در حال بارگذاری لوگو
سقف کناف تایل 60در60

سقف کناف تایل 60در60

اجرای سقف کناف تایل 60در60 برای جلوگیری از خروج صدا به عنوان پوشش سقف استفاده می شود. علاوه بر مزایای بسیار، استفاده از تایل ها با طرح های مختلف زیبایی و جذابیت یک فضا را دوچندان می کند و می تواند انتخاب مناسبی برای فضاهای اداری،‌ آموزشی و تجاری باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع تایل 60در60 کناف آشنا شوید.

سقف مشبک گچی

انواع تایل سقف کناف 60در60

تایل های کناف به صورت پیش رنگ، روكش دار یا بدون روكش تولید و عرضه می شوند. تایل های بدون روکش، قابلیت رنگ‌ آمیزی داشته و می توان طبق سلیقه آنها را رنگ نمود.

تایل گچی کناف ساده

تایل گچی کناف ساده این نوع تایل ها با روکش PVC آنتی استاتیک سفید به دلیل نداشتن سوراخ فاقد قابلیت جذب صوت هستند و در انواع مختلف رنگ شده و روکش دار به فروش میرسند. با توجه به جنس روکش این تایل ها میتوان آن ها را به راحتی تمیز کرد.

تایل گچی آکوستیک

ویژگی و خاصیت بارز این تایل های آکوستیک کناف قابلیت جذب بالای صوت آنها می باشد که بیشتر در فضاهای آموزشی،‌ سینما و تئاتر،‌ استودیو ها و فضاهایی آموزشی به کار می رود. این تایل ها صوت را از طریق سوراخهای خود به فضای پشت سقف کاذب منتقل کرده و بخش زیادی از امواج صوتی را کاهش داده و در نهایت مانند یک عایق صوتی عمل می کنند.

لازم به ذکر است که برای افزایش قابلیت جذب صوت می توان از لایه پشم سنگ در قسمت پشتی تایل ها استفاده کرد. تایل های گچی آگوستیک کناف بدون رنگ و ساده یا با روکش PVC عرضه میشود و دارای لایه ی فلیس برای جلوگیری از فروریزی و انتشار ذرات پشم معدنی است. رنگ لایه فلیس سفید و یا مشکی است که رنگ مشکی آن برای افزایش زیبایی فضاهای مختلف بسیار کاربردی میباشد.

تایل گچی طرح دار

تایل های گچی طرح دار کناف

کاربرد این نوع تایل ها در سقفهای مشبک کناف بیشتر است . تایل گچی طرح دار در چهار طرح مختلف تولید و عرضه میگردد. همچنین لازم به ذکر است که در پشت این تایل ها میتوان لایه آلومینیوم برای استفاده در محیطهای مرطوب (مانند محل عبور لوله های تاسیساتی و مناطق مرطوب درصورتی که میزان دما و رطوبت به وسیله سیستم تهویه کنترل شده) قرار داد.

از سقف کناف تایل 60*60 میتوان با لایه آلومینیوم درمکانهایی که رطوبت زیاد وجود دارد استفاده کرد. مانند محل عبور لوله های تاسیساتی و مناطق مرطوب در صورتی که میزان دما و رطوبت به وسیله ی سیستم تهویه کنترل گردد. تایل های رنگی با رنگ آکرلیک سفید دارای آنتی استاتیک و خاصیت ضد باکتری میباشد که موجب جلوگیری ازرشد میکرو ارگانیسم های موجود روی سطح تایل میشود و از نظر هزینه گزینه مناسبی برای پوشش سقفهای کاذب شبکه ای است.

انواع تایل های مشبک

علاوه بر تایل های کناف، در بازار ساخت و ساز تایل های دیگری نیز هستند که برای اجرای سقف شبکه از آنها بهره می برند. با ما همراه باشید تا با دیگر انواع تایل ها آشنا شوید.

تایل های فلزی

تایل سقفی فلزی

این نوع از تایل ها از جنس آلومینیوم با فلیس مشکی در پشت آن ها، مناسب برای نصب روی سازه های سپری یا T شکل T24 می باشد. سطح این تایل کناف فلزی بعد از نصب تقریبا 8 میلیمتر پایین تر از سپری قرار می گیرد. سوراخهای موجود بر روی تایل های ساخته شده از فلز آلومینیوم به شکل دایره هایی با قطر 1.8 میلیمتر است. فاصله مرکز به مرکز این دایره ها 5 میلیمتر می باشد.

پانل پوشالی

خرید-تایل-پوشالی-کناف

تایل پوشالی دراین تایلها از پشم چوب طبیعی وپودر مگنزیت که با آب مخلوط محکم و سخت استفاده شده. تایلهای پوشالی از استحکام بالایی دربرابر ضربات مختلف برخوردار است و علاوه بر این درمقابل رطوبت بسیار مقاوم است. همچنین این تایل ها قابلیت رنگ پذیری دارند و صدا را از خود عبور نمیدهند. این تایل بدلیل دارابودن سطح و بافت زیبا و قابلیت رنگ پذیری بسیار مناسب برای معماران و طراحان داخلی است.

تایل معدنی AMF کناف

تایل های معدنی AMF از الیاف معدنی پشم سنگ، خاک رس و پرلیت تشکیل و ساخته شده و در طرحهای زیبا و متنوع تولید و عرضه می شود. با توجه به ویژگیهای بیشمار این تایل های معدنی میتوان در محیطهای مختلفی از آن ها استفاده کرد. این تایل ها صوت را به خوبی جذب میکنند و همچنین درمقابل حریق و آتش سوزی بسیار مقاوم هستند. در فضاهایی که در فضاهایی که امنیت و ایمنی بالا باید لحاظ شود مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایای تایل معدنی AMF

  • قابلیت جذب صوت بالا و کنترل ارتعاشات در فضا
  • جلوگیری از همهمه در فضا، با هدایت صدا از طریق سوراخ های روی تایل ها به فضای پشت سقف های کاذب
  • عایق حرارتی مناسب، مقاومت در برابر حریق، نصب و نگهداری آسان
  • امکان دسترسی آسان به تاسیسات بالای سقف کاذب
  • قابلیت بازیافت صد در صدی
  • از محبوب ترین و پرکاربردترین سقف های کاذب برای کاربری های مختلف

تایل معدنی راک

راک تایل

شرکت ROCK : شرکت راک تایل یک شرکت نوین در زمینه تولید تایل الیاف معدنی با بالاترین کیفیت و نوآوری می باشد که به تازگی شروع به فعالیت نموده است. مواد اولیه به کار رفته در این تایل ها همه قابل بازیافت می باشد به همین دلیل این محصول دارای استاندارد جهانی ایزو می باشد. شرکت راک تایل با افتخار بهترین تایل های معدنی را به مشتریان محترم خود تقدیم می کند.

هزینه اجرای سقف کناف تایل 60در60

هزینه و قیمت اجرای سقف های کاذب 60در60 و پوشش آن ها بستگی به طرح انتخابی پروژه متغیر است. جهت اعلام هزینه و زمان پروژه بایستی بازدید از محل صورت گیرد (‌مشاوره و بازدید به صورت رایگان می باشد). مجموعه آکس نماینده و عامل فروش کی پلاس (کناف در ایران) مفتخر است که خدمات بازسازی واحدهای تجاری اداری و مسکونی را با بهترین مواد و متریال اجرا کرده و درخدمت شما عزیزان باشد. این مجموعه با بیش از 5۰ سال تجربه درزمینه بازسازی منزل و طراحی دکوراسیون داخلی مجری پروژه ساختمانی بسیاری بوده است.

در شرکت آکس طرح و ساخت شما فقط یک محصول را نمی‌خرید، بلکه از مشاوره و طرح های نوآورانه، نظارت و اجرای حرفه ای کارشناسان ما نیز بهره مند می شوید. برای سفارش انواع سقف کناف تایل 60در60 و طراحی و اجرا با کارشناسان خود تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید