سقف کشسان با نورپردازی کریستال سواروسکی

سقف کشسان با نورپردازی کریستال سواروسکی

سقف کشسان با نورپردازی کریستال سواروسکی : نورپردازی یکی از موارد با اهمیت و الزامی برای نشان دادن ذات دکوراسیون می باشد، اگر نورپردازی در خانه و یا آفیس کاری شما به طور مناسبی انجام نپذیرد و یا اینکه نور محیط از حد معینی بالا تر یا پایین تر شود، احتمال آن هست که نتوانید ظاهری که از دکوراسیون خود توقع داشتید را ببینید.

در مطالب گزشته درباره سقف کشسان و نورپردازی در سقف های کشسان موارد بسیاری را عنوان کرده ایم. درباره نورپردازی چندی از نورپردازی هایی که در سقف کشسان پتانسیل اجرای آن وجود دارد مانند نورپردازی RGB و نورپردازی SMD را گفته ایم. در این مطلب به بررسی یکی از نورپردازی های خارق العاده زیبا و منحصر به فرد که در سقف کشسان استفاده فراوان دارد می پردازیم.

هنگامی که سخن از شکوه و درخشندگی می شود، نام برند سواروسکی در این زمینه به ذهن ها خطور می کند، از لوستر گرفته تا زیور آلات حرفه ای، این برند در حوزه کریستال هال زینتی بیش از صد سال سابقه دارد.

سقف کشسان با نورپردازی کریستال سواروسکی

سقف کشسان با نورپردازی کریستال

سقف کشسان با نورپردازی کریستال سواروسکی از یک کادر شش یا هشت وجهی و یک لامپ کریستال متشکل شده، متریال این لامپ از شیشه یا پلاستیک می باشد. هنگامی که نور لامپ کریستال در قاب چند وجهی می تابد، یک نمای زیبا و غیر قابل وصف را برای شخص بیننده به وجود می آورد. نوردهی کریستال اکثرا در سقف های کشسان لاکر، گلکسی و آسمان ستاره ای که امکان رفلکس نور تولید شده به وسیله لامپ کریستال را دارند به کار برده می شود.

ترکیب نورپردازی کریستال و نورپردازی فیبر نوری ظاهر با شکوهی را در سقف کشسان ایجاد می کند. نیازی به گفتن نیست که نورپردازی کریستال در سقف کاذب انجام می شود و سقف کشسان یکی از انواع مختلف سقف های کاذب است. یکی از ابزار های نور پردازی در سقف های کشسان کریستال بزرگ سوراوسکی می باشد. نور به صورت بسیار زیبایی در سقف و دیوار توسط این کالا به علت وجوح زیادش بازتابش می شود. به کار بردن کریستال در زمینه نور پردازی تنها از نظر زیبایی کاربرد دارد و تأثیری در افزایش یا کاهش نور محیط ندارد.

استفاده از این کریستال با فیبر نوری یکی از روش های بسیار محبوب از نصب این سیستم نور پردازی است که با توجه به سلیقه مشتری اجرا می شود. این نوع سیستم نور پردازی برای سازه های سرپوشیده مثل استخر، ویلا، لابی هتل ورستوران و… انتخاب هوشمندانه ای می باشد.

کریستال های سواروسکی در سقف کشسان

کریستال های سواروسکی که در این سقف اجرا و نصب میشوند بسیار درخشنده و زیبا هستند، همانطور که میدانید برند Swarovski به عنوان حرفه ای ترین و بهترین برند در زمینه تزئینات و کریستال ها بوده که از لوستر گرفته تا جواهرات، این برند یک سر و گردن از باقی برند ها بالاتر بوده است که بیش از ۱۰۰ سال سابقه بسیار خوب در کارنامه اش دارد، همین کارنامه خوب و سابقه درخشان از این برند میتواند دلیل بسیار خوبی باشد تا شما نیز از این کریستال ها استفاده کنید.

4.8/5 - (11 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید