در حال بارگذاری لوگو
سقف کاذب ناهارخوری

سقف کاذب ناهارخوری

یکی از بخش های مهم خانه، فضایی است که اعضای خانواده برای صرف غذا دور هم جمع می شوند و لحظاتی هر چند کوتاه را با هم هستند. از این رو طراحی و دکور این فضا که به آن ناهارخوری می گویند از اهمیت زیادی برخوردار است. امروزه طراحی سقف در ساختمان های مدرن و امروزی و حتی ساختمان های کلاسیک و قدیمی کاملا فرق نموده است. طراحی و دکور سقف ها به صورت حرفه ای و خلاقانه و با توجه به جزئیات و مفاهیم طراحی سقف توسط کارشناسان خبره صورت می گیرد.

انواع متریال سقف کاذب ناهارخوری

انواع متریال سقف کاذب ناهارخوری

در این مقاله می خواهیم در مورد طراحی یک سقف ایده آل برای سقف کاذب برای ناهارخوری صحبت کنیم. طراحی و دکور ناهارخوری با توجه به فضای موجود، دیوارهای اطراف و تم کلی خانه صورت می گیرد. طرح ها، الگوها و رنگ های بی شماری متناسب با سلیقه شما و چیدمان خانه تان وجود دارد. علاوه بر این ها با توجه به تنوع زیاد متریال ها، شما می توانید متریالی که برای دکور به کار می برید را نیز انتخاب نمایید.

از محبوب ترین و پرکاربردترین متریال هایی که امروزه طرفداران بسیاری دارد، سقف کناف، سقف کشسان و سقف pvc می باشد. در زمان نصب و اجرای این متریال های محبوب، با نورپردازی مناسب جلوه و جذابیت کار دوچندان می گردد.

قیمت سقف کاذب اختصاصی سالن پذیرایی

قیمت سقف کاذب ناهارخوری

در بحث قیمت گذاری 70 درصد برای تهیه مصالح و سی درصد برای هزینه اجرا محاسبه می گردد. لازم به توضیح است که در بین فعالان، پیمانکاران، شرکت ها، نیروهای اجرایی و حتی تارگت ها و دفترچه های رسمی قیمت گذاری، برخی عملیات ها و تامین مصالح به صورت متری محاسبه نمی گردد و با توجه به مصالح مصرفی و اجرت نیروی اجرا، قیمت سقف کاذب تعیین می گردد.

نصب و اجرای سقف کاذب ناهار خوری

نصب و اجرای سقف کاذب

شرکت آکس طرح و ساخت مفتخر است با بیش از 5 دهه تجربه در زمینه های مختلف ساخت و ساز، در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. این مجموعه در زمینه فروش، نصب و اجرای تخصصی سقف کاذب نیز فعالیت دارد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نصب و اجرای سقف کاذب ناهار خوری

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید