در حال بارگذاری لوگو
سقف باریسول چیست؟

سقف باریسول چیست؟

در پاسخ به سوال سقف باریسول چیست بهتر است بگوییم باریسول پیشرو در تولید سقف های کشسان است. چنین سقفی اولین بار در سال 1969 ساخته شد و در سال 1975 برند باریسول ثبت شد. امروزه این شرکت طیف گسترده ای از سیستم های سقف کشسان را ارائه می دهد. باریسول مترادف با سنت، نوآوری و کیفیت است و به برند اجازه می دهد تا طیف کاملی از محصولات را برای افراد حرفه ای و عادی ایجاد کند. این شرکت در اجرای پروژه های پر بازدید در سراسر جهان شرکت کرده است. مانند: موزه در کولوسئوم در رم، بازیابی ریخته گری مولوز. سقف های آکوستیک برای فرودگاه بالتیمور؛ و ساختار میدان فدراسیون در ملبورن، استرالیا.

سقف باریسولتمرکز این شرکت بر روی طراحی و فضاهای داخلی است که در آن سقف و دیوارها به اندازه مبلمان در تعریف محیط و فضای یک دفتر دیده می شوند. باریسول از فناوری های پیشرفته برای محصولات خود استفاده می کند و به شرکت اجازه می دهد استانداردهای جدیدی را تعیین کند و خود را به عنوان یک رهبر جهانی قرار دهد.

سقف های کششی باریسول: طراحی و عملکرد

سقف های کششی باریسول: طراحی و عملکرد

برای تقریباً پنجاه سال، باریسول سیستم های سقف کششی، ورق های PVC ضد اشتعال را تولید کرده است که تحت تأثیر گرما در امتداد محیط دیوار به لطف ثبت اختراع یک سیستم ثابت کشیده می شوند. سقف های کشسان باریسول هم نقش زیبایی شناختی و هم عملکردی دارند. طراحی نوآورانه آنها می تواند هر ساختمانی را، چه مسکونی و چه عمومی، تکمیل و تجهیز کند. مدل های باریسول به هر نیازی پاسخ می دهد.

طراحی نورپردازی باریسول

طراحی نورپردازی باریسول

این شرکت همچنین وسایل طراحی نورپردازی، محصولات آکوستیک و دیوارهای کششی نیز تولید می کند. طراحی نورپردازی باریسول با محصولاتی مانند Lovegrove، یک تعادل کامل بین فرم ارگانیک و تکنولوژی موجود در چهار نسخه، نصب پایدار با ارزش زیبایی شناختی عالی را تضمین می کند. ورق ها و سازه ها به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند تا اشیاء استثنایی با الهام از طبیعت ایجاد کنند که هم روشنایی را تأمین می کنند و هم راحتی صوتی را بهبود می بخشند.

محصولات باریسول برای آکوستیک سازی

محصولات باریسول برای آکوستیک سازی

Barrisol Microsorber سیستمی از پارتیشن های مدولار سبک و مجزا است که جداسازی عملی مناطق کاری را بدون تأثیر بر روشنایی کلی فضای اداری ارائه می دهد. آنها به لطف میکرو سوراخ شده، انرژی صوتی را بهبود می بخشند. Barrisol® Acoustics یک سقف صوتی نانو سوراخ شده است که می تواند انرژی صوتی را به انرژی حرارتی تبدیل کند و شدت بازتاب امواج صوتی را در یک اتاق کاهش دهد.

محصولات باریسول برای آکوستیک سازی

این محصول برای فضاهای عمومی مانند سینماها، تئاترها، آمفی تئاترها، فرودگاه ها، عبادتگاه ها، بوتیک ها، مراکز خرید، رستوران ها و بارها، اتاق های اجتماعات و سالن ها ایده آل است. باریسول® آکوستیک لایت انقلابی است که سقف‌های روشنایی افتاده را با سقف‌های آکوستیک در یک محصول ترکیب می‌کند. این نشان دهنده مناسب ترین راه حل برای اصلاح آکوستیک، ارائه روشنایی، زیبایی شناسی و طراحی عالی به طور همزمان است.

دیوارهای کششی باریسول

دیوارهای کششی باریسول می توانند اتاق های نشیمن و فضاهای عمومی را تجهیز کنند. چاپ های با وضوح بالا باریسول دارای ضمانت A+ در برابر آلاینده های فرار هستند. علاوه بر این، آنها با استانداردهای اروپایی و بین المللی با امکانات رفاهی و ایمنی بالا مطابقت دارند. Barrisol® Et Le Musée Hansi یک دیوار کششی PVC با چاپ های گرافیکی متعلق به مجموعه های هنری مانند هنرمند پرکار فرانسوی ژان ژاک والتز است که مناظر بت های آلزاسی را از گذشته بازسازی کرده است. Barrisol® Keishu Kawai سیستمی از دیوارهای گرافیکی کشیده است که توسط هنرمند Keishu Kawai طراحی شده است که طراحی آن به سنت خوشنویسی ژاپنی حس مدرنیته می دهد.

تصاویر اجرای سقف کاذب باریسول

سقف باریسول ساختمان تجاری

طراحی سقف باریسول برای آشپزخانه

طراحی سقف باریسول برای آشپزخانه

کاربرد سقف باریسول

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید