در حال بارگذاری لوگو
سقف 60در60 ضدحریق

سقف 60در60 ضدحریق

در این مقاله می خواهیم در مورد سقف 60در60 ضدحریق صحبت کنیم. سقف 60*60 کناف را در انواع ساده (بدون روکش و روکش دار) و آکوستیک دسته بندی می کنند. این سازه دارای طرح های متنوعی چون حصیری، سفید ساده با سوراخ های منظم و نامنظم، پانچ مربع و غیره می باشد. از تایل گچی آکوستیک کناف غالبا برای جلوگیری از خروج صدا به عنوان پوشش استفاده می شود. علاوه بر مزایای بسیار، استفاده از تایل ها با طرح های مختلف زیبایی و جذابیت یک فضا را دوچندان می کند.

تایل سقفی ضدحریق از چه متریالی تولید می شود؟

در تولید تایل سقفی ضدحریق از پشم سنگ استفاده می شود که عایق حرارتی بسیار خوبی است. سازه های فولادی مقاومت پایینی در برابر حریق و آتش سوزی دارند و این یکی از نقاط ضعف این سازه ها است. برای حفاظت این سازه های فولادی از تایل سقفی ضد حریق استفاده می گردد. ضخامت تایل سقفی ضدحریق متفاوت است. تایل سقفی ضدحریق می تواند دمایی در حد ۱۰۰۰ درجه را تحمل نماید و کارایی تایل سقفی ضدحریق در برابر آتش سوزی بسیار عالی است. تایل سقفی ضدحریق به سرعت نصب و راه اندازی می شود. در مکان هایی که احتمال بروز آتش سوزی وجود دارد می توان از تایل سقفی ضدحریق استفاده کرد.

مزایای سقف 60در60 ضدحریق

سقف 60در60 ضدحریق در برابر گرما و آتش مقاومت بالایی دارد. تایل سقفی ضدحریق از مشتعل شدن و نفوذ آتش به داخل تایل جلوگیری و ممانعت به عمل می آورد. از تایل سقفی ضدحریق می توان در مکان هایی مثل آشپزخانه ها و مراکز تهیه غذا مثل آشپزخانه هتل و رستوران استفاده کرد. تایل سقفی ضد حریق به عنوان سدی در برابر آتش و حرارت عمل می کند. زمانی که در یک سمت آن آتش و حرارتی بالایی وجود داشته باشد دمای سمت دیگر تایل سقفی ضد حریق که به آن سمت ایمن گفته می شود از حد مشخصی تجاوز نمی کند. از تایل سقفی ضد حریق جهت پوشش دهی کانال ها و داکت های تاسیساتی نیز می توان استفاده کرد.

انواع سقف 60در60 ضد حریق

سقف کاذب شبکه با تایل های 60در60 از متریال های مختلفی مانند: تایل گچی، تایل pvc، ام دی اف، cnc، پلکسی (طلقی)، آسمان مجازی تولید و عرضه می شوند.

سقف 60در60 پی وی سی

خرید، طراحی، نصب و اجرای سقف کاذب

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده پخش، فروش و اجرای محصولات شرکت کی پلاس (کناف) مفتخر است در خدمت مشتریان گرامی باشد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و سایر خدمات با کارشناسان مجرب آکس تماس بگیرید. مشتری گرامی جهت خرید کناف از شرکت آکس طرح و ساخت و بهره مندی از مشاوره رایگان و بازدید از محل با ما در ارتباط باشید.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید