سقف کشسان لاکر

سقف کشسان لاکر

سقف کشسان لاکر از محبوب ترین و پرطرفدار ترین سقف های کاذب کششی لاکچری لابل می باشد. این نوع پارچه کششی با داشتن سطحی صاف و براق که به سقف آینه ای هم معروف است تصویر کامل محیط را در خود منعکس می کند. این ویژگی سبب ایجاد عمق بصری زیبایی در سقف و بزرگ جلوه دادن محیط می شود.

همچنین مشتریان می توانند رنگ دلخواه و مناسب محیط خود انتخاب کنند. زیرا سقف کششی لاکر لابل لاکچری پالت رنگی با حدود 120 رنگ را در خود جای داده و دارای طیف رنگی بسیار وسیعی است. از این رو براحتی می توانید رنگی مناسب با دکوراسیون داخلی خود انتخاب نمایید. تک رنگ بودن سقف لاکر، جلوه شیک و جذابی به محیط می دهد تا نقطه چشمگیری باشد.

سقف و دیوارپوش کشسان

سقف و دیوارپوش کشسان

از پارچه کشسان لاکر علاوه بر سقف، برای دکور دیوار نیز استفاده می کنند. نورپردازی به وسیله رشته های فیبر نوری و کریستال سواروسکی بر جذابیت و زیبایی سقف کشسان لاکر و دیوارپوش کشسان می افزاید. پارچه لاکر را می توان با سقف اپلای نصب کنید و یک سقف کشسان چند سطحی با جلوه ای فوق العاده داشته باشید.

سقف کشسان آینه ای یا لاکراز مزایای بی نظیر سقف کششی لاکر قابلیت ضد آب بودن می باشد و همچنین تقطیر ناپذیر می باشند. برای همین این نمونه در بسیاری از مناطق جنگلی و نزدیک به دریا، استخر ها و یا در حمام ها که رطوبت زیادی دارند، گزینه بسیار مناسبی است. اگر می خواهید سقفی مدرن داشته باشید که سبب بزرگنمایی محیط نیز گردد، سقف آینه ای گزینه مناسبی است. از دیگر مزایای این سازه می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

ویژگی های سقف کشسان لاکر

ویژگی های سقف کششی لاکر

  • امکان شستشو و تمیز کردن
  • بسیار سبک و نصب آسان
  • ضد باکتری و قارچ
  • مقاوم در برابر آتش
  • سقف لاکر ضد آب و ضد رطوبت است
  • عایق در برابر صوت
  • ضد گرد و غبار
  • دارای ۵۰ سال طول عمر
  • امکان جابجایی و نصب در محلی دیگر

خرید و نصب سقف کشسان لاکر

خرید و نصب سقف کشسان لاکر

برای خرید سقف لاکر و یا طرح ها و مدلهای جدید سقف کشسان می توانید به شو روم مجموعه آکس طرح و ساخت مراجعه نمایید و یا با کارشناسان خود در آکس طرح و ساخت تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه بهره مند شوید. نصب سقف های کششی بسیار آسان و سریع انجام می شود و به صورت تکی و یا چند سطحی قابلیت اجرا دارند.

تصاویر جدید سقف کشسان لاکر

سقف کشسان لاکر جدیدسقف کشسان لاکر جدید

سقف کشسان لاکر جدیدسقف کشسان لاکر برای اتاق نشیمن

نصب سقف کشسان لاکر در آشپزخانه

سقف کشسان لاکر

5/5 - (8 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید