اطلاعات پروژه
  • دسته : تجاری
جزییات پروژه

سقف دکوراتیو تالار پذیرایی، زیبایی و جذابیت سالن تالار را بیشتر و دکور فضای داخلی را شیک و اختصاصی می نماید. طراحی و دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین عوامل در زیباسازی فضای داخلی است. به همین دلیل عوامل بسیاری دست به دست هم داده اند تا شما بتوانید به راحتی به زیبایی و طراحی اختصاصی سالن پذیرایی، دست پیدا کنید.

جزئیات بیشتر پروژه

سقف دکوراتیو تالار پذیرایی

سقف دکوراتیو تالار پذیرایی زیبایی و جذابیت سالن تالار را بیشتر و دکور فضای داخلی را شیک و اختصاصی می نماید. طراحی و دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین عوامل در زیباسازی فضای داخلی است. به همین دلیل عوامل بسیاری دست به دست هم داده اند تا شما بتوانید به راحتی به زیبایی و طراحی اختصاصی تالار پذیرایی، دست پیدا کنید. سقف کناف از محصولات شرکت کناف است که تاثیر عمده ای در دکوراسیون و طراحی فضای داخلی دارد.

محصولات کناف نوعی صفحه روکش دار بوده که روی آن گچی بوده و به صورتی دیگر می توان گفت که کناف نوعی نسل جدید گچ محسوب می شوند که در کلیه کارهای ساختمانی جدید به کار می روند. نوآوری و ساخت اولیه این محصول از کشور آلمان بوده که از مهم ترین عناصر ساختمانی است.

خدمات طراحی و اجرای سقف دکوراتیو تالار پذیرایی

شرکت آکس طرح و ساخت با بیش از پنج دهه تجربه آماده ارائه خدمات در زمینه سقف دکوراتیو تالار پذیرایی و سایر فضاهای داخلی به شما مشتریان عزیز می باشد. همچنین مجموعه آکس مفتخر است در زمینه فروش انواع سقف کاذب، فروش کناف و اجرای آنها در خدمت شما عزیزان باشد. شرکت آکس طرح و ساخت بیستر از 20 سال است که صاحب عاملیت و نمایندگی شرکت کناف ایران (کی پلاس) می باشد.

مزایای سقف کاذب کناف

  • در کمترین زمان ممکن نصب و اجرا می شوند.
  • قابلیت برداشت و تعمیر بسیار ساده ای دارند.
  • دارای طرح های بسیار متنوع و مختلفی است.
  • می تواند یک پوشش ضد حریق و ضد آب بر سازه باشد.
  • پوشش بسیار خوبی برای مخفی کردن تاسیسات پشت سقف است.
  • در صورت نیاز می توانید به تاسیسات پشت پوشش دسترسی داشته باشید.
  • دارای وزن سبک تری نسبت به دیگر سازه ها دارند و بار زیادی را روی ساختمان وارد نمی کنند.
  • در مدت زمان کوتاهی نصب می شوند و در صورت نیاز به تعمیر نیز، در زمان اندک قابل جایگزینی می باشند.

طرح کناف سقف دکوراتیو

کناف سقف در طرح های بسیار متنوعی قابل اجرا می باشد. انعطاف پذیری بالای این محصولات موجب گردیده تا در مدت زمان کوتاهی آنها را به صورت طرح های مختلف اجرا کنند. از نمونه طراحی ها، دیزاین مدرن و یا کلاسیک است. از ویژگی تایل سقفی کناف می توان به ایجاد باکس های نور مختلفی اشاره کرد که امروزه در بسیاری از واحد ها مشاهده می شود. باکس های نور مختلف که با استفاده از کناف سقف ایجاد شده اند را می توان با کمک گرفتن از یک نورپردازی مناسب به جلوه بسیار خوبی برسانید.

به صورت کلی تنوع در مدل و طرح های کناف بسیار گسترده می باشند و با استفاده از آن می توان به راحتی اشکال هندسی پرکاربرد در سقف مانند دایره، مربع و یا مستطیل را ایجاد کرد. همچنین گاهی از ترکیب این محصولات برای دکور کردن سقف استفاده می شود که این کار نیز گاها می تواند بسیار جالب توجه باشد.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

کلمات کلیدی را وارد نمایید