سقف کشسان اداری

سقف کشسان اداری

سقف کشسان اداری: تنوع در طرح و رنگ، این سقف کاذب را به یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین نمونه های مورد استفاده در جهان تبدیل کرده است. بسیاری از معماران و طراحان در سراسر جهان سقف کشسان را بیشتر از سایر سقف های کاذب به مشتریان خود پیشنهاد می دهند. موارد بسیاری دلیل این پیشنهاد است که از مهمترین ویژگی ها و مزایای سقف کاذب می توان به موارد زیر اشاره نمود.

چرا سقف کشسان اداری نصب کنیم؟

چرا سقف کشسان اداری نصب کنیم؟

برای نصب سقف کششی برای محل کار و اداره، دلایل زیادی وجود دارد که مهمترین آنها عبارت است از :

  • امکان چاپ تصویر دلخواه
  • امکان شستشو و تمیز کردن
  • بسیار سبک و نصب آسان
  • ضد آب و ضد رطوبت
  • ضد باکتری و قارچ
  • عایق در برابر صوت
  • ضد گرد و غبار
  • دارای ۵۰ سال طول عمر
  • امکان جابجایی و نصب در محلی دیگر

قیمت سقف کشسان

قابلیت کشسانی

محصولات کشسانی همانگونه که از نامشان مشخص است قابلیت کشسانی داشته و به همین دلیل این نام را برای این محصول گذاشته اند. چون از جنس پارچه pvc ساخته و تولید می شوند، می توان آنها را در هر اندازه و قالبی که لازم است با گرمادهی مناسب کش داده و آن را در پروفیل های مخصوص اجرا کرد. از این رو سقف ساختمان اداری شما در هر اندازه ای که باشد براحتی می توان سقف کشسان را به همان اندازه سفارش دهید.

تیم فنی شرکت آکس طرح و ساخت انواع مدلها و طرح‌های جدید سقف کاذب کشسان را با انتخاب و سلیقه شما، در ساختمان اداری، تجاری، مسکونی نصب و اجرا می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه با کارشناسان خود در آکس طرح و ساخت تماس بگیرید.

قیمت دکور سقف اداری با کشسان

تعیین قیمت فروش و نصب سقف کشسان برای ادراه یا ساختمان شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. محل و محیط اجرا، نوع و جنس پارچه، ابعاد پارچه، متریال نورپردازی و چند عامل تخصصی دیگر که توسط کارشناس برآورد می گردد. برآورد قیمت کشسان یا هر متر سقف کششی جزآن دسته از محصولات و متریال هایی نیست که شما با یک پکیج از قبل مشخص شده بتوانید به قیمت نهایی و قطعی آن برسید. به راحتی نمی توان این پاسخ را پیدا کرد که مانند بقیه متریال ها، هر متر مربع مصالح چه قیمتی دارد.

نحوه قیمت گذاری توسط کارشناس

نحوه قیمت گذاری توسط کارشناس

زمانی که کارفرما به شرکت یا عاملیت مربوط برای استعلام قیمت مراجعه می کند، در صورتی که پروژه بزرگ باشد باید فایل یا طرح نقشه، عکس از فضای اجرا، خواسته معین بابت نوع متریال کشسان، نورپردازی و موارد دیگر که توسط کارشناس مربوطه بررسی می گردد را جهت برآورد هزینه ارائه دهد. در مورد ابعاد و فضاهای کوچک تر تنها نیاز به عکس و ابعاد حدودی فضای اجرا می باشد که باید در اختیار کارشناس قرار گیرد. درنهایت پس از بررسی مواردی که ذکر گردید، قیمت و برآورد کلی نصب سقف کشسان اداری توسط کارشناس انجام و اعلام می شود.

تصاویر نمونه کار سقف کشسان اداری

سقف کاذب کشسان

سقف کشسان

سقف کشسان سه بعدی

دوام سقف کشسان

بزرگ نمایی محیط در سقف کشسان آینه ای

کاربرد سقف کشسان در ساختمان اداری

5/5 - (3 امتیاز)
Latest posts by تیم فنی آکس (see all)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

davood daliran
پشتیبانی وب سایت و انتقادات و پیشنهادات

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید