در حال بارگذاری لوگو
اجرای تی وی روم

اجرای تی وی روم

همانطور که می دانید طراحی و دکوراسیون داخلی خانه طی چند سال اخیر دست خوش تغییرات فراوانی گردیده است. البته سمت و سوی این تغییرات بسیار عالی و پرطرفدار بوده است. تی وی روم (اتاق نشیمن TV ROOM) نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تا به امروز تغییرات زیادی در طراحی و اجرا داشته است. در این مقاله می خواهیم بدانیم تی وی روم چیست و طراحی و اجرای آن به چه صورت می باشد.

TV ROOM چیست؟

تی وی روم چیست؟

تی وی روم یا همان اتاق نشیمن بخشی از سالن پذیرایی خانه می باشد. در واقع فضایی از خانه است که در آن تلویزیون قرار می گیرد و افراد خانواده برای تماشای تلویزیون و معاشرت در آنجا جمع می شوند. امروزه در خانه های ویلایی و بزرگ علاوه بر ایجاد فضایی رسمی و مدرن برای تماشای تلویزیون در اتاق نشیمن، اتاق خصوصی و طراحی اختصاصی نیز در یکی از اتاق های خواب برای تماشای تلویزیون در نظر می گیرند.

انواع مدل و متریال طراحی تی وی روم

برای طراحی و اجرای تی وی روم از متریال های جدید و مدل های مدرن، کلاسیک و دکوراتیو بهره می گیرند. متریال های جدید و پرطرفدار شامل کناف، کشسان، پی وی سی PVC، کاغذ دیواری، انواع دیوارپوش های جدید می باشد. از این سازه ها برای دکور سقف و دیوار استفاده می کنند، این سازه ها علاوه بر زیباسازی فضا و تنوع در طرح و رنگ، به عنوان پوششی برای خرابی ها، کابل های برق و تأسیسات عمل می کنند.

طراحی تی وی روم با متریال کناف

طراحی تی وی روم با متریال کناف

تی وی روم کناف، همان اتاق نشیمنی است که با محصولات کناف طراحی، نصب و اجرا شده است. کناف محصولی از کشور آلمان بوده و می توان از آن به دو شکل متحرک و همچنین ثابت بهره برد. همانطور که می دانید امروزه طراحی داخلی خانه ها به صورت اختصاصی و حرفه ای انجام می شود. به همین دلیل تغییرات چشمگیر و بسیار زیادی در طراحی و دکوراسیون داخلی داشته ایم.

اجرای تی وی روم کشسان

اجرای تی وی روم کشسان

متریال کشسان هم یکی از محصولات نوین ساختمانی است که برای دکور سقف و دیوار به کار می رود. کشسان دارای تنوع زیادی در طرح، مدل و رنگ می باشد و انتخاب شما را برای طراحی و دکوراسیون داخلی بسیار آسان می نماید. درضمن نصب سریع و آسانی نیز دارد و در زمان بسیار کوتاهی هم سقف و هم دیوار تی وی روم شما دکور می گردد.

قیمت طراحی و اجرای تی وی روم

قیمت طراحی و اجرای تی وی روم

در بحث قیمت گذاری 70 درصد برای تهیه مصالح و سی درصد برای هزینه اجرا محاسبه می گردد. لازم به توضیح است که در بین فعالان، پیمانکاران، شرکت ها، نیروهای اجرایی و حتی تارگت ها و دفترچه های رسمی قیمت گذاری، برخی عملیات ها و تامین مصالح به صورت متری محاسبه نمی گردد و با توجه به مصالح مصرفی و اجرت نیروی اجرا، قیمت طراحی و اجرای TV ROOM تعیین می گردد.

نصب و اجرای TV ROOM

نصب و اجرای تی وی روم

شرکت آکس طرح و ساخت مفتخر است با بیش از 5 دهه تجربه در زمینه های مختلف ساخت و ساز، در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. این مجموعه در زمینه فروش، نصب و اجرای تخصصی تی وی روم و سقف کاذب نیز فعالیت دارد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

طراحی تی وی روم با متریال کناف

نورپردازی اتاق نشیمن

نورپردازی اتاق نشیمن

از جمله مواردی که در نوع سبک، طراحی و اجرای تی وی روم تأثیرگذار هستند، می توان به نور، فضا و متریال مورد استفاده اشاره نمود. برای زیباتر کردن جلوه tv room می توانید از پنل های سه بعدی با نور مخفی استفاده کنید که کار را مدرن و امروزی تر نشان می دهد.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید