در حال بارگذاری لوگو
سقف کشسان مات

سقف کشسان مات

از جمله دسته بندی های متنوع سقف کشسان می توان به نوع مات آن اشاره کرد. این نوع سقوف بسیار متنوع و پر کاربرد می باشند لذا افرادی بسیاری مایلند این نوع نمونه برای سقوف منازل و محیط های اداری آن به کار رود. سقف کشسان مات جایگزینی مناسب برای پنل های گچی و سقف های سنتی است. سقف مات ضد رطوبت است و رنگ آن در برابر نم تغییری نمی کند. مراحل تولید سقف در کارخانه صورت می گیرد و نیازی به انبار مصالح و ساخت آن در محل پروژه نمیباشد.

نورپردازی در سقف کشسان مات

یکی از مهمترین جلوه های بصری و زیبایی شناختی بهره گیری از نور و انعکاس نوری می باشد. نورپردازی و استفاده از این ویژگی می تواند به هر محیطی جلا داده و روح شاد و چشم نوازی را برای محیط شما ایجاد کند. از جمله جاذبه های این نوع پوشش های کاذب امکان و ویژگی نورپردازی در آن است.

نورپردازی در سقف کشسان مات

تنوع رنگ در سقف کشسان مات

در تنوع رنگی این نوع سقف ها محدودیتی وجود ندارد و شما میتوانید با در هم آمیزی رنگ های جذاب برای منزل با رنگ های سازمانی برای مجموعه اداری خود آنجا را متفاوت و مورد پسند کنید. القا حس آرامش و امنیت در کنار هنر در این مدل یکی از موارد ویژه و محبوب سقف کشسان مات می باشد که شما میتوانید با ترکیب نور و رنگ آن را برای بیننده القا کنید. برای منازل و یا اتاق خود می توانید از رنگی که مورد علاقه ی شما هست در طیف های متفاوت آن در سقف های دکور و دیوار به کار برده و اتاقی با رنگ محبوبتان بسازید.

تنوع رنگ در سقف کشسان ماتاین سقف های کاذب مزایای ویژه و منحصر به فردی را دارند که در بسیاری از محیط های خاص این مزایا جزو ارکان اصلی آن مجموعه میتوان به حساب آید که در این قسمت به چندی از آن محاسن اشاره و بازگو می کنیم.

جنس سقف کششی مات

این مدل از پارچه هایی ازجنس pvc و پروفایلی که آن را احاطه میکند تشکیل و ساخته شده است . از این نوع متریال می توان حتی به عنوان دیوار پوش نیز استفاده کرد و همسان سازی دیوار و سقف با سقف کشسان مات جلوه و زیبایی خاصی را به محیط شما بخشیده و شما را ویژه و متفاوت میکند . متریال های pvc در برابر رطوبت رنگ و شکل خود را تغییر میدهند و در برابر هرگونه رطوبت .بسیار مقاوم و کاملا ضد آب هستند و برای استفاده در تمامی محیط های مرطوب با خاطری آسوده کاربرد دارند.

ویژگی های سقف کشسان مات

انواع سقف کشسان مات

انعطاف پذیری سقف کشسان مات

از جمله مزایای این سقوف کاذب می توان به انعطاف پذیری بالای آن اشاره نمود . ریل پی وی سی انعطاف بسیار خوبی دارد که به همین دلیل برای اجرای طرح های متنوع بسیاری می توان از آن استفاده نمود . از جمله طرح های متنوع سقف کشسان مات می توان به طرح گنبدی و یا طرح های ستونی و حجمی در اشکال مختلف و برجسته به آن اشاره کرد که بسیار پرکاربرد و در رسیدن شما به طرح های ذهنی دلخواهتان کمک میکند.

شرکت آکس طرح و ساخت انواع رنگ های مات و مدلهای متنوع و جدید سقف کشسان را با ضمانت کیفیت و قیمت برای شما طراحی، نصب و اجرا می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود با کارشناسان آکس در ارتباط باشید.

نصب آسان و سریع سقف کششی مات

یکی از موارد مهم و مثبت این مدل نصب آسان و سریع آن مهی باشد که در زندگی و دنیای امروز بسیار قابلیت ویژه و مهمی است. مراحل تولید سقف کششی مات در کارخانه انجام می‌شود و نیازی به انبار مصالح و ساخت آن، در محل پروژه نیست. در زمان نصب و اجرا نیاز به رنگ آمیزی و بتونه کاری نمی‌باشد و نصب بسیار آسانی دارد.

تمامی این موارد سرعت نصب را بالا برده و هزینه‌های تمام شده نصب و نگهداری را پایین می‌آورد. شما میتوانید این مدل را به صورت یکپارچه تا ابعاد هشتاد متر مربع را فقط در یک روز نصب و بهره برداری نمایید. در زمان نصب به محیط کف هیچ آسیبی وارد نمیکند و محیط را کثیف نخواهد کرد.

نصب آسان و سریع سقف کششی مات

ضد آب بودن سقف کششی مات

از جمله مزایای این سقف کشسان ضد آب بودن و مقاومت در برابر هرگونه آب و رطوبت در آن است. این سقف کشسان محبوب آنتی باکتریال است و قابلیت شستشو دارد.

آنتی باکتریال بودن سقف کشسان مات

این سقف آنتی باکتریال بوده و نفوذ قارچ یا باکتری در آن مکن نیست. این ویژگی منحصر به فرد این سقف سبب کاربرد گسترده آن در بسیاری از مصارف ویژه شده است. از سقف کشسان مات می توان در اتاق های عمل، در مکان هایی که به شدت نیاز به استریل بودن دارند. همچون کلینیک های پزشکی بهداشتی که سلامتی محیط بسیار ارجعیت دارد استفاده و بهره برداری شود. همچنین در صنایع غذایی و دارویی که ارتباط مستقیم با تغذیه و سلامت مردم را دارند و بروز آلودگی ممکن است بسیار خطرناک باشد نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.

دسترسی به تاسیسات در سقف کششی مات

دسترسی به تأسیسات در سقف کششی مات

دسترسی به تأسیسات در ساختمان‌ها یکی از معضلات جدی در صورت بروز مشکل است. در ساختمان ها متأسفانه بسیار با این نکته مواجه میشویم که لوله کشی آب دچار شکست یا ترکیدگی بر اثر فرسودگی یا عوامل دیگر شده و دیوار های مجاور را دچار خسارات بسیاری کرده است.

5/5 - (28 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید