مراحل اجرای سقف معرق PVC

مراحل اجرای سقف معرق PVC

اجرای سقف معرق PVC کار نسبتا ساده ای می باشد که معمولا در زمان کوتاهی انجام می گیرد. همانطور که میدانید سقف های معرق از نمونه های پرطرفدار سقف های کاذب به شمار می رود. امروزه برای دکور کردن واحد های اداری، تجاری و یا مسکونی از آنها استفاده می شود. این محصولات از جنس پی وی سی هستند که نوعی پلاستیک پرمصرف در ساختمان سازی می باشد و می توانید آن را در جای جای یک واحد مشاهده کنید. اجرای این محصولات با اینکه کار سختی نمی باشد اما نیاز به توجه و دقت زیادی دارد.

البته زمانی که سقف های معرق به صورت اشکال خاصی تولید می شوند می توان گفت نصب آنها سخت شده و بهتر است برای این کار از یک نصاب حرفه ای و با تجربه در زمینه نصب سقف های کاذب کمک بگیرید.

ویژگی های سقف معرق پی وی سی

همانطور که پیشتر نیز برای شما ذکر کردیم سقف های معرق از انواع سقف کاذب به شمار می روند که به تازگی وارد بازار تجهیزات دکوراسیون داخلی شده اند و می توان گفت در همین مدت کوتاه نیز محبوبیت بسیاری را در میان بسیاری از سازنده ها و معماران به دست آورده اند. سقف های معرق به دلیل تشکیل شدن از پی وی سی که نوعی پلاستیک می باشد مقاوم در برابر مایعات و رطوبت می باشد. همین امر نیز موجب گردیده تا به راحتی بتوان از این محصولات در شهر های مرطوب نیز استفاده شود.

ویژگی های سقف معرق پی وی سی

این محصولات به صورت تایل هایی به بازار عرضه شده اند که با کنار هم قرار دادن آنها می توان یک طرح یکنواخت را بر روی سقف به وجود آورید. البته سقف معرق PVC در مدل های مختلفی با تنوع نسبتا بالایی وجود دارند که می توانید نیاز هر نوع سلیقه ای را برطرف سازد. از نظر خصوصیات این محصولات شباهت زیادی به محصولات دیگر پی وی سی دارند و همچنین از نظر نصب نیز اجرای آنها شبه به اجرای دیوار پی وی سی است.

مراحل اجرای سقف معرق PVC

برای اجرای سقف معرق PVC محصولات ابتدا به شکل تایل ها توجه می کنند. اگر اشکال دیگری به جز مربع باشند باید چیدمان آنها به صورت منظمی صورت بگیرد. سپس برای قرار گیری تایل ها بر روی سقف، شبکه بندی هایی را ایجاد می کنند. با استفاده از نبشی آنها را به مکان مناسبی متصل می کنند تا تایل ها بر روی آنها قرار بگیرند. پس از نصب نبشی ها باید محل قرارگیری چراغ ها مشخص شود. با توجه به آن اقدام به نصب آویز هایی برای کنترل وزن سقف کاذب کرد.

مراحل اجرای سقف معرق PVC

در مرحله آخر نصب سقف معرق پی وی سی تایل ها را بر روی نبشی و سپر ها قرار می دهند. در نهایت سقف را گردگیری کنید و از آن لذت ببرید. همانطور که مشاهده کردید نصب این محصولات کار سختی به شمار نمی رود. اما بهتر است برای نصب از یک متخصص در این امر کمک بگیرید تا بهترین جلوه را برای سقف های خود فراهم کنید.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید