در حال بارگذاری لوگو
سقف کاذب طرح دار

سقف کاذب طرح دار

سقف کاذب طرح دار چیست؟ سقف کاذب همانطور که از نامش پیداست کاذب می باشد و سقف اصلی محسوب نمی گردد، بلکه بعد از سقف اصلی نصب و اجرا می گردد. سقف های کاذب انواع مختلف و طرح های متنوعی دارند که هر کدام روش های اجرایی مخصوص به خود دارند. به طور کلی سقف کاذب اجرای سریع و آسانی دارند و در صورتیکه توسط افراد فنی و ماهر نصب و اجرا شوند علاوه بر استحکام و دوام، زیبایی و جذابیت بیشتری خواهند داشت.

سقف کاذب طرح دار

سقف کاذب طرح دار

طراحی و اجرای سقف های کاذب چگونه است؟

اکثر سقف های کاذب، طرح دار هستند یا به نوعی می توان گفت به صورت سقف کاذب طرح دار نصب و اجرا می گردند. به طور مثال سقف کاذب کناف را هم به صورت یکپارچه و هم به صورت سقف کاذب طرح دار و متنوع طراحی و اجرا می کنند. سقف کناف به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالا به صورت اشکال هندسی و منحنی طراحی و رنگ آمیزی می گردد. در مورد برخی از سقف های کاذب نیز طراحی به صورت چاپی یا پرینتی می باشد. مثلا روی سقف های کشسان، باریسول و آسمان مجازی می توان طرح های زیبا و دلخواه را چاپ نمود.

کدام سقف کاذب طرح دار را انتخاب کنیم؟

سقف های کاذب تنوع طرح و رنگ بالایی دارند که شما عزیزان می توانید با توجه به نیاز، سلیقه، دکوراسیون داخلی و هزینه یکی را انتخاب نمائید. یکی از ویژگی های مهم سقف های کاذب اجرای آنها به صورت واحد و یاترکیبی می باشد. به طور مثال شما می توانید سقف کناف را همراه با سقف کشسان طراحی و اجرا نمایید. در ویدئوی زیر نحوه اجرای سقف کناف همراه با سقف کشسان ترنسپرنت را مشاهده می کنید. طرح ها و ایده های فراوانی برای اجرای سقف های کاذب وجود دارند. در بخش گالری سایت بسیاری از این طرح ها را مشاهده می نمایید و می توانید یک یا چند تا را به دلخواه انتخاب نمائید.

کاربرد سقف کاذب طرح دار

کاربرد سقف کاذب علاوه بر زیبایی و جذابیت، آکوستیک نمودن فضا، مقاومت در برابر زلزله و حریق و وزن سبک می باشد. سقف های کاذب به نوعی عایق صوتی و حرارتی محسوب می شوند. از محبوب ترین و پرکاربردترین سقف های کاذب می توان به سقف کاذب کناف، سقف کشسان، سقف پی وی سی PVC، سقف فلزی و شبکه اشاره نمود. جالب است بدانید سقف های کاذب علاوه بر اینکه برای طراحی و دکوراسیون داخلی خانه ها به کار می روند، برای طراحی و دکور فضاهای اداری، تجاری، درمانی و ورزشی نیز بسیار پرکاربرد می باشند. انتخاب این سقف ها با توجه به ویژگی ها و کاربردهایی که دارند صورت می گیرد.

طراحی دکوراتیو تی وی روم

سقف کاذب طرح دار برای تی وی روم

از متریال های کاذب علاوه بر طراحی و دکور سقف برای طراحی و دکور دیوار کاذب نیز بهره می برند. به عنوان مثال یکی از بخش هایی که در خانه بسیار به چشم می آید سالن پذیرایی و قسمتی است که تلویزیون در آن قرار می گیرد. اصطلاحا به این قسمت تی وی روم یا همان اتاق نشیمن گفته می شود. از متریال های کاذب علاوه بر اجرای سقف کاذب طرح دار، برای اجرای دیوار دکوراتیو کاذب نیز استفاده می کنند. در اینجا تی وی وال یا همان دیوار تلویزیون را طوری طراحی و دکور می نمایند که تمام سیم ها و تأسیسات را می پوشاند و جلوه ای متفاوت را برای شما خلق می کند.

سقف کاذب طرح ستاره

سقف کاذب طرح ستاره برای اتاق خواب

انواع مختلفی از طرح های سقف کاذب وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. این اتاق دارای سقف کاذب خلاقانه ای است که از سقف کناف ساخته شده است. این اتاق کودک از سقف کاذب ستاره‌دار استفاده کرده است که نور گرمی از آن عبور می‌کند. این نوع سقف کاذب برای اینکه به اتاق خواب کودک شما جلوه بازی دهد عالی است.

طراحی سقف کاذب هندی

طراحی سقف کاذب هندی

اکثر صاحبان خانه ها دوست دارند در هنگام بهره برداری از خانه ها نور و روشنایی کافی داشته باشد و در عین حال با یک اشاره دست در هر کجا که ممکن است انجام شود. به همین دلیل است که انواع سقف کاذب در هند متفاوت است. این طراحی اتاق نشیمن دارای سقف کاذب، چراغ‌های فرورفته و نورپردازی در یک الگوی مربعی مکرر است که بیشتر سقف را تشکیل می‌دهد و ظاهری تازه به آن می‌دهد.

طراحی سقف کاذب دکوراتیو 

طراحی سقف کاذب دکوراتیو

وقتی کسی از دکور سقف صحبت می کند، فکر فوری به ذهن خطور می کند که منظور نقوش هندسی یا گل است. اما، شما می توانید از تکنیک دکور سقف برای ایجاد یک طرح سقف کاذب ساده و در عین حال موثر برای سالن استفاده کنید.به عنوان مثال، این سقف خاکستری با دکور سفید برای یک سقف زیبا و تمیز ترسیم شده است. چراغ های توکار و نورپردازی های مخفی، سقف کاذب ساده را برای طراحی سالن عالی می سازند.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید