سقف کاذب دکوراتیو

سقف کاذب دکوراتیو

سقف کاذب دکوراتیو، زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی خانه و ساختمان را بیشتر و دکور فضای داخلی را شیک و اختصاصی می نماید. طراحی و دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین عوامل در زیباسازی فضای داخلی است. سقف کاذب کناف از محصولات شرکت کناف است که با طراحی و اجرای سقف کناف دکوراتیو تأثیر عمده ای در دکوراسیون و طراحی فضای داخلی دارد.

سقف-دکوراتیو-کناف

اجرای سقف کناف دکوراتیو

در ویدئوی زیر نمونه ای از اجرای سقف کاذب دکوراتیو با کناف را مشاهده می کنید. محصولات کناف نوعی صفحه روکش دار بوده که روی آن گچی بوده و به صورتی دیگر می توان گفت که کناف نوعی نسل جدید گچ محسوب می شوند که در کلیه کارهای ساختمانی جدید به کار می روند. نوآوری و ساخت اولیه کناف از کشور آلمان بوده که امروزه یکی از مهم ترین عناصر ساختمانی می باشد.

انواع سقف کاذب دکوراتیو

علاوه بر کناف، برای طراحی و اجرای سقف دکوراتیو ، سازه های کاذب زیادی وجود دارند از جمله : کشسان، پانل شبکه، طلق آسمان و انواع دیگر سقفهای کاذب که هر کدام زیبایی و کاربرد خاصی دارند. سقف کشسان به دلیل تنوع زیاد در نوع و طرح دکور سقف شما را بسیار زیباتر می نماید. نصب پانل ها و تایل های شبکه نیز دکور متفاوتی برای شما خلق می کند با این تفاوت که به تأسیسات پشت سقف براحتی دسترسی خواهید داشت. طلق آسمان یا همان آسمان مجازی نیز با حالتی خلاقانه آسمان را به شما نزدیک می نماید.

مزایای سقف کشسان

اجرای سقف شبکه برای آشپزخانه

سقف آسمان مجازی

کناف ایران (کی پلاس kplus)

کناف نام شرکتی آلمانی است که با استخراج و فرآوری گچ از معدن اقدام به تولید مصالح ساختمانی جهت فضای داخلی، گچ کاری و پنل سقفی گچ نمود. امروزه محصولات مختلف کناف را در بخش های مختلف ساختمان چه مسکونی و چه اداری و تجاری بسیار مشاهده می کنید. کناف نوعی صفحه روکش دار است که روی آن گچی می باشد و براحتی می توان انواع سقف کاذب دکوراتیو را با آن اجرا نمود.

سقف و دیوار دکوراتیو کناف

 

انواع سقف کاذب کناف

سقف کناف (کی پلاس) دارای دو ساختار اجرایی است، اجرای پوشش کاذب کناف مشبک و پوشش کاذب یکپارچه کناف می باشد. سقف های مشبک شامل باکس ساده حاشیه، باکس نور پنهان حاشیه، منحنی، قوسی و گنبدی می باشد که هر کدام با توجه به طرحی که انتخاب می گردد، اجرا می شوند. هر دو ساختار اجرایی سقف کناف هم می تواند به صورت ساده و هم به صورت سقف کاذب دکوراتیو طراحی و نصب گردد.

مزایای سقف کاذب دکوراتیو کناف

  • در کمترین زمان ممکن نصب و اجرا می شوند.
  • قابلیت برداشت و تعمیر بسیار ساده ای دارند.
  • دارای طرح های بسیار متنوع و مختلفی است.
  • می تواند یک پوشش ضد حریق و ضد آب بر سازه باشد.
  • پوشش بسیار خوبی برای مخفی کردن تاسیسات پشت سقف است.
  • در صورت نیاز می توانید به تاسیسات پشت پوشش دسترسی داشته باشید.
  • دارای وزن سبک تری نسبت به دیگر سازه ها دارند و بار زیادی را روی ساختمان وارد نمی کنند.
  • سقف کاذب دکوراتیو برای واحد هایی که با استاندارد های لرزه نگاری ساخته شده اند گزینه مناسبی هستند.
  • در مدت زمان کوتاهی نصب می شوند و در صورت نیاز به تعمیر نیز، در زمان اندک قابل جایگزینی می باشند.

مزایای سقف کاذب کناف

طرح کناف سقف کاذب دکوراتیو

کناف سقفی در طرح های بسیار متنوعی قابل اجرا می باشد. انعطاف پذیری بالای این محصولات موجب گردیده تا در مدت زمان کوتاهی آنها را به صورت طرح های مختلف اجرا کنند. از نمونه طراحی ها، دیزاین مدرن و یا کلاسیک است. از ویژگی تایل سقفی کناف می توان به ایجاد باکس های نور مختلفی اشاره کرد که امروزه در بسیاری از واحد ها برای اجرای سقف کاذب دکوراتیو به کار می رود. باکس های نور مختلف که با استفاده از کناف سقف ساخته می شوند را می توان با کمک گرفتن از یک نورپردازی مناسب به جلوه بسیار خوبی برسانید.

به صورت کلی تنوع در مدل و طرح های کناف بسیار گسترده می باشند و با استفاده از آن می توان به راحتی اشکال هندسی پرکاربرد در سقف مانند دایره، مربع و یا مستطیل را ایجاد کرد. همچنین گاهی از ترکیب این محصولات برای دکور کردن سقف استفاده می شود که این کار نیز گاها می تواند بسیار جالب توجه باشد.

سقف دکوراتیو کناف

مصالح اجرای سقف کاذب دکوراتیو کناف (کی پلاس)

مصالح به کار رفته در اجرای پروژه کناف دارای انواع گوناگونی است. مجموعه آکس مصالح را تماما از مواد درجه یک و مرغوب و در بالاترین سطح و کیفیت کنترلی در اختیار شما قرار می دهد. این محصولات شامل انواع مختلفی می باشند که بخشی از آن شامل دیوار جدا کننده، دیوار پوششی، سقف کاذب مشبک، آلومینیومی و سقف کاذب دکوراتیو و یکپارچه است. از دیگر انواع آن میتوان به سقف کاذب رابیتس، آکوستیک، گریلیوم، ترکیبی، چوبی، تایل و سقف کاذب پی وی سی اشاره کرد. هر کدام از انواع سقف کاذب میتواند به عنوان دیوارپوش هم استفاده شوند. سقف و دیوار کناف در کنار هم تبدیل به طراحی یکپارچه و منظم می شوند که به نمای هر چه بیشتر ساختمان کمک شایان توجهی می کنند.

فروش و اجرای انواع سقف کاذب دکوراتیو

فروش و اجرای انواع سقف کاذب دکوراتیو

شرکت آکس طرح و ساخت با بیش از پنج دهه تجربه آماده ارائه خدمات در زمینه فروش و اجرای سقف کاذب دکوراتیو و سایر فضاهای داخلی به شما مشتریان عزیز می باشد. شرکت آکس طرح و ساخت نماینده پخش، فروش و اجرای محصولات شرکت کی پلاس (کناف) مفتخر است در خدمت مشتریان گرامی باشد.

5/5 - (6 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید