در حال بارگذاری لوگو
تایل الیاف معدنی

تایل الیاف معدنی

تایل الیاف معدنی از دیگر محصولات شرکت کناف آلمان می باشد که پیشرو در تولید تایل های معدنی و سقف کاذب مشبک می باشد. این محصولات از انواع سقف های کاذب می باشند که می توانید از آنها در تئاتر و سینما، فضاهای آموزشی، سالن های همایش، بانک ها، ساختمان های اداری و فروشگاه های بزرگ بهره مند شوید. استاندارد جهانی ISO کیفیت، ایمنی بالا و همچنین امنیت محیطی پشم معدنی مورد استفاده را تضمین می کند. این تایل ها از پشم سنگ، خاک رس و پرلیت ایجاد و در طرح های دکوراتیو، ابعاد و رنگ های متفاوت تولید می شوند.

مزایای تایل معدنی

مزایای تایل های معدنی

  • قابلیت جذب صوت بالا و کنترل ارتعاشات در فضا
  • جلوگیری از همهمه در فضا، با هدایت صدا از طریق سوراخ های روی تایل ها به فضای پشت سقف های کاذب
  • عایق حرارتی مناسب، مقاومت در برابر حریق، نصب و نگهداری آسانپ
  • امکان دسترسی آسان به تاسیسات بالای سقف کاذب
  • قابلیت بازیافت صد در صدی
  • از محبوب ترین و پرکاربردترین سقف های کاذب برای کاربری های مختلف

مزایای تایل های معدنی

انواع تایل الیاف معدنی

تایل الیاف معدنی که در ایران با نام های AMF، USG و ROCK شناخته می شوند یک نوع تایل سقفی می باشد. این تایل ها مقاومت خوبی در برابر حرارت، رطوبت و صوت دارند و از قابلیت آکوستیکی بالایی برخوردارند.
تایل های AMF تولید آلمان و تایل های USG تولید عربستان می باشند که مدتی است به دلایل مختلف وارد کشور نمی شوند. اما برند دیگری که در زمینه تولید تایل های الیاف معدنی فعالیت می کند تایل های راک می باشد که از کیفیتی در حد تایل های AMF و USG برخوردار است و به کشور های همسایه نیز صادرات می شود. از نقاط قوت راک تایل میتوان به خاصیت رنگ پذیری، مقاومت کامل در برابر حریق و خاصیت آکوستیکی خیلی بالا اشاره کرد.

راک تایل

شرکت ROCK :

شرکت راک تایل یک شرکت نوین در زمینه تولید تایل الیاف معدنی با بالاترین کیفیت و نوآوری می باشد که به تازگی شروع به فعالیت نموده است. مواد اولیه به کار رفته در راک تایل ها همه قابل بازیافت می باشد به همین دلیل این محصول دارای استاندارد جهانی ایزو می باشد. شرکت راک تایل زیرمجموعه هلدینگ ساختمانی آکس، با افتخار بهترین تایل های معدنی را به مشتریان محترم خود تقدیم می کند.

مزایای تایل های معدنی

شرکت AMF ای ام اف :

شرکت AMF یکی از مبتکرترین تولیدکنندگان است که با نوآوری و تخصصی که دارد، بیش از 50 سال است که یکی از پیشروترین تولیدکنندگان سیستم های سقف کاذب در جهان است.

لازم به توضیح است :
تایل های مواد معدنی AMF از مواد اولیه طبیعی چون پشم معدنی، پرلیت، خاک رس و نشاسته ساخته شده که همه تجدید پذیر هستند. استاندارد جهانی ISO کیفیت، ایمنی بالا و همچنین امنیت محیطی پشم معدنی مورد استفاده را تضمین می کند. از مزایای مهم این محصولات می توان به وزن سبک، سهولت در حمل و نقل، مقاومت عالی در برابر آتش اشاره نمود. علاوه بر این، تایل های معدنی دوام و عملکرد عالی در جذب صدا نیز دارند.

تایل الیاف معدنی USG

شرکت یو اس جی :

تایل یو اس جی در کشور عربستان تولید می شود و این محصول وارداتی می باشد این تایل در برابر اتش مقاومت دارد وپس از دو دقیقه حرارت روی این تایل پودر شده، این تایل ضد حریق  و عایق صوت می باشد.

تصاویر نمونه کار تایل الیاف معدنی

تایل الیاف معدنی راک

تایل معدنی راک

5/5 - (3 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید