراحی و دکوراسیون فضای داخلی خانه ها، روز به روز ایده ها و طرح های جدیدی مطرح می گردد. البته در راستای این ایده ها، مصالح و متریال های جدیدی نیز به بازار عرضه می گردند. تغییر در طراحی و دکوراسیون، در تمام بخش های خانه از جمله سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و سایر قسمت ها به چشم می خورد. یکی از بخش های اصلی هر خانه ای سقف آن می باشد که با اجرای سقف کاذب سالن پذیرایی، دستیابی به طراحی اختصاصی امکان پذیر می گردد.

انواع سقف کاذب سالن پذیرایی

انواع سقف کاذب سالن پذیرایی

از انواع طراحی سقف کاذب اختصاصی پذیرایی، می توان به طراحی مدرن، ساده، کلاسیک و دکوراتیو اشاره نمود. برای نصب و اجرای هر کدام از این طرح ها، روش و متریال خاصی به کار می رود. از محبوب ترین و پرکاربردترین متریال هایی که امروزه طرفداران بسیاری دارد، سقف کاذب کناف، سقف کشسان و سقف pvc می باشد. در زمان نصب و اجرای این متریال های محبوب، با نورپردازی مناسب جلوه و جذابیت کار دوچندان می گردد.

سازه ها و متریال های جدید علاوه بر تنوع در طرح و رنگ و زیباسازی فضا، به عنوان پوششی برای کابل های برق، شیرآلات، تاسیسات و غیره عمل می کنند. در ضمن از آنها به عنوان عایق صوتی و حرارتی نیز می توان بهره مند گردید.

قیمت سقف کاذب اختصاصی سالن پذیرایی

در بحث قیمت گذاری 70 درصد برای تهیه مصالح و سی درصد برای هزینه اجرا محاسبه می گردد. لازم به توضیح است که در بین فعالان، پیمانکاران، شرکت ها، نیروهای اجرایی و حتی تارگت ها و دفترچه های رسمی قیمت گذاری، برخی عملیات ها و تامین مصالح به صورت متری محاسبه نمی گردد و با توجه به مصالح مصرفی و اجرت نیروی اجرا، قیمت سقف کاذب تعیین می گردد.

قیمت سقف کاذب اختصاصی سالن پذیرایی

نصب و اجرای سقف کاذب

شرکت آکس طرح و ساخت مفتخر است با بیش از 5 دهه تجربه در زمینه های مختلف ساخت و ساز، در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. این مجموعه در زمینه فروش، نصب و اجرای تخصصی سقف کاذب نیز فعالیت دارد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید