اطلاعات پروژه
  • دسته : اداری, تجاری
جزییات پروژه

دکوراسیون داخلی جدید همه ما وقت زیادی را در طول روز زیر سقف ها می گذرانیم، به همین علت کیفیت و چگونگی دکوراسیون و طراحی داخلی روی عملکرد فیزیکی و یا وضعیت روانی انسان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

جزئیات بیشتر پروژه

دکوراسیون داخلی جدید

همه ما وقت زیادی را در طول روز زیر سقف ها می گذرانیم. به همین علت کیفیت و چگونگی دکوراسیون و طراحی داخلی روی عملکرد فیزیکی و یا وضعیت روانی انسان بسیار تاثیرگذار خواهد بود. در این مقاله می خواهیم به تاثیر دکوراسیون داخلی بپردازیم و نمونه هایی از عوامل موثر را بررسی کنیم، با ما همراه باشید.

دکوراسیون یعنی چه؟

معنی دکوراسیون در لغت نامه فارسی آراستن، چیدمان و مرتب کردن است. وقتی که صحبت از دکوراسیون داخلی می‌شود منظور نحوه چیدمان و انتخاب مناسب وسایل قسمت های مختلف خانه از جمله قسمت پذیرایی و نشیمن، اتاق ها، آشپزخانه، حمام و دستشویی می باشد.

از دید خیلی از افراد چیدمان دکوراسیون داخلی منزل کار بسیار ساده ای است و تنها با سلیقه افراد پیش می رود. اما این طور نیست و نکات بسیار مهمی در این زمینه وجود دارد. درصورتی که آنها را بدانید و به خوبی رعایت کنید، بهترین استفاده را از فضای منزل خواهید داشت و به زیبا سازی هرچه بیشتر خانه شما کمک خواهد کرد.

گاهی با پیروی از این قوانین، طراحی دکوراسیون برای شما کم هزینه تر و سریع تر انجام می شود. جلوه ویژه و خاصی در منزل شما ایجاد می شود و خانه شما را به یک فضای مطبوع و گرم تر و دلپذیرتر تبدیل می کند. با توجه به همه گیر شدن و جذاب شدن طراحی دکوراسیون داخلی دیگر طراحی دکوراسیون محدود به خانه‌های مسکونی نیست. در دفاتر کاری، فروشگاه ها، مغازه ها، بیمارستان ها، هتل ها و غیره هم از قوانین مختص به خود جهت طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می شود.

عوامل موثر در دکوراسیون

این نکته حائز اهمیت است که معماری داخلی یک عامل موثر برای روح و نشاط بخشیدن به بنا است. در طراحی و دکوراسیون، داشتن اطلاعاتی از آداب و رسوم هر قشر از جامعه، میزان بودجه و … می تواند یاری رسان باشد. برای مثال در فضای داخلی دکوراسیون ادارای  قسمت های مختلفی از جمله قسمت لابی، اتاق مدیر، اتاق جلسات، اتاق کارمندان و منشی وجود دارد.
مجموعه فنی و مهندسی آکس طرح و ساخت به عنوان نماینده رسمی کناف در ایران مفتخر است که خدمات بازسازی واحدهای تجاری، اداری و مسکونی را با مرغوب ترین متریال اجرا کرده و در خدمت شما عزیزان باشد.

Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید