در حال بارگذاری لوگو
سقف کاذب برای اتاق کنفرانس

سقف کاذب برای اتاق کنفرانس

در این مقاله می خواهیم در مورد سقف کاذب برای اتاق کنفرانس صحبت کنیم. سقف کاذب در دکوراسیون داخلی امر مهمی است که مصالح اصلی را می پوشاند و جلوه های دنج تری به خانه و سالن پذیرایی می دهد. طراحی و دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین عوامل در زیباسازی فضای داخلی است. علاوه بر ساختمان های مسکونی سقف کاذب را برای ساختمان های اداری و تجاری نیز به کار می برند.

کاربرد سقف کاذب برای اتاق کنفرانس

سقف کاذب پوشش غیرباربری است که بعد از سقف سازه ای اجرا می گردد. نوآوری و ساخت اولیه این محصول از کشور آلمان است. یکی از خصوصیات مهم این سازه جلوه زیبای این پوشش ها نسبت به نمونه های دیگر است. نقش این سقف به عنوان یک عنصر معماری پوشاندن تاسیسات زیر سقف اصلی سازه، آکوستیک نمودن فضا، ایجاد حجم های دکوراتیو، جلوگیری از رطوبت و اتلاف دما، ایجاد بستر نورپردازی مدرن متناسب با فضا و … می باشد.

از جمله مواردی که در انتخاب این سازه برای فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و … از اهمیت ویژه ای برخوردار است می توان به سبک بودن، دسترسی آسان به تاسیسات پشت سقف کاذب در صورت بروز اشکال تاسیساتی، عدم آسیب به ساکنین فضا در زمان وقوع حادثه اعم از زلزله، سیل و آتش سوزی و همچنین توجه به جذابیت های معماری این عنصر ساختمانی نظیر تنوع بافت و رنگ، قابلیت انعطاف پذیری در اجرا و …. اشاره کرد.

سقف کاذب برای اتاق کنفرانس

نصب و اجرای سقف کاذب برای اتاق کنفرانس

تنوع در طرح ها و مدل های سقف کاذب خیلی زیاد است و برای طراحی و اجرای سقف کاذب، متریال های متنوعی وجود دارد. براساس متراژ، دکور، رنگ و طراحی دکوراسیون داخلی می توانید هر کدام از متریال هایی که مایل هستید را انتخاب کنید. از جمله متریال های کاذب می توان به سقف کناف، سقف کشسان، سقف باریسول، سقف پی وی سی، سقف شبکه و سقف فلزی  اشاره نمود.

مزایای سقف کاذب :

  • سرعت اجرای بسیار بالا و نحوه اجرای وسیع تری
  • زیبایی و تنوع رنگ
  • قابلیت تعویض آسان
  • این سقف ها به نگهداری کمی نیاز دارند
  • طول عمر زیاد
  • سبک شدن بار سقف و ساختمان با توجه به وزن کم
  • امکان دسترسی آسان به تاسیسات با توجه به فاصله ایجاد شده تا سقف
  • قابلیت شستشو و هزینه نگهداری پایین

قیمت سقف کاذب

معمولا در محاسبات مهندسی و کارشناسی هفتاد درصد برای مصالح کناف و سی درصد برای هزینه اجرا و هزینه های جانبی برآورد می شود. عاملیت های رسمی کناف قیمت گذاری را براساس جدول و تارگت شرکت کی پلاس انجام می دهند. با توجه به نظارت موجود تخطی از قیمت گذاری امکان پذیر نیست.

حتی در زمینه اجرای عاملیت های رسمی شرکت کی پلاس، علاوه بر حضور مدیرفنی های دوره دیده و مورد اعتماد شرکت کی پلاس در عاملیت آنها و نظارت دائم آنها بر پروژه ها، گزارش پروژه های اجرایی به شرکت کی پلاس ارسال می گردد و همه چیز اعم از قیمت مصالح و استاندارد اجرا با کیفیت و نظارت کامل انجام می شود.

محاسبات زیرسازی و قوطی کشی های کناف براساس آنالیز و کارشناسی دقیق انجام می گیرد و حتی تعداد پیچ های مصرفی آنالیز می شود. برآورد قیمت کناف و هزینه ها در چهارچوب اصولی و طبق تارگت انجام می شود. به همین دلیل عودت پروژه ها به شرکت های معتبر ضررهای جانبی را کاهش می دهد.

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده شرکت کی پلاس

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده پخش، فروش و اجرای محصولات شرکت کی پلاس (کناف ایران) مفتخر است در خدمت مشتریان گرامی باشد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و سایر خدمات با کارشناسان مجرب آکس تماس بگیرید.

آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید