در حال بارگذاری لوگو
سقف پی وی سی PVC

سقف پی وی سی PVC

سقف پی وی سی PVC یکی از سقف های کاذب پرکاربرد، محبوب و بسیار مقرون به صرفه می باشد. در این مطلب قصد داریم در مورد سقف کاذب پی وی سی برای شما دوستان توضیحاتی دهیم. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این موضوع با شما کاربران عزیز توضیح دهیم. جالب است بدانید که شما میتوانید این نوع سقف را با خیال راحت و بدون ترس از رطوبت شستشو دهید.

پانل های سقفی پی وی سی PVC

پانل های سقفی پی وی سی PVC

بطور کلی می توان گفت راحت ترین و سریعترین راه برای داشتن سقفی صاف و یکدست با ساختارهایی از جنس چوب، فلز یا پلاستیک، سقف کاذب است که تنوع بسیاری دارند. یکی از ویژگی های سقف پی وی سی PVC این است که ضد حریق بوده است و با محیط زیست کاملا سازگاری دارند. برای تولید این نوع تایل ها از مواد نانو استفاده می شود که گرد و غبار به آنها نمی چسبد و نیازی به شستشو ندارند.

سقف پی وی سی چیست؟

پانل های سقف پی وی سی PVC از نوعی پلاستیک به نام پلی وینیل کلراید ساخته می شوند. آنها اغلب به عنوان جایگزینی برای سقف های گچ تخته سنتی استفاده می شوند، زیرا نصب و نگهداری آنها آسان تر است. پانل های سقفی پی وی سی در اندازه ها، ضخامت ها و طرح های مختلف تولید می شوند، بنابراین مطمئنا سبکی متناسب با نیاز شما وجود دارد. سری پی وی سی یک سری همه منظوره است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

سقف-کاذب-پی-وی-سی

هزینه نصب سقف پی وی سی PVC

مجموعه آکس کناف با بیش از 50 سال سابقه در زمینه اجرای پروژه های ساختمانی و نصب سقف های کاذب مختلف آماده است. همچنین خدمات خود در زمینه نصب و اجرای سقف پی وی سی PVC را به شما عزیزان در سراسر ایران ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره رایگان و تخمین قیمت پروژه با تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

انواع سقف پی وی سی PVC

  1. سازه کاذب سفید و چاپی
  2. سقف pvc روکش دار
  3. سازه کاذب با روکش هات استمپ
  4. سقف پی وی سی با روکش مخمل

انواع-سقف-pvc

از نظر اجرا نیز این نوع پوشش ها را به دو دسته تایلی و پانل های طولی تقسیم می کنند.

پنل های طولی PVC  معمولاً در ابعاد 0.2*6 متر یا 0.4*6 متر و با ضخامت 7 یا 8 میلیمتر عرضه می شوند. در ضمن به خاطر داشتن پروفایل رنگی متنوع می توانند در محیط های متفاوت نصب شوند. یکی از مزیت هایی سقف پی وی سی این است که برای نصب آن ها فرآیند زیرسازی خاصی انجام نخواهد شد.

انواع-تایل-پی وی سی pvcتایل های پی وی سی معمولاً در ابعاد ۶۰*۶۰ سانتیمتر و ضخامت ۸ میلیمتر وجود دارند. بر خلاف مدل های طولی این محصولات نیاز به زیرسازی مشبک دارند و روی آن سوار می شوند.

شرکت آکس طرح و ساخت انواع تایل پی وی سی را با بهترین قیمت و در زمان کوتاهی برای شما ارسال می نماید. درضمن علاوه بر فروش، خدمات نصب و اجرای سقف پی وی سی pvc را نیز به شما عزیزان ارائه می کند.

اجرای-سقف-پی وی سی

این نوع سقفها را از نظر رنگ و ظاهر نیز دسته بندی می کنند:

  • سفید مات و ساده : این دسته ارزان ترین نوع بوده و بیشتر پانل طولی هستند.
  • پنل های یو وی : این مدل نیز مانند دسته قبلی هستند تنها تفاوت این است که این محصولات براق هستند.
  • چاپی و هات استمپ : یک دستگاه صنعتی به نام هات استمپ این نوع تایل ها را ایجاد می کند. در فرآیند چاپِ این نوع پی وی سی، هر طرحی با تراشه های داغ روی این تایل ها می زنند. در آخر چسب لیمنت روی آن قرار می گیرد این تایل ها ضد حریق هستند در برابر رطوبت و خش مقاومند.
  • سقف پی وی سی روکش دار : این سقف ها نیز در اصل ساده هستند تنها با استفاده یک چسب مخصوص روکشی طرح دار را روی آن قرار می دهند. این روکش جنس های متنوعی دارد و یکی از اصلی ترین آن ها مخمل است.

ویژگیها و مزایای سقف پی وی سی PVC

  • غیر قابل آتش سوزی​
  • تنوع زیاد رنگ بندی​
  • عدم رشد باکتری ، قارچ و گیاه​
  • مقاومت بالا در برابر زلزله با وزن سبک​
  • نصب سریع و راحت​
  • قابل شستشو​
  • دارای عایق حرارتی و رطوبتی​
  • راحتی در حمل و نقل​
  • مقاوم در مقابل اسیدها ، بازهای رقیق​
  • مناسب برای تمام شرایط آب و هوایی ایران​
  • قابل تعویض
  • دسترسی راحت به تاسیسات

مزایای سقف پی وی سی

نصب و اجرای سقف پی وی سی

برای شروع نصب ابتدا ابعاد سقف را اندازه گیری می کنند تا جوینت هایی با اندازه مناسب برای آن تهیه کنند. بعد از آن نوبت به نصب جوینت ها است که در سرتاسر دیوارها این کار انجام می گیرد. بعد از نصب این قطعات، پنل های پی وی سی را برش می زنند. پس از جایگذاری آنها را با استفاده از چسب یا پرچ ثابت می کنند.

pvc تایلهای پی وی سی

این کار را برای تمام بخش های سقف انجام می دهند. پس از آن برش های مناسبی برای خروجی لامپ ها نیز ایجاد می کنند. در آخر سقف نهایی برای استفاده مهیا است. البته بهتر است تا پس از پایان یافتن اجرای سقف پی وی سی PVC یک بار به صورت کامل آن را با استفاده از یک دستمال مرطوب تمیز کنید.  با این کار آلودگی و غبار موجود بر روی سطح آن را از بین ببرید. 

سایر مزایا و ملاحظات سقف کاذب pvc

  • سطح یک سقف PVC می تواند شرایط قلیایی کم و زیاد را تحمل کند.
  • سقف پی وی سی در معرض قارچ ها، باکتری ها و سقف های گیاهی تأثیر منفی نمی گذارد.
  • از آنجایی که سقفهای PVC معمولاً انعطاف پذیر هستند، می توان آنها را به راحتی برای سقف های مختلف تغییر داد.
  • در بیشتر موارد، سقف PVC را می توان مستقیماً روی یک سیستم سقف موجود نصب کرد. این بدان معنی است که شما مجبور نیستید سقف قدیمی خود را خراب کنید.
  • گران تر از سایر سقفهای کاذب هستند.
  • برای نصب صحیح و دستیابی به عملکرد نیاز به تخصص ویژه ای دارد.

سایر مزایا و ملاحظات سقف کاذب pvc

پرمصرف ترین و ارزان ترین سقف کاذب

همکاران معمار و مهندسان عمران می دانند که ساختمان ها را در ایران سبک می سازند. به این دلیل که در مواقع سیل، زلزله و بلایای طبیعی خطرات را به کمترین میزان کاهش دهند. یکی از متریال های مربوطه سقف پی وی سی PVC و دیوارپوش های پی وی سی می باشد. پنل های pvc جزء انگشت شمارترین مصالحی است که هم می توان روی سقف و هم روی دیوار نصب کرد. علاوه براین متریال pvc هم به عنوان سقف، کف و دیوار نیز اجرا می گردد. این امر خود موجب کاهش هزینه ساخت می شود و از مزایای مهم این متریال به حساب می آید.

سقف PVC برای سقف سرویس بهداشتی

سقف PVC برای سقف سرویس بهداشتی

پانل های پی وی سی کاملا ضد آب و مقاوم در برابر موریانه و کپک هستند. از آنجایی که این پانل ها به دلیل توخالی بودن بسیار سبک هستند، می توان آن ها را به راحتی بلند کرد و حمل کرد. پی وی سی شکننده نیست و از این رو بدون خطر شکستگی قابل حمل است. همچنین در هنگام حمل و نقل آسیب نمی بیند. مهمتر از همه، پانل های سقفی PVC کاملاً در برابر آب مقاوم هستند. این یک امر طبیعی است که سقف حمام شما به طور مداوم در معرض رطوبت است، زیرا بخار از دوش یا حمام شما بلند می شود. بنابراین پانل های pvc بهترین انتخاب برای سقف حمام و سرویس بهداشتی هستند.

اجرای سقف پی وی سی در حمام

اجرای سقف پی وی سی در حمام

سقف پی وی سی بهترین پوشش برای حمام شماست. نصب این سقف یک راه حل ساده و بدون سر و صدا برای پوشش و محافظت از سقف حمام شماست و اینکه جلوه ​​تمیزی ایجاد می کند. روکش پی وی سی با کیفیت بالا، بادوام، ضد آب و سبک وزن است. پانل های پی وی سی به طور طبیعی ضد آب هستند. این به این معنی است که نیازی به نگرانی در مورد آب بندی یا درمان پانل های خود نخواهید داشت. شما می توانید به سادگی از زیبایی و بدون نگرانی در مورد آسیب احتمالی لذت ببرید.

سقف پی وی سی در حمام

روکش سقف PVC نه تنها کاربردی است، بلکه فوق العاده شیک است. بنابراین اگر می خواهید سقف حمام شما طراحی برجسته داشته باشد، سقف های PVC می توانند گزینه مناسبی باشند. نصب روکش پی وی سی بسیار ساده تر و سریعتر از استفاده از روش های سنتی گچ است.  بنابراین می توانید سقف خود را به سرعت و به راحتی با چسباندن پانل ها به یکدیگر بپوشانید. در مورد روکش سقفی نگران نباشید. آنها به طور طبیعی بادوام، عمر طولانی ، مقاوم در برابر آب هستند و همچنین دارای درجه 1 آتش سوزی هستند، بنابراین در برابر گسترش شعله ها مقاوم هستند. همچنین لازم نیست نگران ایجاد کپک یا باکتری باشید.

نمونه تصاویر سقف پی وی سی pvc

اجرای سقف پی وی سی در آشپزخانه

اجرای سقف pvc پی وی سی در آشپزخانه

نصب سقف pvc

اجرای سقف پی وی سی در حمام

سقف پی وی سی طرح چوب

سقف pvc طرح جدید

4.8/5 - (31 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید