صفحات روکش دار گچی کناف CLEANEO

صفحات روکش دار گچی کناف CLEANEO

صفحات روکش دار گچی CLEANEO کناف که از یک هسته گچی تشکیل شده است با ورق های کاغذی پوشش داده شده و صفحه ای مسطح و مستطیل شکلی ایجاد کرده است. نوع این کاغذ ها متنفاوت خواهد بود. هسته گچی موجود در صفحات روکش دار کناف دارای مواد افزودنی خاص می باشد که وجود این مواد باعث ایجاد ویژگی های مختلف در صفحات مذکور می شود.

این صفحات گچی تولید شده در آلمان دارای ضخامت بین 8 – 25 میلیمتری می باشد و وزن استاندارد ظاهری آن ها معمولا بین 750 تا 950 کیلوگرم بر متر مکعب متغییر است. با توجه به اینکه این صفحات عایق های صوتی خوبی می باشند کاربرد عمده این صفحات روکش دار گچی کلینئو در اجرای سقف آکوستیک است.

قیمت صفحات روکش دار گچی کناف CLEANEO

امروزه افراد بیشتر زمان روزانه خود را در فضاهای بسته میگذرانند. در ساختمانی های دولتی ، اداری ، مراکز خرید ، تجاری و یا هر ساختمان بسته ی دیگری به دلیل عدم رعایت استاندارد ها تهویه هوا صورت نمی گیرد. این هوای نامطلوب در فضای بسته موجب افت سریع کیفیت هوا میشود و ازدحام جمعیت در این ساختمان ها نیز باعث تشدید شدن آن خواهد شد.

صفحات روکشدار گچی CLEANEO

استفاده از پنل های Cleaneo راه حل مناسبی برای حل این مشکلات میباشد چراکه علاوه بر افزایش خواص صوتی ساختار ، برای بهبود هوای درون ساختمان های مختلف نیز مناسب است.

پنل دارای طرح های خاص و زیبا میباشد که علاوبر ویژگی های ذکر شده بر زیبایی و مدرن شدن فضای داخلی ساختمان مورد نظر شما تاثیر به سزایی دارد.

خرید صفحات روکش دار کناف کلینئو

برای خرید و اطلاع از قیمت صفحات روکش دار گچی CLEANEO اجرای انواع محصولات و سیستم های ساخت و ساز خشک کناف ، محصولاتی اعم از نوار درزگیر کناف ، عایق آبی کناف ، تایل های گچی کناف و … میتوانید از قسمت تماس با ما ، با شرکت آکس طرح و ساخت در ارتباط باشید. این مجموعه مفتخر است که در اجرای محصولات مختلف کناف در خدمت شما عزیزان باشد.

4.9/5 - (9 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید