در حال بارگذاری لوگو
اطلاعات پروژه
  • دسته : مسکونی
جزییات پروژه

درباره نویسنده آخرین مقالات تیم فنی آکستیم فنی آکس کناف متشکل از طراح، برنامه نویس، تأمین محتوا و ادمین سئو در راستای اطلاع رسانی به مشتریان هلدینگ ساختمانی آکس فعالیت خود را از سال 1397 آغاز نموده است. آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه) سقف قوسی کی پلاس – اسفند 15, 1402 سقف کشسان […]

جزئیات بیشتر پروژه

سقف کشسانی لاکر

سقف کاذب کشسان، همانطور که از اسمش مشخص است قابلیت کشسانی دارد و با توجه به این از جنس پارچه pvc تولید می شوند. می توان آنها را در هر اندازه و قالبی که لازم است با گرمادهی مناسب کش داده و آن را در پروفیل های مخصوص اجرا کرد. تا اینجا شما کاربران عزیز آموختید که این محصول چیست و چگونه اجرا و راه اندازی و ساخته می شوند. با ما در ادامه همراه باشید. به سوالاتی همانند : قیمت اجرای پوشش کشسان و راه اندازی، مدت زمان اجرای آن و چگونگی اجرا ، مزایا و معایب این سقف کاذب به شما پاسخ داده شود.

تنوع در طرح ها و محصولات، این نمونه را به یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین نمونه های مورد استفاده در جهان تبدیل کرده است. با استفاده از متریال های مختلف شما می توانید طرح های رویا پردازانه خود را رنگ حقیقت ببخشید. آنها علاوه بر سقف روی دیوار هم قابل پیاده سازی هستند. شما می توانید طراحی یکپارچه و منظم روی دیوار و هر جایی از محیط را با استفاده از نقوش هندسی پیاده سازی کنید.

خدمات سقف کشسانی لاکر

این محصول دارای تنوع و گوناگونی بسیاری می باشند و خدمات بسیاری را برای شما فراهم می کنند. چند نمونه از مشهورترین و زیباترین نمونه های آن را نام می بریم و در مقاله های بعدی به توضیح مفصل هر یک از آنان می پردازیم. از جمله پرفروش ترین و محبوب ترین نمونه ها میتوان به : سقف کشسان مات، ساتن، لاکر، ترنسپرنت، برلیانت، باریسول، سه بعدی و فیبر نوری اشاره کرد.

هر کدام از این نمونه ها مزایا و ویژگی های مخصوص به خود را دارند که هر کدام را با توجه به محیط مورد نظر خود باید انتخاب و طرح ریزی کرد. دیوار و سقف های کشسانی قابلیت سفارش طرح های پیشنهادی شما را دارا می باشند. برای نصب آن نیز زمان کمتری نسبت به سایر سقف های کاذب صرف خواهد شد. جهت بازسازی منزل، طراحی و اجرای انواع سقف های کاذب، با شرکت آکس طرح و ساخت تماس گرفته و از خدمات مشاوره و بازدید در زمینه طراحی و ساخت بهره مند شوید.

اجرای سقف کشسان در تهران

در این مرحله به آموزش اجرای سقف کشسان میرسیم و به شما کاربران خواهیم آموخت که مراحل نصب چگونه طی می شود. در ادامه با شرکت آکس طرح و ساخت همراه باشید. همانطور که اطلاع دارید این کار تخصصی بوده و به ابزار خاصی نیازمند است. همچنین باید به دست متخصص و شخصی که وارد است انجام شود. ابزار هایی که برای اجرا لازم می باشد عبارتند از : پروفیل ها که دور تا دور محل نصب قرار می گیرند. گیره های نگهدارنده که در چهار طرف از محل اجرای سقف کشسان به صورت معلق قرار خواهند گرفت.

هیتر های ویژه که در این مرحله باید گرمادهی را شروع کنند، توسط فردی که با فاصله به سمت آن نگه خواهد داشت. سپس در این مرحله شخص دیگری باید پوشش کشسان را نصب کند. در مرحله آخر که محصول اجرا شد قسمت های اضافی را جدا و زیباسازی را اجرا کرد.

توجه به این نکته نیز ضروری است که هر لبه نصب می شود. باید لبه روبرویی آن شروع نصب شود تا درنتیجه پارچه تغییر حالت درستی داشته باشد. مرحله لبه ها نوبت به نصب قسمت هایی که بیرون مانده می رسد. مراحل اجرا به پایان رسید و البته شما میتوانید از نورپردازی برای زیبایی بیشتر استفاده کنید.

جنس سقف کشسان لاکر چیست؟

همانطور که در متن بالا برای شما توضیح دادیم از پارچه های pvc تولید می شوند. اما این تمام ماجرا نیست و همانطور که می دانید نمی تواند تمام تشکیلات سقف از پی وی سی باشد. جنس این پارچه از از %90 PVC و 5% پلاستی سایزر و %5 افزودنی های مجاز  تشکیل گردیده است. جالب است بدانید که همان درصد کم پلاستی سایزر سبب قابلیت کششی می باشد.

ضخامت آن و پارچه حدود بین 0.18 تا 0.25 میلیمتر بوده است که بسیار نازک و سبک می باشد. یکی دیگر از ویژگی های جنس پارچه کشنده باکتری ها قارچ ها نیز می باشند. این پارچه های مخصوص را هنگام نصب گرما میدهند و سپس آن را برای نصب بر روی ریل ها و گیره های مخصوص بر روی پروفیل هایی کشیده و صاف می کنند. پارچه مخصوص در این سازه ها از جنس ساتن بوده و طی یک فرمولاسیونی خاص و ترکیب موادی با قابلیت های گوناگون ساخته می شود. همچنین در رنگ آمیزی بسیار شفاف بود و می توانید همان رنگ اصلی با همان شفافیت را در آن به چاپ رسانید.

قیمت سقف کشسانی لاکر

برای بررسی قیمت سقف کشسانی لاکر در هر متر مربع  بایستی کارایی و قابلیت های آن را بیشتر بدانیم و با توجه به امکانات آن به قیمتی منطقی برای نمونه های آن دست یافت. این پارچه دارای ضخامت حداکثر تا یک میلیمتر می باشند و از نظر تحمل وزن نیز بسیار مقاوم بوده و تا وزن دویست کیلوگرم را می توانند تحمل کنند.

لذا این سقوف در حوادث غیر مترقبه همچون سقوط شی یا زلزله می توانند از خسارت های احتمالی پیشگیری کنند. به دلیل مواد به کار رفته در آن، مانند استفاده از کلر در فرآوری آن، این سازه ها در برابر حریق و آتش سوزی عایق و ایمن می باشند و کارایی خود را در محیط های پرخطر چند برابر کرده اند. این سقوف عملا نسوز بوده و این مورد را نیز بایستی به دیگر مزایای آن اضافه کرد.

همچنین این متریال به دلیل وجود زینک اکساید در ساخت خود که برای نابودی قارچ و باکتری از آن استفاده می شود آنتی باکتریال محسوب می شود و عاری از هرگونه آلودگی می باشند. لذا از این محصول در بسیاری از مراکز تولید مواد غذایی، صنایع بهداشتی، کارخانه های تولید تجهیزات پزشکی، داروخانه ها، مراکز تولید دارو، بیمارستان و اتاق های عمل استفاده می شود.

علت نامگذاری سقف کشسان

همانطور که متون بالا برای شما توضیح داده شد که جنس پی وی سی بوده قابلیت کششی و ارتجاعی دارد و برای نصب آن باید پارچه ها را در آن گرما داد. سپس آن را بر ریل ها و گیره های مخصوص خودش کشیده و صاف کرد و در هر اندازه ای که لازم است آن را بزرگ کرد که نحوه نصب و جنس آن باعث شده که همچین اسمی برای آن انتخاب شود.

مزایای اجرای سقف کشسانی لاکر

  • امکان چاپ تصویر دلخواه
  • امکان شستشو و تمیز کردن
  • بسیار سبک و نصب آسان
  • ضد آب و ضد رطوبت
  • ضد باکتری و قارچ
  • مقاوم در برابر آتش
  • عایق در برابر صوت ( نوعی سقف آکوستیک )
  • ضد گرد و غبار
  • دارای ۵۰ سال طول عمر
  • امکان جابجایی و نصب در محلی دیگر
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

کلمات کلیدی را وارد نمایید