در حال بارگذاری لوگو
جدیدترین ایده های طراحی سقف کاذب

جدیدترین ایده های طراحی سقف کاذب

جدیدترین ایده های طراحی سقف کاذب به صورت واحد و یا طراحی و اجرای ترکیبی سقف های کاذب توسط بهترین تیم اجرایی کارشناس و فنی آکس با سالها تجربه در زمینه انواع پروژه های ساختمانی مسکونی، اداری و تجاری در خدمت شماست. همان طور که می دانید روز به روز بر محبوبیت و طرفداران به کارگیری مصالح ساختمانی جدید افزوده می گردد. سقف کاذب هم جز این مصالح می باشد که هم مقرون به صرفه و هم خیلی سریع تر از مصالح سنتی طراحی و اجرا می شود.

سقف های کاذب بهترین عایق در برابر صدا و حرارت هستند.

در زمان نصب و اجرا سقف کاذب به سقف اصلی و دیوارهای اطراف آن متصل می گردند و سقف اصلی بار آن را تحمل می کند. این متریال های کاذب به عنوان عایق سقف در برابر صدا و حرارت، اجرای نورپردازی های دکوراتیو و پوشش دهی تأسیسات کاربرد دارد و در اکثر خانه های امروزی می توان نمونه های مختلف آن را مشاهده کرد. این سقف ارتفاع اتاق را کاهش می دهد، از این رو برای جلوگیری از ایجاد فضایی محدود و تنگ آن را لزوما دیوار به دیوار اجرا نمی کنند. امروزه با خلق ایده های جدید طراحی سقف کاذب، طرح های متنوعی برای این سقف ارائه می گردد که می توان با توجه به سلیقه و دکوراسیون مورد نظر آن ها را انتخاب نمود. طراحی سقف های کاذب از جمله جذاب ترین موضوعات در معماری می باشد.

 طراحی سقف کاذب

طراحی سقف کاذب ترکیبی

یکی از جدیدترین ایده های طراحی سقف کاذب اجرای سقف های کاذب ترکیبی است. به عنوان مثال اجرای سقف کناف همراه سقف کشسان ترنسپرنت علاوه بر زیبایی و جذابیت فضا، سبب حذف بتونه کاری و نقاشی می گردد. در ضمن اجرای کناف سقف همراه با کشسان ترنسپرنت قیمت مناسب تر و ارزان تری دارد. همچنین شما از ویژگی آنتی باکتریال سقف کشسان نیز بهره مند می شوید.

نصب و اجرای نورپردازی مخفی

نورپردازی های ویژه و باکس نورمخفی

با طراحی باکس نورمخفی در اندازه و طرح های متنوع، می توانید جلوه ای ویژه و متفاوت در فضای پروژه ایجاد نمایید. باکس نور مخفی ساده در هر ساختمانی از مسکونی گرفته تا تجاری و اداری قابل اجرا می باشد. نکته بسیار مهم در اجرای سقف کاذب همراه با نورپردازی مخفی توجه به ارتفاع سقف ساختمان است. درصورتی که ارتفاع سقف کوتاه باشد بهترین گزینه اجرای باکس نور مخفی یک پله و ساده می باشد. اندازه استاندارد پیشانی باکس نور مخفی در حالت استاندارد 10 الی 15 سانتی متر می باشد. اما اگر ارتفاع سقف بلند باشد می توان باکس نور مخفی دو پله را طراحی و اجرا نمود. در اینجا نکته حائز اهمیت این است که ارتفاع سقف 2.8 متر یا بیشتر باشد.

سقف کشسان چاپی

چاپ طرح های دلخواه و اختصاصی

یکی دیگر از جدیدترین ایده های طراحی سقف کاذب، چاپ طرح های دلخواه و تصاویر اختصاصی می باشد. بعضی از سقف های کاذب مانند سقف کشسان (سقف باریسول) و سقف آسمان مجازی قابلیت چاپ انواع طرح و تصویر را دارند. از جمله پرفروش ترین و محبوب ترین نمونه های سقف کشسان میتوان به : سقف کشسان چاپی، مات، ساتن، لاکر، ترنسپرنت، برلیانت، سه بعدی و فیبر نوری اشاره کرد. سقف آسمان مجازی هم به نام آسمان معروف می باشد. علاوه بر انواع تصاویر مربوط به آسمان و کهکشان می توانید تصاویر دلخواه را نیز روی این طلق ها(ورقه های پلکسی گلاس (Plexiglass) ) طراحی و چاپ نمایید.

سقف دکوراتیو کناف

طراحی سقف کاذب دکوراتیو

سقف کاذب دکوراتیو، زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی خانه و ساختمان را بیشتر و دکور فضای داخلی را شیک و اختصاصی می نماید. طراحی و دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین عوامل در زیباسازی فضای داخلی است. سقف کناف از محصولات شرکت کناف یکی از سقف های کاذبی است که به دلیل قابلیت انعطاف پذیری و تنوع در طراحی تأثیر عمده ای در دکوراسیون داخلی و طراحی فضای داخلی دارد. متریال کناف (کی پلاس) را می توان به صورت انواع اشکال هندسی و غیر هندسی طراحی و اجرا نمود.

موارد فوق نمونه ای از جدیدترین ایده های طراحی سقف کاذب هستند. تیم فنی و مجرب آکس بهترین طرح ها و ایده ها را برای دکوراسیون داخلی به شما مشتریان محترم ارائه می دهند. شرکت آکس طرح و ساخت نماینده رسمی شرکت کناف ایران در زمینه های پخش، فروش و اجرای انواع محصولات کناف و سقف کاذب در خدمت هم میهنان عزیز است.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید