اجرای کی پلاس

اجرای کی پلاس

در اجرای کی پلاس، برای پوشش از نوعی گچ استفاده می گردد که بر روی پروفیل ها و شبکه ها اجرا می شوند. که این شبکه ها نسب بسیار آسانی داشته ، قابل تعمیر بوده و به راحتی به پوشش مورد نظر وصل می شود. کی پلاس که برای سقف استفاده می گردد، دارای دو نوع ساختار متحرک و ثابت می باشد. همچنین برای زیرسازی و پر کردن از تایل های گچی 60 در 60  استفاده می شود که تایل های گچی نیز دارای انواع مختلفی می باشند. به عنوان مثال می توان به تایل گچی ساده، طرح دار، آکوستیک، فلزی، پوشالی و معدنی اشاره کرد.

اجرای کی پلاس تحت نظارت متخصصین

مزایای اجرای Kplus

در اجرا کی پلاس ،از اولین مرحله نصب تا پایان مرحله اجرا باید از متخصصین مربوطه مشاوره گرفته و مراحل اجرا نیز توسط آن ها آنالیز و بررسی شود. دلیل بررسی و آنالیز توسط متخصص، جزئیات بسیار زیاد آن و استفاده از متریال های متخلف در اجرا می باشد که می تواند در کیفیت اجرا تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. به همین دلیل بایستی تمام مراحل بررسی گردد و متریال ها نیز مورد تایید کارشناسان فنی قرار بگیرد تا محصول نهایی از کیفیت مناسب بهره مند گردد.

مراحل اجرای کی پلاس

تمام مصالحی که در اجرای پروژه به کار می روند، از نظر کیفیت دارای انواع مختلفی هستند که مجموعه آکس طرح و ساخت نماینده کی پلاس در ایران تماما از مواد درجه یک و مرغوب و در بالاترین سطح و کیفیت کنترلی را انتخاب کرده و در پروژه های خود از آنها استفاده می کند. خدمات اجرایی کی پلاس دارای تنوع و روش های مختلفی است که در ادامه برخی از گروه های پر شمار کی پلاس را به شما معرفی می کنیم.

مراحل اجرای کی پلاس

همانطور که گفته شد مصالح به کار رفته در اجرای کی پلاس دارای انواع متخلفی در کیفیت بوده که بخشی از آن شامل دیوار جدا کننده ، دیوار پوششی ، سقف کاذب مشبک ، آلومینیومی و سقف کاذب یکپارچه میباشد. از دیگر انواع آن میتوان به سقف کاذب رابیتس ،  آکوستیک ، گریلیوم ، ترکیبی ، چوبی ، تایل و سقف کاذب پی وی سی اشاره کرد .

مزایای اجرای Kplus

  1. هزینه بسیار کم و مقرون به صرفه بودن
  2. دسترسی بسیار آسان به پشت سازه و تاسیسات آن
  3. اجرای آسان و بسیار سریع
  4. دور ریزی مصالح بسیار کم
  5. وزن بسیار کم
  6. دارای خاصیت انعطاف پذیری
  7. جا به جایی آسان
  8. امکان تغییر دکور
  9. مقاوم در برابر آتش سوزی
  10. مقاوم در برابر زلزله
  11. زیباسازی دکوراسیون داخلی ساختمان ها
  12. امکان اجرا در ساختمان های اداری ، مسکونی و تجاری
  13. عایق مناسب در برابر سرما و گرما
4.7/5 - (6 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید