در حال بارگذاری لوگو
اطلاعات پروژه
  • دسته : مسکونی
جزییات پروژه

در خانه های امروزی طراحی و دکوراسیون داخلی خانه جز یکی از دغدغه ها شده است. یکی از بخش های عمده دکوراسیون داخلی مربوط به اتاق نشیمن (tv room) می باشد که هدف از طراحی، ایجاد فضایی دلنشین برای اعضای خانواده می باشد.

جزئیات بیشتر پروژه

اجرای تی وی روم کناف

اجرای تی وی روم کناف : تی وی روم همان اتاق نشیمنی است که با محصولاتی همچون کناف طراحی، نصب و اجرا شده است. کناف محصولی از کشور آلمان بوده و می توان از آن به دو شکل متحرک و همچنین ثابت بهره برد. کناف از جدیدترین متریال های روز دنیا می باشد که هم به صورت سقف کناف و هم دیوار کناف طراحی و اجرا می گردد.

همانطور که می دانید امروزه طراحی داخلی خانه ها به صورت اختصاصی و حرفه ای انجام می شود. به همین دلیل تغییرات چشمگیر و بسیار زیادی در طراحی و دکوراسیون داخلی داشته ایم.

منظور از تی وی روم کجاست؟

تی وی روم یا همان اتاق نشیمن، فضایی از خانه است که تلویزیون در آن قرار می گیرد. طراحی و دکوراسیون داخلی منزل امروزه به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می شود. یکی از بخش های عمده دکوراسیون داخلی مربوط به اتاق نشیمن (tv room) می باشد که هدف از طراحی آن، ایجاد فضایی دلنشین برای اعضای خانواده می باشد.

تی وی روم کنافدر طراحی اتاق نشیمن مدل هایی چون کلاسیک، مدرن، فانتزی و جدید وجود دارد که طبق سلیقه و فضای موجود می توانید یکی از مدل ها را انتخاب کنید.
از جمله مواردی که در نوع سبک و طراحی تی وی روم تاثیرگذار هستند می توان به نور، فضا و متریال مورد استفاده اشاره نمود. برای زیباتر کردن جلوه tv room می توانید از پنل های سه بعدی با نور مخفی استفاده کنید که کار را مدرن و امروزی تر نشان می دهد.

طراحی اختصاصی و اجرای تی وی روم کناف

تی وی روم اختصاصیتصویر بالا طراحی یک tv room اختصاصی است که در اتاق خواب اجرا شده است. امروزه در خانه های ویلایی و بزرگ علاوه بر ایجاد فضایی رسمی و مدرن برای تماشای تلویزیون در اتاق نشیمن، اتاق خصوصی و طراحی اختصاصی نیز برای تماشای تلویزیون در نظر می گیرند.

شرکت آکس طرح و ساخت طرح ها و سبک های متنوعی را به شما پیشنهاد می دهد. شما می توانید جهت مشاوره با کارشناسان آکس تماس بگیرید و کناف را با بهترین قیمت و کیفیت با یک تماس بخرید. در زمینه اجرا و فروش کناف نیز در خدمت شما مشتریان محترم هستیم.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

کلمات کلیدی را وارد نمایید