شرکت کی پلاس پارس

شرکت کی پلاس پارس

شرکت کی پلاس پارس همان شرکت کناف ایران است که تحت نظر شرکت کناف آلمان فعالیت می نمود. در سال 1399 به دلیل تحریم های بین المللی مجبور به قطع همکاری مستقیم با کناف آلمان و تغییر اسم خود به کی پلاس(kplus) شد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مجموعه کی پلاس پارس بیشنر آشنا شوید.

معرفی شرکت کی پلاس پارس  کی پلاس

شرکت کی پلاس پارس بزرگترین تولیدکننده سیستم های ساخت و ساز خشک در ایران محسوب می گردد. این شرکت ظرفیت تولید بیش از ۳۹ میلیون مترمربع انواع صفحات روکش دار گچی در سال را دارد. گستره محصولات این شرکت شامل ملزومات سیستم های ساخت و ساز خشک و متعلقات آن نظیر صفحات روکش دار گچی، سازه های فولادی گالوانیزه سبک، انواع سیستم های سقف کاذب و دیگر محصولات ساختمانی با آخرین فن آوری می باشد. این شرکت با تمرکز بر ارائه نوآوری های فنی و تولید محصولات با کیفیت و مطابق با قوی ترین استانداردها و با تکنولوژی آلمان، توسعه صنعت ساختمان در ایران را رهبری می کند.

کاتالوگ شرکت کی پلاس پارس (سیستم ساخت و ساز خشک)

فروش کی پلاس Kplus

محصولات پودری کی پلاس

در بخش محصولات پودری نیز کی‌پلاس در شروع فعالیت خود تنها تولید کننده گچ های ساختمانی با نام ساران و سارالیت بوده است. اين شرکت در حال حاضر با ظرفيت روزانه ۱۰۰۰ تن، در زمينه توليد انواع گچ‌های ساختمانی دستی، ماشينی و همچنين مصالح ساختمانی پايه سيمانی مانند چسب های کاشی فعاليت می کند. شرکت کی پلاس پارس هر ساله با افزودن به سبد محصولات و افزایش کیفیت محصولات موجود، نسبت به تامین نیازهای مختلف ساختمان از طریق شبکه عاملیت گسترده در سرتاسر کشور اقدام مینماید.

عاملیت رسمی فروش کی پلاس Kplus

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده رسمی شرکت کی پلاس پارس در تمام زمینه های فروش و اجرای کناف در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. این مجموعه با بیش از 30 سال سابقه در زمینه بازسازی و طراحی ساختمان با بهترین متریال ها در خدمت شما هم میهنان بوده است. همچنین تمامی محصولات kplus را در سراسر ایران با بهترین کیفیت ممکن، برای شما عزیزان در بازار عرضه کنیم. در ضمن این شرکت دارای گواهینامه ISO 9001:2000 از شرکت URS انگلیس گواهی تایید صلاحیت فنی از وزارت کار در زمینه های خدمات نیروی انسانی، تامین نگهداری و تعمیر تاسیسات، گواهی مجری درجه یک گازرسانی از سازمان نظام مهندسی و دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه 3 ساختمان و 4 تاسیسات از سازمان برنامه و بودجه می باشد.

درای وال چیست

محصولات درای وال کی پلاس

دیوار کی پلاس که به دیوار کاذب کناف معروف است علاوه بر اینکه جنبه کاربردی دارد، از نظر ظاهری نیز زیبا و با دوام است. محصولات درای وال کی پلاس شامل: تایل های سقفی، دریچه دسترسی، صفحات روکش دار گچی و … می باشد.

مزایای اجرای محصولات شرکت کی پلاس پارس

  • هزینه بسیار کم و مقرون به صرفه بودن
  • دسترسی بسیار آسان به پشت سازه و تاسیسات آن
  • اجرای آسان و بسیار سریع
  • دور ریزی مصالح بسیار کم
  • وزن بسیار کم
  • دارای خاصیت انعطاف پذیری
  • جا به جایی آسان
  • امکان تغییر دکور با محصولات شرکت کی پلاس پارس
  • مقاوم در برابر آتش سوزی
  • مقاوم در برابر زلزله
  • زیباسازی دکوراسیون داخلی ساختمان ها
  • امکان اجرا در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری
  • عایق مناسب در برابر سرما و گرما

قیمت محصولات کی پلاس

لیست قیمت محصولات شرکت کی پلاس پارس

لیست قیمت محصولات کی پلاس ، براساس لیست قیمتی است که از سوی شرکت Kplus ارائه می گردد. کارشناسان آکس طرح و ساخت آماده ارائه مشاوره رایگان، فروش و اجرای محصولات شرکت کی پلاس پارس به شما عزیزان هستند.

اجرای سقف و دیوار کی پلاس

اجرای سقف و دیوار کی پلاس

تیم تخصصی آکس دارای مدیر فنی آموزش دیده از سوی شرکت کی پلاس می باشد که با سالها تجربه در زمینه اجرای انواع سقف و دیوار کاذب در خدمت شما مشتریان محترم است. با توجه به مزایا و ویژگی هایی که برایتان شرح دادیم، محصولات کی پلاس بهترین انتخاب برای بازسازی و نوسازی ساختمان شما هستند.

تصاویر نمونه کارها

نمونه پروژه های kplusبزرگترین تولید کننده سیستم های ساخت و ساز خشکنمونه پروژه های kplusنمونه پروژه های kplusسقف کاذب کی پلاسسقف کاذب کی پلاسسقف کاذب کی پلاسسقف کاذب کی پلاسمزایای تایل سقفی گچی کی پلاس Kplusکناف ایران کی پلاس

اجرا کی پلاس

منبع مقاله سایت کی پلاس

سؤالات متداول

کی پلاس همان کناف می باشد، در واقع شرکت کی پلاس همان شرکت کناف ایران می باشد که در زمینه تولید انواع پانل های کناف سقفی و دیوار فعالیت دارد. تغییر نام کناف به کی پلاس به دلیل اعمال تحریم ها در ایران بوده و فقط از knauf به kplus تغییر نام داد.

اقدامات لازم برای دریافت نمایندگی کی پلاس شامل مراحل : ارسال فرم درخواست و قبول شرایط و ضوابطی است که تعیین گردیده است. برای مشاهده کامل اطلاعات به سایت کی پلاس بخش شرایط اعطای عاملیت فروش مراجعه نمایید.

برای خرید محصولات کی پلاس و استفاده از خدمات نظارت و اجرا باید به نمایندگی ها و عاملیت های شرکت کی پلاس مراجعه نمایید. شرکت آکس طرح و ساخت نیز سالهاست که اقدام به دریافت نایندگی کی پلاس نموده و درزمینه فروش و اجرای کی پلاس در خدمت شما هم میهنان عزیز در سراسر ایران می باشد.

بله، شرکت کی پلاس در تهران و سایر شهرها کلاس های آموزشی در زمینه معرفی، نصب و اجرای سقف کاذب و دیوار کاذب کی پلاس برگزار می نماید.در ضمن پس از گذراندن دوره های آموزشی به کارآموزان گواهی نامه معتبر اجرا نیز اعطا می کند.

محصولاتی که در کارخانه کی پلاس به سراسر ایران تولید و عرضه می گردد، مصالح ساختمانی نوینی هستند که جایگزین مصالح ساختمانی سنتی هستند. کاربرد محصولات ساختمانی کی پلاس برای طراحی و اجرای انواع مدلهای سقف کاذب و دیوار کاذب می باشد. این مصالح نوین از نظر کیفیت بسیار عالی هستند و از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه تر می باشند. سرعت نصب و اجرای بالایی دارند و تنوع در طرح و مدل این محصولات و کارایی آنها فوق العاده است.

سیستم ساخت و ساز خشک روشی برای ساخت جداکننده های غیرباربر، پوشش نازک‌کاری دیوار، سقف کاذب و سیستمهای محافظت در برابر حریق تیر و ستون و شریانهای تأسیساتی با استفاده از اجزای پیش ساخته است که از قاب نگهدارنده و صفحه گچی نصب شده بر روی آن تشکیل میشود. و به طور کلی اجزای تشکیل دهنده سیستم ساخت و ساز خشک عبارتند از: صفحات روکشدار گچی یا مسلح سیمانی، پروفیلهای گالوانیزه سرد نورد شده یا چوب، ادوات اتصال و مصالح درزگیری.

5/5 - (44 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نظرات شما

  1. سحرابی اردیبهشت 27, 1402

    سلام کی پلاس همون کناف؟

  2. مرادی اردیبهشت 27, 1402

    سلام وقت بخیر شما نمایندگی هم میدید؟

    1. axgroup خرداد 11, 1402

      سلام خیر

  3. امیری تیر 14, 1402

    سلام شما فروش عمده هم دارید؟

    1. axgroup تیر 14, 1402

      سلام بله

  4. سماواتی مرداد 21, 1402

    ممنون از مطالبتون خیلی کامل توضیح دادید

  5. ترابی شهریور 8, 1402

    سلام وقت بخیر. ممنونم از مطالب مفید و تصاویر زیبا

  6. اکبری شهریور 27, 1402

    سلام شما نمایندگی هم دارید؟

    1. axgroup آبان 24, 1402

      سلام روزتون بخیر نمایندگی نداریم اما در شمال، غرب و شرق ایران شعبه داریم.

  7. سبحانی اسفند 7, 1402

    سلام وقت بخیر
    شما کلاس آموزشی هم دارید؟

    1. تیم فنی آکس اسفند 26, 1402

      سلام بله

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید