طراحی دیوار پشت تلویزیون

طراحی دیوار پشت تلویزیون

امروزه یکی از بخش هایی که در خانه ها به دکور و زیبایی آن اهمیت ویژه ای می دهند، دیوار تلویزیون یا به اصطلاح تی وی وال می باشد. طراحی دیوار پشت تلویزیون علاوه بر دکور و زیبایی، فضای تی وی وال را بهینه و کاربردی می نماید. طراحی تی وی وال طوری انجام می شود که با سبک دکوراسیون و طراحی داخلی خانه هماهنگ باشد.

شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که طراحی دیوار تلویزیون چطور می تواند با هر سبک و مدلی هماهنگ باشد؟ در پاسخ باید بگویم به دلیل وجود متریال های جدید و نوین و طراحی های متنوع این امر براحتی امکان پذیر است. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع متریال ها و طرح های تی وی وال بیشتر آشنا شوید.

مصالح جدید برای طراحی دیوار تلویزیون

مصالح جدید برای طراحی دیوار تلویزیون

از جمله متریال های نوین می توان به : کناف، کشسان، انواع دیوارپوش، کاغذ دیواری های جدید، پانل های دیواری تزئینی و … اشاره نمود. هر کدام از این متریال ها تنوع زیادی در طرح و مدل دارند و برای طراحی و دکور بخش های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

 

دکور دیوار پشت تلویزیون با کناف

دکور دیوار تلویزیون با کنافکناف از مصالح نوین ساختمانی است که کاربرد فراوانی در ساخت و ساز دارد. از کناف علاوه بر دکور سقف، برای دکور و پوشش دیوار و تقسیم فضای داخلی نیز بهره می‌برند. با خرید دیوار کناف هر سبک و طرحی که بخواهید از مدرن گرفته تا کلاسیک، مینیمال و فانتزی را می‌توانید طراحی و پیاده سازی نمایید.

طراحی دیوار تلویزیون با دیوارپوش

دیوارپوش ها در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند و به دلیل نصب سریع، قابلیت شست و شو، ضد آب و نظافت آسانی که دارند بسیار محبوب و پرکاربرد هستند. دیوارپوش پی وی سی pvc، دیوارپوش ماربل شیت ، وول پنل، کاشی استیل، دیوار سبز، دیوارپوش سه بعدی و میکروسمنت از جمله دیوارکوب های پرفروش هستند.

طراحی دیوار تلویزیون با دیوارپوشهر کدام از این دیوارپوش ها قابلیت ها، طرح و تنوع بسیاری دارند و علاوه بر ساختمان های مسکونی، در ساختمان های اداری و تجاری نیز استفاده می شوند. دیوارپوش یا به اصطلاح دیوارکوب هم پوشش زیبایی بر روی دیوارها هستند و هم معایب و نقص های دیوارها را می پوشانند. از دیوارپوش ها برای طراحی دکوراسیون داخلی و دیوار تلویزیون بسیار بهره می برند.

کاغذ دیواری در طراحی تی وی وال

برای طراحی دیوار تلویزیون کاغذ دیواری ها نیز می تواند انتخاب مناسبی باشد. اگر سبک دکوراسیون داخلی شما کلاسیک، مدرن، نئوکلاسیک مانند: آرت دکو، مینیمال و … باشد می توانید از کاغذدیواری استفاده کنید. در گذشته تنوع زیادی در جنس، طرح و مدل کاغذ دیواری نبود. اما امروزه به قدری تنوع در نوع، جنس و مدل کاغذ دیواری زیاد است که دست شما را در انتخاب باز می گذارد.

کاغذ دیواری در طراحی تی وی والاز انواع کاغذ دیواری جدید می توان به : کاغذدیواری پی وی سی با روکش وینیل، کاغذدیواری نانوون، سه بعدی، کاغذی، بافت دار و مخملی اشاره نمود. این محصولات از نظر جنس، طرح و مدل با هم فرق دارند، ولی همگی برای پوشش دهی دیوار بسیار عالی هستند. چون نصب سریع و آسانی، بدون ریخت و پاش و بوی بد رنگ دارند. دوام و طول عمر بالایی دارند و ضدآب و قابل شستشو هستند.

طراحی دیوار تلویزیون با چوب

طراحی دیوار تلویزیون با چوب

مواد طبیعی مانند چوب می توانند پس زمینه جذابی ایجاد کنند که می تواند به دکور تلوزیون شما جنبه جذابی ببخشد. یک دیوار چوبی گرمای زیادی را به اتاق می بخشد. این طرح چوبی دکوراتیو از پانل های چوبی سازگار با محیط زیست که برای پوشش دیوارهای داخلی طراحی شده است، ایجاد شده است و ویژگی دیواری ایده آل را ایجاد می کند. تلویزیون‌های بزرگ مطلوب هستند، اما اندازه تلویزیون را نسبت به مساحت دیوار ویژگی در نظر بگیرید.

اجرای دکور دیوار تلویزیون

اجرای دکور دیوار تلویزیون

شرکت آکس طرح و ساخت خدمات طراحی و اجرای دکور دیوار تلویزیون با بهترین متریال های روز دنیا را به شما مشتریان محترم ارائه می کند. پس از انتخاب متریال و طرح مورد نظر، نوبت به اجرای دکور تی وی وال می رسد. یکی از مزیت های ویژه متریال های فوق نصب سریع و راحت آنهاست که در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.

تصاویر جدید دکور تلویزیون (تی وی وال)

تی وی وال جدید

دکور تی وی وال

دکور دیوار تلویزیون با دیوار پی وی سی

دکور دیوار تلویزیون با دیوار پی وی سی


دکور دیوار تلویزیون با ماربل شیت

دکور دیوار تلویزیون با ماربل شیت

5/5 - (3 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید