در حال بارگذاری لوگو
سقف کاذب فلزی

سقف کاذب فلزی

سقف های کاذب چند سالی است که از محصولات پرطرفدار هستند و دلیل آن نیز داشتن مزایای فراوان آنها است و در عین فراهم کردن زیبایی نصب و راه اندازی آسانی دارند. یکی از انواع این نوع از پوشش ها سقف کاذب فلزی می باشد.

سقف های فلزی از نظر طول عمر، دوام، مقاومت در برابر تغییر دما و رطوبت مقاوم می باشند و می توان گفت عملا بو را جذب نمی کنند که عامل بسیار مهمی در آشپزخانه ها، حمام و مکان های صنعتی می باشد.

این نوع از سقف ها دارای خصوصیات فراوانی هستند که در ادامه به صورت مفصل به بررسی آنها می پردازیم و شما را با کاربرد این نوع از پوشش های کاذب آشنا خواهیم کرد. گفتنی است که قبل از این که تصمیم به خرید سقف های فلزی بگیرید بهتر است تا سقف کاذب را بررسی کنید.

ویژگی های سقف کاذب فلزی

سقف های کاذب فلزی از انواع فلزات مانند فولاد گالوانیزه و فولاد ضد زنگ تشکیل شده اند. البته سقف کاذب آلومینیومی نیز یکی از نمونه های این محصولات می باشند که متریال به کار رفته در آن تفاوت های با نمونه های فلزی دارد. به دلیل پوششی که برای سطح این نمونه از سقف ها در نظر گرفته شده است آنها در برابر خوردگی مقاوم می باشند. از این رو می توانید به راحتی در بسیاری از محل ها از آن استفاده کنید.

مشخصات سقف کاذب فلزی

سقف فلزی طول عمر بسیار بالایی دارد و علاوه بر این در آنها در برابر آتش سوزی نیز مقاوم هستند و می توان در دمای بالا به راحتی از آنها استفاده کرد بدون اینکه آسیبی به ساختار آنها وارد شود. علاوه بر این سقف های کاذب ساخته شده از آهن دارای طرح ها و مدل های متنوعی هستند که باعث شده تا برای بسیاری از سلیقه ها انتخاب مناسب در آنها یافت شود.

مزایای سقف کاذب فلزی

سقف کاذب فلزی دارای مزایای بسیاری می باشند و می توان گفت از نمونه های محبوب سقف کاذب به شمار می روند. البته این پنل ها بی عیب نیستند و در ادامه معایب آنها را نیز برای شما ذکر خواهیم کرد.

مزایای سقف فلزی

  • مقاومت در برابر آتش سوزی
  • طیف گسترده ای از طرح و رنگ
  • سقف کاذب فلزی دارای انواع آینه ای، مات و نیمه مات هستند
  • در اثر رطوبت تغییر شکل نمی دهند
  • عایق مناسب صوتی
  • سهولت در نصب
  • قابل شست و شو و نظافت

معایب سقف کاذب آهنی

مانند هر محصول دیگری این سقف ها نیز عیب هایی دارند که دو مورد عمده آن را برای ذکر می کنیم. اولین مورد قیمت نسبتا بالای این محصولات می باشد که معمولا از نمونه های دیگر تایل های سقفی بالا تر است. دومین مورد ناسازگاری آنها با برخی از دکوراسیون های کلاسیک می باشد. البته می توان گفت مزایای این محصولات معایب آنها را می پوشاند.

سقف کاذب فولاد ضد زنگ

انواع سقف کاذب فلزی

سقف کاذب فلزی در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد و میتوان آنها را در شهر هایی که دارای آب و هوایی مرطوب هستند به راحتی استفاده کنید. علاوه بر آن در حمام و سرویس بهداشتی های به خصوص در محل های عمومی کاربرد دارند. همچنین این نوع از پوشش ها در انواع شبکه ای نیز موجود هستند که می توانید در داخل آنها از تهویه و هواکش استفاده کنید. گفتنی است که سقف های ضد زنگ حتی در زمانی که با مایعات برخورد داشته باشند حالت خود را از دست نمی دهند.

انواع سقف کاذب فلزی

این محصولات در سه مدل طبقه بندی می شوند. اشکال و مدل های مختلف آنها این اجازه را می دهد تا این محصولات در بسیاری از محل ها قابل نصب باشند.

  • تایل سقفی فلزی : این محصولات تشکیل شده از تایل های هم سایز می باشند که با استفاده از زیرسازی بر روی سقف اصلی اجرا می شوند. بیشترین تنوع طرح و رنگ را تایل های فلزی دارند. در صورت آسیب دیدن یک تایل می توان به راحتی آن را با نمونه های دیگر جایگزین کرد.

تایل سقفی فلزی

  • پنل ریلی فلزی : این نوع از پنل ها به صورت موازی در کنار یکدیگر قرار می گیرند و می توان به راحتی تاسیسات را از پشت آنها عبور داد. با اینکه تنوع در این نمونه کمتر می باشد اما می توان به راحتی با استفاده از آنها یک دکوراسیون مدرن را ایجاد کرد.

پنل ریلی سقف کاغذ فلزی

  • سقف گریلیوم : این نوع از پوشش ها نیز به صورت شبکه ای هستند که می توان به راحتی با تهویه ها عمل خود را انجام دهند. معمولا در محل هایی که یک تهویه مطبوع مورد نیاز است از این نوع سقف استفاده می شود.

سقف گریلیوم

همانطور که مشاهده کردید سقف کاذب فلزی دارای نمونه های مختلفی هستند. اینکه کدام یک از آنها برای شما مناسب است بیشتر به سبک محل مورد نظر بستگی دارد.

5/5 - (2 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نظرات شما

  1. سعیدی اسفند 8, 1401

    سلام وقت بخیر
    هزینه سقف کاذب فلزی برای ویلایی 120 متری در رودهن چقدر میشه؟

    1. axgroup اسفند 24, 1401

      سلام جهت برآورد دقیق قیمت با کارشناس اجرایی با شماره 22334402 داخلی 105 تماس بگیرید.

  2. امیری اردیبهشت 18, 1402

    سلام این سقف برای بازسازی سقف ویلا مناسب است؟

  3. اکبری اردیبهشت 30, 1402

    سلام قیمت تایل فلزی 60در60 چنده؟

    1. axgroup خرداد 11, 1402

      سلام برای محاسبه دقیق قیمت با کارشناس مرطوبه با شماره 22334402 داخلی 103 تماس بگیرید.

  4. تولایی شهریور 8, 1402

    سلام هزینه نصب سقف فلزی متری چنده؟

    1. axgroup مهر 19, 1402

      سلام لطفا برای کسب اطلاعات در مورد قیمت با کارشناس مرطوبه با شماره 22334402 داخلی 103 تماس بگیرید.

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید