در حال بارگذاری لوگو
قیمت سقف کاذب 60در60

قیمت سقف کاذب 60در60

در این مقاله می خواهیم بدانیم قیمت خرید و اجرای سقف کاذب 60در60 چقدر است. ویژگی ها و کاربری سقف 60در60 بسیار زیاد می باشد، از این رو مهندسان ساختمان از مسکونی گرفته تا اداری و تجاری به دنبال خرید و اجرای این محصول هستند. ساختار پوشش سقف کاذب به دو صورت سقف کاذب شبکه و سقف کاذب یکپارچه می باشد. سقف کاذب شبکه یا همان سقف 60*60 پوشش های کاذبی هستند که به اسم سقف کاذب مشبک هم نامیده می شوند. دلیل این نام گذاری، نصب و اجرای آن از انواع اتصالات و قطعات پیش ساخته که اندازه های یکسانی دارند می باشد که به صورت شبکه ای به یکدیگر متصل می گردند. این شبکه توسط آویز هایی از جنس تسمه فولادی و یا سیم فولادی به زیر پوشش اصلی متصل می شوند.

سقف 60 در 60 ضدحریق

طراحی و اجرای سقف 60در60

هزینه و قیمت اجرای سقف های کاذب و پوشش آن ها بستگی به طرح انتخابی پروژه متغیر است. جهت اعلام هزینه و زمان پروژه بایستی بازدید از محل صورت گیرد (‌مشاوره و بازدید به صورت رایگان می باشد). مجموعه آکس نماینده و عامل فروش کی پلاس (کناف در ایران) مفتخر است که خدمات بازسازی واحدهای تجاری اداری و مسکونی را با بهترین مواد و متریال اجرا کرده و درخدمت شما عزیزان باشد. این مجموعه با بیش از نیم قرن تجربه درزمینه بازسازی منزل و طراحی دکوراسیون داخلی مجری پروژه ساختمانی بسیاری بوده است.

انواع سقف شبکه 60در60 از نظر متریال

سقف کاذب شبکه با تایل های 60*60 از متریال های مختلفی مانند: تایل گچی، تایل pvc، ام دی اف، cnc، پلکسی (طلقی) آسمان مجازی تولید و عرضه می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا مقاله سقف 60در60 را مطالعه نمایید.

انواع سقف 60*60 کناف

تایل گچی کناف

از نمونه های تایل 60در60 می توان به تایل گچی کناف اشاره نمود. این نوع تایل ها با روکش PVC آنتی استاتیک سفید به دلیل نداشتن سوراخ فاقد قابلیت جذب صوت هستند و در انواع مختلف رنگ شده و روکش دار به فروش میرسند. با توجه به جنس روکش این تایل ها میتوان آن ها را به راحتی تمیز کرد.

از سقف کناف تایل 60در60 میتوان با لایه آلومینیوم درمکانهایی که رطوبت زیاد وجود دارد استفاده کرد. مانند محل عبور لوله های تاسیساتی و مناطق مرطوب در صورتی که میزان دما و رطوبت به وسیله ی سیستم تهویه کنترل گردد. تایل های رنگی با رنگ آکرلیک سفید دارای آنتی استاتیک و خاصیت ضد باکتری میباشد که موجب جلوگیری ازرشد میکرو ارگانیسم های موجود روی سطح تایل میشود و از نظر هزینه گزینه مناسبی برای پوشش سقفهای کاذب شبکه ای است.

ویژگی و خاصیت بارز تایل های آکوستیک کناف قابلیت جذب بالای صوت آنها می باشد که بیشتر در فضاهای آموزشی،‌ سینما و تئاتر،‌ استودیوها و فضاهای آموزشی به کار می رود. این تایل ها صوت را از طریق سوراخهای خود به فضای پشت سقف کاذب منتقل می کنند. بخش زیادی از امواج صوتی را کاهش می دهند و در نهایت مانند یک عایق صوتی عمل می کنند.

لازم به ذکر است که برای افزایش قابلیت جذب صوت می توان از لایه پشم سنگ در قسمت پشتی تایل ها استفاده کرد. تایل های گچی آکوستیک کناف بدون رنگ و ساده یا با روکش PVC عرضه میشود. همچنین دارای لایه ی فلیس برای جلوگیری از فروریزی و انتشار ذرات پشم معدنی است. رنگ لایه فلیس سفید و یا مشکی است که رنگ مشکی آن برای افزایش زیبایی فضاهای مختلف بسیار کاربردی میباشد.

خرید، طراحی، نصب و قیمت سقف کاذب 60در60

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده پخش، فروش و اجرای محصولات شرکت کی پلاس (کناف) مفتخر است در خدمت مشتریان گرامی باشد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و سایر خدمات با کارشناسان مجرب آکس تماس بگیرید. مشتری گرامی جهت آگاهی از قیمت سقف 60در60 با کارشناسان آکس تماس بگیرید.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید