در حال بارگذاری لوگو
سقف کاذب شبکه

سقف کاذب شبکه

سقف شبکه پوشش های کاذبی هستند که به اسم سقف کاذب مشبک هم نامیده می شوند. دلیل این نام گذاری این است که در نصب و اجرای آن از انواع اتصالات و قطعات فلزی پیش ساخته که اندازه های یکسانی دارند، استفاده می شود که به صورت شبکه ای به یکدیگر متصل می شوند و این شبکه ساخته شده توسط آویز هایی از جنس تسمه فولادی و یا سیم فولادی به زیر پوشش اصلی متصل می شوند. ابعاد این سازه ها ۶۰ در ۶۰ می باشد، به صورتیکه مانع انعکاس سر و صدای ساختمان و درنتیجه باعث کاهش آلودگی صوتی می شوند.

ساختار سقف کاذب شبکه

همانطور که توضیح دادیم، سقف کاذب شبکه از سازه های سپری ساخته شده که به یک دیگر متصل اند که این سازه ها و تایل ها به صورت T بوده و به وسیله آویز ها به پوشش اصلی متصل می شوند. فضای داخلی سقف کاذب شبکه امکان استفاده از عایق را فراهم می کند و می توان این پوشش را با دیگر پوشش ها ترکیب کرد و از آنها استفاده نمود. برای خرید انواع سقف های کاذب و اجرای آنها، می توانید با شرکت آکس طرح و ساخت مجری انواع پروژه های ساختمانی و بازسازی با بهترین متریال تماس حاصل کرده و جزئیات پروژه خود را برای کارشناسان این مجموعه توضیح داده یا درخواست مشاوره و بازدید نمایید.

مزایای سقف کاذب شبکه

نصب سریع و آسان : سقف شبکه ای به دلیل ساده بودن و اجرای سریع آن، نصب بسیار ساده و آسانی دارد، به این دلیل که در این پوشش شبکه نیازی به درزگیری و رنگ آمیزی و …. ندارد و در کمترین زمان می توان آن را نصب کرد.
تعمیر و نگهداری بسیار آسان : پوشش شبکه ای تعمیر و نگهداری بسیار آسانی دارد و صرفا نیازی به بازسازی ندارد و می توان با جایگزین کردن تایل ها آن را تعمیر کرد.
بدون رنگ آمیزی : اگر در نصب پوشش شبکه ای از تایل های پیش رنگ استفاده کنید دیگر نیازی به رنگ کردن ندارید و نصب و اجرای ساده تری را در پیش خواهید داشت.

کاربرد سقف کاذب مشبک کناف

یکی از پرمصرف ترین سقف های کاذب، هیمن پوشش های شبکه ای بوده که معمولا در محیط های صنعتی و در بعضی از مکان های اداری استفاده می شوند. سقف کاذب شبکه کناف از شبکه سازه های سپری یا T شکل و تایل های سقفی تشکیل شده و به وسیله آویز های قابل تنظیم به سقف اصلی وصل می شوند.  تایل ها به صورت وزنی داخل این شبکه سازه ها قرار خواهند گرفت. در قسمت خالی پشت سقف کاذب می توان از لایه عایق استفاده کرد. با گذاشتن این لایه می توان از ورود صدای زیاد به خوبی جلوگیری کرد.  به علت ویژگی های بیشمار این نوع سقف کاذب، استفاده از آن در محیط های مختلف مانند : اداری، آموزشی، تجاری و … روز به روز بیشتر می شود.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

کلمات کلیدی را وارد نمایید