در حال بارگذاری لوگو
کناف کاری سقف

کناف کاری سقف

کناف کاری سقف و دیوار امروزه یکی از شغل های پردرآمد و به روز موجود در جامعه می باشد. کناف کاری تأثیر زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی دارد، از این رو مهندسان طراح علاقه فراوانی به بازار طراحی سقف کاذب و کناف کاری انواع سقف کناف و دیوار کناف دارند.

چگونه کناف کاری سقف را یاد بگیریم؟

همان طور که می دانید در زمینه آموزش کناف کاری سقف، فیلم های آموزشی بسیاری هست که با تماشای آن ها براحتی می توانید کناف کاری سقف را یاد بگیرید. در این مقاله یکی از فیلم های آموزشی کناف کاری سقف را برایتان قرار دادیم و در این ویدئو نحوه اجرای سقف کناف را مشاهده می نمایید. البته جهت یادگیری بیشتر باید به صورت عملی پروژه ای را از صفر تا صد اجرا نمایید و حین اجرا به دقت تمام نکات و فوت و فن ها را در نظر داشته باشید. در ضمن کلاس های آموزشی نیز برای یادگیری حرفه ای اجرای کناف هست که می توانید براحتی شرکت نمایید.

آیا کناف کاری جایگزین گچ کاری می شود؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که کناف چیست و چه تفاوتی با گچ دارد؟ کناف یا کناوف (به آلمانی: Knauf) نام یک شرکت آلمانی است که در صنعت ساختمان سازی در سطح بین المللی مطرح است. این شرکت در سال ۱۹۳۲ تاسیس شد و محصولات این شرکت در بازار ایران با نام تجاری کناف (کی پلاس) شناخته می شود. محصولات این شرکت برای اولین بار در آلمان استفاده شد و به طور وسیعی گسترش پیدا کرد.

با پیشرفت هایی که جهان در دوران صنعتی در زمینه تکنولوژی ساخت و مواد و متریال کاربردی در صنعت ساختمان سازی داشته است موجب ورود و تولید مصالح نوین در ساختمان بوده است که تأثیرات مثبت و شگفت انگیزی در طراحی های خلاقانه ساختمان داشته است.

حال می خواهیم بدانیم که گچ بهتر است یا کناف؟ که البته در این باره باید بدانید سقف کناف به دلیل داشتن مزایای بیشتر، بهتر از گچ به شمار می رود و امروزه کاربرد بیشتری نیز در ساخت و ساز دارد. کناف یک متریال به روز می باشد و وزن بسیار سبک تری نسبت به گچ دارد به همین دلیل جا به جایی و اجرای آن در مکان های مختلف بسیار راحت تر از گچ کاری انجام می شود.

مزایای مهم کناف کاری سقف

پوشش سقفی کناف را می توان در مدت کوتاهی نصب کرد و به همین دلیل هزینه اجرا کمتر می شود. در ضمن این محصولات آلودگی هایی که مصالح سنتی مانند گچ دارند را ندارند. طرح های اجرایی در کناف سقف بسیار گسترده می باشد. ایجاد باکس های نور مخفی و یا طرح های مختلف دیگر با استفاده از پنل سقفی کناف، کار راحتی می باشد. همچنین هزینه اجرای کناف بسیار مقرون و به صرفه هست و نیاز به نگرانی در باره وجود ندارد.

از مزیت های عمده کناف کاری سقف می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
  • مقرون به صرفه بودن این محصولات
  • قابلیت دسترسی آسان به قسمتهای پشتی
  • نصب در مدت زمان کوتاه و سهل بودن این عمل
  • وزنی کم پنل ها
  • خاصیت انعطاف پذیری بالا
  • قابلیت تغییر دکور در آینده
  • نصب چراغ و تقویت نورپردازی
  • مقاوم در برابر آتش سوزی و زلزله

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده رسمی شرکت کناف ایران (کی پلاس) مفتخر است با سالها تجربه در خدمت شما مشتریان محترم باشد. این مجموعه علاوه بر فروش کناف و سازه های آن در زمینه اجرای کناف نیز با تیم فنی و ماهر در خدمت شما عزیزان است.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید