در حال بارگذاری لوگو
سقف کاذب 60در60

سقف کاذب 60در60

در این مقاله می خواهیم در مورد سقف کاذب 60 در 60 یا به اصطلاح سقف کاذب شبکه صحبت نماییم. اجرای سقف کاذب 60در60 برای جلوگیری از خروج صدا به عنوان پوشش استفاده می شود. علاوه بر مزایای بسیار، استفاده از تایل ها با طرح های مختلف زیبایی و جذابیت یک فضا را دوچندان می کند. این تایل ها می تواند انتخاب مناسبی برای فضاهای اداری،‌ آموزشی،‌ مسکونی و تجاری باشد.

ساختار پوشش کاذب سقف به دو صورت سقف کاذب شبکه و سقف کاذب یکپارچه می باشد. سقف کاذب شبکه یا همان سقف 60*60 پوشش های کاذبی هستند که به اسم سقف کاذب مشبک هم نامیده می شوند. دلیل این نام گذاری، نصب و اجرای آن از انواع اتصالات و قطعات پیش ساخته که اندازه های یکسانی دارند می باشد که به صورت شبکه ای به یکدیگر متصل می گردند. این شبکه توسط آویز هایی از جنس تسمه فولادی و یا سیم فولادی به زیر پوشش اصلی متصل می شوند.

انواع سقف 60در60 کدامند؟

سقف کاذب شبکه با تایل های 60در60 از متریال های مختلفی مانند: تایل گچی، تایل pvc، ام دی اف، cnc، پلکسی (طلقی)، آسمان مجازی تولید و عرضه می شوند. در مقاله سقف 60در60 خصوصیات و ویژگی های هر یک را برایتان شرح دادیم.

تایل گچی کناف ساده: این نوع تایل ها با روکش PVC آنتی استاتیک سفید به دلیل نداشتن سوراخ فاقد قابلیت جذب صوت هستند و در انواع مختلف رنگ شده و روکش دار به فروش میرسند. با توجه به جنس روکش این تایل ها میتوان آن ها را به راحتی تمیز کرد.

کاربری سقف کاذب 60در60

از سقف کاذب تایل 60در60 میتوان با لایه آلومینیوم درمکانهایی که رطوبت زیاد وجود دارد استفاده کرد. مانند محل عبور لوله های تاسیساتی و مناطق مرطوب در صورتی که میزان دما و رطوبت به وسیله ی سیستم تهویه کنترل گردد. تایل های رنگی با رنگ آکرلیک سفید دارای آنتی استاتیک و خاصیت ضد باکتری میباشد که موجب جلوگیری ازرشد میکرو ارگانیسم های موجود روی سطح تایل میشود. این تایل ها از نظر هزینه گزینه مناسبی برای پوشش سقفهای کاذب شبکه ای است.

تایل آکوستیک چیست؟

تایل های آکوستیک 60در60

ویژگی و خاصیت بارز تایل های آکوستیک قابلیت جذب بالای صوت آنها می باشد که بیشتر در فضاهای آموزشی،‌ سینما و تئاتر،‌ استودیو ها و فضاهایی آموزشی به کار  می رود. این تایل ها صوت را از طریق سوراخهای خود به فضای پشت سقف کاذب منتقل می کنند. در واقع بخش زیادی از امواج صوتی را کاهش داده و در نهایت مانند یک عایق صوتی عمل می کنند.

لازم به ذکر است که برای افزایش قابلیت جذب صوت می توان از لایه پشم سنگ در قسمت پشتی تایل ها استفاده کرد. تایل های گچی آگوستیک کناف بدون رنگ و ساده یا با روکش PVC عرضه میشود. در ضمن دارای لایه ی فلیس برای جلوگیری از فروریزی و انتشار ذرات پشم معدنی است. رنگ لایه فلیس سفید و یا مشکی است که رنگ مشکی آن برای افزایش زیبایی فضاهای مختلف بسیار کاربردی میباشد.

قیمت سقف کاذب 60در60

معمولا در محاسبات مهندسی و کارشناسی هفتاد درصد برای مصالح و سی درصد برای هزینه اجرا و هزینه های جانبی برآورد می شود. عاملیت های رسمی کناف قیمت گذاری را براساس جدول و تارگت شرکت کی پلاس انجام می دهند. با توجه به نظارت موجود تخطی از قیمت گذاری امکان پذیر نیست. حتی در زمینه اجرای عاملیت های رسمی شرکت کی پلاس، علاوه بر حضور مدیرفنی های با تجربه و مورد اعتماد شرکت کی پلاس در عاملیت آنها و نظارت دائم آنها بر پروژه ها، گزارش پروژه های اجرایی به شرکت کی پلاس ارسال می گردد و همه چیز اعم از قیمت مصالح و استاندارد اجرا با کیفیت و نظارت کامل انجام می شود.

در شرکت آکس طرح و ساخت شما فقط یک محصول را نمی‌خرید، بلکه از مشاوره و طرح های نوآورانه، نظارت و اجرای حرفه ای کارشناسان ما نیز بهره مند می شوید. برای خرید، طراحی و اجرای سقف کاذب 60در60 با کارشناسان شرکت آکس طرح و ساخت تماس بگیرید.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید