سقف کاذب اتاق نشیمن

سقف کاذب اتاق نشیمن

در این مقاله می خواهیم در مورد سقف کاذب اتاق نشیمن صحبت کنیم. کاربرد سقف کاذب در ساختمان ها به دلیل هزینه مناسب و مزایای فراوانی که دارد، روز به روز در حال افزایش می باشد. تی وی روم یا همان اتاق نشیمن بخشی از سالن پذیرایی خانه می باشد که طراحی و دکوراسیون آن با توجه به اندازه، دکور و ترکیب رنگ خانه انجام می شود. در واقع اتاق نشیمن فضایی از خانه که در آن تلویزیون قرار می گیرد و افراد خانواده برای تماشای تلویزیون و معاشرت در آنجا جمع می شوند.

انواع مدل و متریال طراحی اتاق نشیمن

انواع مدل و متریال طراحی اتاق نشیمن

برای طراحی و اجرای اتاق نشیمن از متریال های جدید و مدل های مدرن، کلاسیک و دکوراتیو بهره می گیرند. متریال های جدید و پرطرفدار شامل کناف، کشسان و پی وی سی PVC می باشد. از این سازه ها برای دکور سقف و دیوار استفاده می کنند. این سازه ها علاوه بر زیباسازی فضا و تنوع در طرح و رنگ، به عنوان پوششی برای کابل های برق و تاسیسات عمل می کنند.

قیمت اجرای سقف کاذب اتاق نشیمن

در بحث قیمت گذاری 70 درصد برای تهیه مصالح و سی درصد برای هزینه اجرا محاسبه می گردد. لازم به توضیح است که در بین فعالان، پیمانکاران، شرکت ها، نیروهای اجرایی و حتی تارگت ها و دفترچه های رسمی قیمت گذاری، برخی عملیات ها و تامین مصالح به صورت متری محاسبه نمی گردد و با توجه به مصالح مصرفی و اجرت نیروی اجرا، قیمت طراحی و اجرای TV ROOM تعیین می گردد.

سقف کاذب اتاق نشیمن

نصب و اجرای سقف کاذب

شرکت آکس طرح و ساخت مفتخر است با بیش از 5 دهه تجربه در زمینه های مختلف ساخت و ساز، در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. این مجموعه در زمینه فروش، نصب و اجرای تخصصی تی وی روم و سقف کاذب نیز فعالیت دارد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

طراحی تی وی روم با متریال کناف

تی وی روم کناف، همان اتاق نشیمنی است که با محصولات کناف طراحی، نصب و اجرا شده است. کناف محصولی از کشور آلمان بوده و می توان از آن به دو شکل متحرک و همچنین ثابت بهره برد. همانطور که می دانید امروزه طراحی داخلی خانه ها به صورت اختصاصی و حرفه ای انجام می شود. به همین دلیل تغییرات چشمگیر و بسیار زیادی در طراحی و دکوراسیون داخلی داشته ایم.

تی وی روم یا همان اتاق نشیمن، فضایی از خانه است که تلویزیون در آن قرار می گیرد. طراحی و دکوراسیون داخلی منزل امروزه به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می شود. یکی از بخش های عمده دکوراسیون داخلی مربوط به اتاق نشیمن (tv room) می باشد که هدف از طراحی آن، ایجاد فضایی دلنشین برای اعضای خانواده می باشد.

نورپردازی اتاق نشیمن

از جمله مواردی که در نوع سبک و طراحی تی وی روم تاثیرگذار هستند می توان به نور، فضا و متریال مورد استفاده اشاره نمود. برای زیباتر کردن جلوه tv room می توانید از پنل های سه بعدی با نور مخفی استفاده کنید که کار را مدرن و امروزی تر نشان می دهد. امروزه در خانه های ویلایی و بزرگ علاوه بر ایجاد فضایی رسمی و مدرن برای تماشای تلویزیون در اتاق نشیمن، اتاق خصوصی و طراحی اختصاصی نیز برای تماشای تلویزیون در یکی از اتاق های خواب در نظر می گیرند.

در ادامه تصویر چند نمونه سقف کاذب اتاق نشیمن در طرح ها و اجراهای گوناگون را مشاهده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید