در حال بارگذاری لوگو
اطلاعات پروژه
  • دسته : مسکونی
جزییات پروژه

تی وی وال بخش مهمی از تی وی روم می باشد که محل قرارگیری تلویزیون و دکوراسیون فضای نشیمن و پذیرایی (تی وی روم) می باشد که با ایجاد هارمونی میان این بخش با سایر بخش های منزل زیبایی خانه را دوچندان می نماید.

جزئیات بیشتر پروژه

تی وی وال مدرن

تی وی وال چیست؟ تی وی وال مدرن بخش مهمی از تی وی روم می باشد که محل قرارگیری تلویزیون و دکوراسیون فضای نشیمن و پذیرایی  (تی وی روم) می باشد. tv wall با ایجاد هارمونی میان tv room با سایر بخش های منزل زیبایی خانه را دوچندان می نماید. طراحی آن ها براساس ابعاد تلویزیون و فضایی که در اختیار دارید صورت می گیرد.

انواع سبک و مدل تی وی وال

جهت طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خود می توانید از بین سبک های کلاسیک، فانتزی، مدرن و جدید یکی را انتخاب نمایید. با کارشناسان شرکت آکس طرح و ساخت تماس بگیرید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن رویای شما را به حقیقت مبدل می کنند. برای طراحی tv wall از متریال هایی چون کناف، آجر، چوب، سنگ، پنل های سه بعدی استفاده می کنند که هر کدام از آنها سبک ها و مدل های متنوعی دارد.

خدمات طراحی و نصب تی وی وال

طراحی و دکوراسیون تی وی وال مدرن با توجه به میزان فضایی که در اختیار دارید و البته نیاز و سلیقه شما صورت می گیرد. براساس نوع متریال مورد استفاده (کناف، چوب، سنگ، آجر، پنل های سه بعدی و …) طراحی تی وی وال متنوع و متفاوت خواهد بود.
امروزه به دلیل آپارتمان نشینی فضای اتاق نشیمن خیلی کوچکتر شده است. اما شرکت آکس طرح و ساخت این مژده را به شما می دهد که این محیط را به یک بخش دکوراتیو و شیک برای شما تبدیل نماید.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

کلمات کلیدی را وارد نمایید