سقف کاذب مدرن

سقف کاذب مدرن

طراحی سقف کاذب مدرن برای هر ساختمانی امکان پذیر می باشد. هنگام ورود به یک اتاق یا ساختمان، افراد اغلب سقف را مشاهده می کنند، از این رو سقف خانه مهم ترین جزء است. بنابراین، می توان فرض کرد که هر صاحب خانه ای به دنبال طراحی سقف کاذب ایده آل برای خانه خود است. بنابراین، در مقاله امروز، ایده های ساده طراحی سقف کاذب مدرن را که می توانید به سرعت در هر ساختمانی اجرا کنید، به شما توصیه می کنیم.

انواع سقف کاذب مدرن

مدلهای سقف کاذب

سقف های کاذب در طرح های متنوعی چون مدرن، کلاسیک، دکوراتیو، فانتزی، طرح دار، مینیمال و غیره اجرا می گردند. انتخاب طرح براساس سلیقه و میزان فضایی که در اختیار داریم و البته نوع دکوراسیون داخلی انجام می شود. متریال های کاذب امروزه از کاربردی ترین نوع محصولات در ساختمان سازی هستند. این سازه ها علاوه بر هزینه پایین نسبت به محصولات سنتی مزایای فراوانی دارند که موجب گردیده سازندگان و معماران هر چه بیشتر این محصولات را در ساخت و ساز به کار بگیرند.

ویژگی های سقف کاذب مدرن

ویژگی های سقف کاذب مدرن

سقف های کاذب مدرن در طرح ها و جنس های مختلف و سبک های متفاوت تولید می شوند که با توجه به کاربری آنها در فضای مورد نظر نصب می گردند. جنس این سازه ها گچی، پی وی سی، فلزی، چوبی، آهنی، آلومینیومی، کامپوزیت و غیره می باشد. هر کدام از این سازه ها مزایا، معایب و کاربری خاص خود را دارند که به صورت تکی یا ترکیبی اجرا می گردند.

یکی از ویژگی های بارز سقفهای کاذب مدرن عایق نمودن سقف در برابر صدا و حرارت، اجرای نورپردازی های دکوراتیو و پوشش سیم های تأسیسات می باشد. از دیگر مزایا قابلیت جا به جایی و ارزان تر بودن اجرای آن در مقایسه با تعمیر و بازسازی سقف اصلی است.

کاربرد سقف کاذب مدرن

کاربرد سقف کاذب مدرن

سقف کاذب مدرن را در بخش های مختلف خانه از جمله آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق نشیمن و اتاق خواب می توان نصب کرد. علاوه بر این، این سازه ها را در فضاهای اداری، تجاری، ورزشی، آموزشی و بهداشتی نیز به کار می برند. سقف کاذب مدرن یکی از ایده های جدید طراحی این سازه است که با توجه به نوع دکوراسیون داخلی، سلیقه و انتخاب شما نصب و اجرا می گردد.

سقف کاذب مدرن اتاق نشیمن

سقف مدرن اتاق نشیمن

ایده های سقف کاذب برای اتاق نشیمن می تواند پیچیده به نظر برسد. با این حال، اگر به مینیمالیسم و ​​سادگی پایبند باشید، می توانید به راحتی یک طراحی سقف کاذب مدرن سالن نفیس و در عین حال ساده را در سال جدید ایجاد کنید.

سقف کاذب مدرن اتاق خواب

سقف مدرن اتاق خواب

اتاق خواب شما جایی است که بعد از یک روز سخت و طاقت فرسا به آرامش می رسید. این امر مستلزم ایجاد اتاق خوابی است که دقیقاً با حالات شما هماهنگ باشد. تنها راه برای دستیابی به حس و حال، کمک به یک طراحی سقفی ساده و کامل است. برای اتاق خواب، باید روی نمایان ساختن طرح سقف کاذب مدرن ظریف و جاودانه کار کرد. از فضاهای مثبت و منفی سقف اتاق خواب شما می توان به نفع خود برای ایجاد باکس نورمخفی بالای سرتان استفاده کرد.

سقف کاذب مدرن آشپزخانه

سقف کاذب مدرن آشپزخانه

این سقف کاذب با وجود نورهای زیاد در محیط آشپزخانه، مزیت نورپردازی ثابت را تضمین می کند. بسیاری از صاحبان خانه اغلب از روشنایی LED در زیر سقف کاذب آشپزخانه خود استفاده می کنند. این نه تنها از نظر زیبایی شناختی خوشایند است، بلکه یک انتخاب مالی معقول است. در مقایسه با سقف‌های معمولی، یک طراحی سقف کاذب ساده برای یک آشپزخانه مدرن نیز می‌تواند به کاهش دما از ۱ تا ۴ درجه کمک کند. تئوری این است که هوا بین سقف کاذب و سقف معمولی محبوس می شود و اتاق را خنک می کند.

قیمت سقف کاذب مدرن

قیمت سقف کاذب مدرن

قیمت این سازه براساس جنس و اندازه ای که به کار برده می شود، محاسبه می گردد. جهت مشاوره رایگان و آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید. کارشناسان شرکت آکس طرح و ساخت آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

سوالات متداول


رایج ترین متریالی که برای طراحی  سقف کاذب مدرن در ساختمان استفاده می شود کدام است؟

کناف رایج ترین متریالی است که در طراحی سقف کاذب هر اتاق استفاده می شود. به این دلیل که کناف وزن کمی دارد و در برابر آتش مقاوم است.

آیا طراحی و اجرای سقف کاذب مدرن برای اتاق خواب دوام و استحکام لازم را دارد؟

زیرسازی سقف های کاذب از آلومینیوم یا فولاد گالوانیزه ساخته شده اند. آنها دوام را تضمین می کنند و نیازی به نگهداری زیادی ندارند.

Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید