در حال بارگذاری لوگو
قیمت سقف آسمان مجازی

قیمت سقف آسمان مجازی

قیمت سقف آسمان مجازی براساس اندازه تایل ها و ضخامت آنها، جنس متریال و متراژ سقف ساختمان محاسبه می گردد. مسلم است که هرچه اندازه و ضخامت تایل ها بیشتر باشد یا متراژ سقف بزرگتر باشد قیمت نیز بیشتر می گردد. از این رو جهت اطلاع از قیمت دقیق فروش طلق آسمان و سقف کاذب و اجرای آن با واحد فروش شرکت آکس طرح و ساخت تماس بگیرید.

فروش سقف آسمان مجازی

آسمان مجازی چیست؟

آسمان مجازی یکی از سقف های کاذب محبوب و پرفروش می باشد که تغییری اساسی در دکوراسیون داخلی به وجود می آورد. همچنین این متریال سقف کاذب مدرنی است که در ابعاد 60*60 و 1.20*1.80 با ضخامت 2، 4 و 6 میلیمتر تولید و عرضه می گردد. فروشنده های قدیمی تر بازار این سقف را به نام طلق آسمان می نامند، البته به سقف های مجازی و یا کهکشانی نیز معروف می باشد. سقف کاذب آسمان مجازی را در بخش های مختلف ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری قابل نصب و اجرا می باشد. دکور سقف با طلق آسمان، محیطی ایده آل برای شما درست می کند که با نورپردازی تخصصی زیبایی اش دوچندان می گردد.

قیمت طلق آسمان مجازی

جنس تایل های این سقف از ورقه های پلکسی گلاس (Plexiglass) و متشکل از نوعی ترمو پلاستیک می باشد. این تایل ها خاصیت ضد گرد و غبار دارند و اگر در طولانی مدت گرد و غباری روی آنها بنشیند به راحتی با یک دستمال نم دار در کمترین زمان دوباره تمیز می گردد. درضمن همانطور که در تصویر بالا می بینید طلق آسمان را می توان به صورت ترکیبی با سایر سقفهای کاذب نیز طراحی و اجرا نمود.

سقف آسمان مجازی

مزایای طلق آسمان

مزایای سقف آسمان مجازی بی شمارند که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان چاپ تصویر دلخواه
  • امکان شستشو و تمیز کردن
  • بسیار سبک و نصب آسان
  • ضد آب و ضد رطوبت
  • ضد باکتری و قارچ
  • مقاوم در برابر آتش
  • عایق در برابر صوت ( نوعی سقف آکوستیک )
  • ضد گرد و غبار
  • دارای ۵۰ سال طول عمر
  • امکان جابجایی و نصب در محلی دیگر

نصب و اجرای سقف کاذب طرح آسمان مجازی

ضمانت اجرا و کیفیت سقف آسمان مجازی

شرکت آکس طرح و ساخت با سالها تجربه در زمینه طراحی، معماری و بازسازی ساختمان در خدمت شما عزیزان می باشد. با خرید سقف آسمان مجازی از شرکت آکس می توانید این اطمینان را داشته باشید که دکور سقف شما علاوه بر زیبایی و جذابیت، از استحکام فوق العاده ای برخوردار باشد. ضمانت چاپ، فروش و اجرا را از ما بخواهید.

نحوه خرید طلق آسمان

زمان خرید طلق آسمان مجازی نیاز به خرید سازه هایی دارید که برای نصب ضروری هستند. از جمله این سازه ها نبشی ها و سپری ها هستند که حکم نگهدارنده را دارند. خوب در ادامه اقدامات لازم جهت خرید طلق آسمان را شرح می دهیم.

برای خرید سقف آسمان مجازی از میان طرح های شرکت، طرح دلخواه خود را انتخاب نمایید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که امکان تقسیم بندی طرح ها در ابعاد دلخواه شما وجود دارد. سپس با بخش فروش شرکت تماس بگیرید و علاوه بر مشاوره، سفارش خود را ثبت نمایید. بهتر است تصویر سقف را هم بفرستید تا واحد طراحی با توجه به تصویر سقف شما، طراحی لازم رو انجام دهد و برای چاپ آماده کند. بهترین روش برای گرفتن عکس سقف، قرار دادن حالت اتوماتیک گوشی است. گوشی خود را روی زمین بگذارید و تصویربرداری خودکار را فعال نمایید. لطفا در زمان عکاسی از سلفی گوشی استفاده نکنید چون دوربین سلفی سبب آینه نمودن تصویر می گردد.

سقف کاذب طرح آسمان مجازی

اجرای طلق آسمان

از فروش طلق آسمان و نحوه خرید آن صحبت کردیم حال نوبت به اجرای سقف می رسد. نصب و اجرای آسمان مجازی همانقدر که ساده و سریع است، همانقدر هم نیاز به نیروی متخصص و ماهر دارد. چراکه نکات مهمی در نصب این سقف کاذب وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. یکی شبکه بندی سقف به وسیله نبشی و پروفیل و دیگری نورپردازی مناسب می باشد. در زمان اجرای نورپردازی بهتر است به نکاتی مانند مقدار نوری که از تایل آسمان مجازی که بین 50 تا 60 درصد می باشد توجه نمایید. اگر منبع نوری که انتخاب کردید گرمای زیادی تولید کند سبب خرابی پنل ها می گردد. بهتر است فاصله منبع نور تا پنل ها کمتر از 10 سانتی متر و بیشتر از 30 سانتی متر نباشد که هم نور به راحتی پخش گردد و هم شدت نور برای روشنایی اندازه باشد.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید