در حال بارگذاری لوگو
سقف کشسان فیبر نوری

سقف کشسان فیبر نوری

سقف کشسان فیبر نوری : خانه ای بدون سقف یا آسمانی پرستاره، رویایی است که با سقف های دارای فیبر نوری شما را به واقعیت نزدیک و نزدیک تر میکند. یکی از نمونه هایی از سقفهای رویایی می باشد که آرزوی کودکی بسیاری از ما را زنده و برآورده خواهد کرد که از جمله باشکوه ترین و دل انگیز ترین طرح های ممکن برای هر خانه ای میباشد.

این تزئین بی نظیر و رویایی را میتوان برای اتاق های خواب، اتاق کودک یا سالن های نمایش و یا برای سقف کاذب های خاص تعبیه و پیاده سازی کرد. سقف های فیبر نوری دارای رنگ تیره و یا مشکی می باشند با نقاط نورانی فیبر نوری که با خاموش و روشن شدن خود، درخشش کهکشان را به شما نشان می دهند. آسمانی با ستاره های چشمک زن نتیجه ی خلاقیت و ذوق هنری همراه با کارامدی سقف کشسان و فیبرهای نوری می باشد. زیبایی و میزان جذابیت این سقفها به حدی است که حتی میتوانند ساعت ها بیننده را محو تماشای خود کنند.

سقف کشسان فیبر نوری

تکنولوژی سقف کشسان فیبر نوری

تکنولوژی سقف کشسان فیبر نوری : برای توضیح در مورد تکنولوژی به کار برده شده در این مدل بایستی عرض شود که این روش همان نورپردازی توسط فیبرهای نوری میباشد. فیبرهای نوری نخ ها و یا طناب هایی هستند که وظیفه ی انتقال نور را دارند و به جای برق از آن روشنایی نوری را مشاهده میکنید. این رشته ی نوری که قابلیت جابجایی نور را دارد بسیار قابل انعطاف بوده و سراسر رشته ی خود را روشن میکند.

لذا میتوانید از آن در قسمت های مختلف کار خود استفاده و یا اشکال گوناگونی را توسط آن به نقش در آورید. در کاربردهای دکوراتیو ” اجرای سقف دکور ” ، این محصول بسیار محبوب بوده و میتوان از آن در نقش و نگار های هنری بسیار بهره و استفاده برد. همچنین قیمت آن بسیار مناسب میباشد لذا به عنوان تزئین در خانه ها و اتاق های کودک و اتاق های شخصی بسیار پر کاربرد می باشد.

ویژگی سقف کشسان فیبر نوری

به دلیل فضای خالی که در پشت سقف های کاذب وجود دارد و وجود سقف های کشسان PVC که قابلیت نورپردازی خوبی را دارا میبباشند ویژگی استفاده از فیبر های نوری در این روش رواج و رونق بسیاری پیدا کرده است. اگر منزل یا محل کار شما از سقف های از جنس کناف است و فیبر نوری در آن کار نشده نگران نباشید. حتی پس از نصب هم شما میتوانید فیبرهای نوری را بر روی سقف های خود به کارببرید .

اجرای سقف کشسان فیبر نوری

نکات سقف فیبر نوری

از جمله نکات قابل توجه در فیبرهای نوری حساس بودن این رشته ها است که تا حد امکان از کشیدگی، بریدگی، تا کردن، خم کردن و شکستن فیبرهای نوری اجتناب کنید. چرا که میزان نوردهی در آنان با ضربه و فشار کاهش می یابد. عمر فیبر های نوری بسیار بالا میباشد لذا در ابتدای نصب آنها مراقب هرگونه آسیب مختصر به آنها باشید، چرا که در کیفیت نور حاصله تاثیر مستقیمی دارد.
فیبرهای نوری از نظر نوردهی با هم تفاوتی ندارند تنها تفاوت دستگاه های فیبر نوری در تعداد رشته های آن میباشد که وات های پایین با رشته های در حدود 400 عددی و وات های بالاتر با رشته هایی در حدود 1200 عددی است که دست شما را برای ابداع طرح های نوآورانه بازتر می کنند.

4.9/5 - (27 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید