سقف کشسان استخر

سقف کشسان استخر

سقف کشسان لابل، نسل جدید سقف‌های کاذب است. سرعت نشر رضایتمندی کارفرمایانی که از سقف کشسان در استخر استفاده کرده اند، انقدر بالاست که کم کم این سقف را به الزامات سقف استخرها تبدیل کرده است. سقف کشسان در برابر رطوبت محیط مقاوم است، می‌توان گفت مقاوم‌ترین سقف کاذب برای محیط‌های مرطوب سقف کشسان می‌باشد.

امروزه فوائد استفاده از استخرها بر کسی پوشیده نیست. این مسئله آنقدر مهم شده است که علاوه بر استخرهای عمومی و مجموعه‌های ورزشی حالا می‌توان در بسیاری از مجتمع‌های مسکونی و ویلاها استخرهای شخصی دید. استخرهایی که بعضا شامل سونا و جکوزی نیز هستند. در این بین استخرهای سرپوشیده کاربرد زیادی پیدا کرده اند.

موارد مهم در ساخت استخر

در ساخت استخر طراحان و کارفرمایان به مسائلی همچون استخر از نظر استقرار، سازه، شیوه‌ی تصفیه آب، تجهیزات استخر، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، ابعاد استاندارد استخر، متریال کاشی، سرامیک، سقف مصالح دیگر و بسیاری موارد مهم که برای تصمیم گیری‌ها چالش‌هایی را بوجود آورده توجه میکنند و بر حسب تجربه یا علم گزینش‌ها و ساخت‌ها انجام می‌شوند.

موارد مهم در ساخت استخرشاید برای اجرای سقف کاذب در محیط‌های مرطوب مثل استخر، سرویس بهداشتی، حمام و محیط‌های مشابه با مشکل برای رطوبت آن منطقه مواجه شده اید. در استخرهای قدیمی سقف استخر سرپوشیده، همان سقف اصلی سوله با آهن کشی نه چندان زیبا بود که خود باعث میشد زیبایی بصری محیط کاهش پیدا کند. توجه به این نکته ضروری است که زیبایی محیط‌های ورزشی همچون استخر برای جذب افراد بسیار مهم و حیاتی است.

انتخاب سقف مناسب برای استخر

طراحان و سازندگان در چند سال اخیر بر هرچه زیباتر کردن فضای داخلی استخرها و فضاهای ورزشی عمومی یا خصوصی تلاش دارند و یکی از مهمترین اقداماتی که انجام می شود پوشاندن سقف اصلی با سقف کاذب است. اما انتخاب سقف کاذب برای استخر، بسیار حساس میباشد. چون علاوه بر رطوبت موجود در محیط باید گازهای تولیدی از کلر داخل آب و تأثیرات آن بر روی سقف و همچنین انقباض و انبساط بسیار شدید و بالای این محیط را نیز مورد توجه قرار داد. باید محصولی با مقاومت بالا در برابر عوامل گفته شده در عین زیبایی ظاهری انتخاب کرد.

شاید مشاهده کرده باشید که رطوبت محیط و گاز موجود در کلر آب با سقفهای سنتی چه می‌کند به همین دلیل است که همین چند سال گذشته طراحان و سازندگان قید سقف کاذب را می‌زدند و همان سقف اصلی یا سازه‌ای که زیبا نیستند و تجهیزات نمایان آن را ترجیح می دادند. سقف کشسان در برابر رطوبت محیط مقاوم است، می توان گفت مقاوم ترین سقف کاذب برای محیط های مرطوب سقف کشسان است.

انتخاب سقف مناسب برای استخرسقف کشسان دارای تمامی ویژگی های زیبایی شناختی، ایمنی نصب سقف و نکات سلامتی بهداشتی برای استفاده در هر گونه محیط های استریل و مهم از نظر آنتی باکتریال می باشد. سقف کشسان لاکر، سقف برلیانت، آسمان پرستاره و سقف چاپی نمونه هایی از مدلهای سقف کشسان هستند که برای نصب سقف استخر به کار می روند. سقف کشسان در حقیقت یکی از انواع سقف کاذب می باشد که جذابیت و تنوع زیادی دارد.

سقف کشسان استخر

چرا سقف کشسان برای استخر نصب کنیم؟

فواید استفاده از استخرها بر کسی پوشیده نیست. این مسئله آنقدر مهم است که علاوه‌بر استخرهای عمومی و مجموعه‌های ورزشی، حالا می‌توان در بسیاری از مجتمع‌های مسکونی و ویلاها، استخرهای شخصی دید. استخرهایی که بعضا شامل سونا و جکوزی نیز هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا با فواید نصب سقف کششی در استخرها بیشتر آشنا شوید.

  • قابلیت نورپردازی
  • تنوع بی نظیر در طرح ها و عدم وجود محدودیت
  • عایق صوتی و حرارتی
  • امکان بازیافت متریال سقف کشسان استخر
  • زیبایی مثال زدنی
  • تاثیر بر بزرگترنمایی  محیط
  • قابلیت شستشو و ضد آب
  • فرآیند نصب و اجرا سریع و راحت
  • قابلیت ضد میکروب و باکتری ( مناسب برای بیمارستان ها و مکان هایی که بهداشت عمومی اهمیت بالا دارد )
  • بدون نیاز به شبکه بندی
  • یکپارچگی
  • عدم نیاز به نگهدارنده مرکزی
  • تحمل وزن بسیار بالا
  • ایمن و مطمئن هنگام وقوع زلزله

خدمات نصب و اجرای سقف کشسان استخر

خدمات نصب فوری سقف کشسان استخر

از جمله ویژگی های این محصول می توان به نصب و راه اندازی آنها در مدت کمتر از 24 ساعت با توجه به محیط تحت پوشش آن اشاره کرد. در این نوع سقوف می توان تا سیصد متر را در یک روز نصب و آماده ی تحویل نمود. از ویژگی های ممتاز این نوع سقوف می توان به ویژگی دکوراتیو بودن آن اشاره کرد. این سقوف شرایطی را برای شما ایجاد می کنند که بتوانید هر گونه چینش دکوراسیون و هر نوع رنگ و طرح و نگاری را در آن پیاده و به بروز برسانید.

سقف کشسان جدید برای استخر

نصب سقف کشسان جدید برای استخر

ویژگی های اجرایی سقف کشسان

یکی دیگر از نکات مورد اهمیت و امتیاز خوب این سقفها که قابل ذکر می باشد تحمل وزن و بار وارده بر آن می باشد که این سقف ها را به سقف هایی مطمئن در مقابل ریزش آوار و مصالح ساختمانی تبدیل کرده است و همچنین تحمل بارها و لوله های ساختمانی را تا وزن 160 kg در هر متر مربع را میتوانند تحمل کنند.

شرکت آکس طرح و ساخت جدیدترین طرح های سال سقف کشسان را برای دکور سقف استخر و ساختمان به شما عزیزان ارائه می کند.

جدیدترین طرح سقف کشسان استخریکی دیگر از قابلیت های مهم این است که می توانید با توجه صلاح دید و نیاز خود سقف کششی استخر را شستشو یا ضدعفونی نمایید. با توجه به شرایط محل نصب این نوع سقوف امکان بروز آلودگی های محیط یا چربی های ناشی از پخت و پز و سایر آلودگی های پیرامونی با توجه به محیط های صنعتی یا ساختمانی ممکن است که این سقف ها به دلیل امکان شستشو در آنان این مشکل را برطرف کرده اند. شما می توانید به راحتی این سقوف را شستشو دهید و از آلودگی های احتمالی آن ها را پاک و تمیز نمایید. از این رو برای سقف استخرها یکی از بهترین گزینه های موجود می باشند. تصویر آسمان مجازی از پرفروش ترین طرح های سقف کشسان استخر می باشد.

طرح‌ها و مدل‌های جدید سقف کشسان استخر

مدل‌های جدید سقف کششی استخرمدل‌های جدید سقف کشسان استخرمدل‌های جدید سقف کشسان استخرمدل‌های جدید سقف کشسان استخرنصب سقف کشسان آسمان پرستاره در استخر

سقف کشسان چند سطحی استخر جدید

5/5 - (4 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید