اجرای سقف کناف اتاق خواب

اجرای سقف کناف اتاق خواب

اجرای سقف کناف اتاق خواب در ساختمان ها به دلیل هزینه مناسب و مزایای فراوانی که دارد، روز به روز در حال افزایش می باشد. امروزه طراحی و دکور سقف و فضای اتاق خواب با توجه به اینکه فضایی به نسبت شخصی محسوب می شود، از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. تیم کارشناسی آکس برای طراحی و دکور یک اتاق خواب شیک برای کودک، نوجوان، جوان و یا والدین طرح های بسیاری دارد. براساس سلیقه شما و البته فضا، رنگ و دکور منزل، سقف کناف اتاق خواب شما طراحی و اجرا می گردد.

اجرای سقف کناف اتاق خواباگر از نمای اتاق خود خسته شده اید و می خواهید یک اتاق مدرن داشته باشید وقت را تلف نکنید و کار را شروع کنید. ما نیز در این مقاله سعی می کنیم تا شما را برای تغییر دکوراسیون اتاق خود با طراحی و اجرای سقف کناف اتاق خواب همراهی کنیم. برای ساخت یک اتاق خواب فوق العاده، ما برای شما ایده های جذابی داریم تا با انجام آن بتوانید در سریع ترین زمان ممکن اتاق خواب رویایی خود را بسازید .

سقف کاذب کناف برای اتاق خواب پسر

سقف کاذب کناف برای اتاق خواب پسر

انواع مدل و طراحی سقف کناف اتاق خواب

برای طراحی و اجرای اتاق خواب از متریال های جدید و مدل های مدرن، کلاسیک و دکوراتیو بهره می گیرند. متریال های جدید و پرطرفدار شامل کناف، کشسان و پی وی سی PVC می باشد. از این سازه ها در اجرای سقف کناف اتاق خواب برای دکور سقف و دیوار خشک استفاده می کنند. این سازه ها علاوه بر زیباسازی فضا و تنوع در طرح و رنگ، به عنوان پوششی برای کابل های برق و تاسیسات عمل می کنند.

انواع مدل و طراحی اتاق خواب

قیمت طراحی و اجرای سقف کناف اتاق خواب

در بحث قیمت کناف 70 درصد برای تهیه مصالح و سی درصد برای هزینه اجرا محاسبه می گردد. لازم به توضیح است که در بین فعالان، پیمانکاران، شرکت ها، نیروهای اجرایی و حتی تارگت ها و دفترچه های رسمی قیمت گذاری، برخی عملیات ها و تامین مصالح به صورت متری محاسبه نمی گردد و با توجه به مصالح مصرفی و اجرت نیروی اجرا، قیمت طراحی و اجرای سقف کناف اتاق خواب تعیین می گردد.

نصب و اجرای سقف کناف

شرکت آکس طرح و ساخت مفتخر است با بیش از 5 دهه تجربه در زمینه های مختلف ساخت و ساز و اجرای سقف کناف اتاق خواب، در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. این مجموعه در زمینه فروش، نصب و اجرای تخصصی انواع محصولات شرکت کناف (کی پلاس) نیز فعالیت دارد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید سقف کناف اتاق خواب

طراحی اتاق خواب با متریال کناف

کناف محصولی از کشور آلمان بوده و می توان از آن به دو شکل متحرک و همچنین ثابت بهره برد. همانطور که می دانید امروزه طراحی داخلی خانه ها به صورت اختصاصی و حرفه ای انجام می شود. به همین دلیل تغییرات چشمگیر و بسیار زیادی در طراحی و دکوراسیون داخلی داشته ایم. طراحی و دکوراسیون داخلی منزل امروزه به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می شود. یکی از بخش های عمده دکوراسیون داخلی مربوط به اتاق خواب شما می باشد.

نورپردازی در اجرای سقف کناف اتاق خواب

از جمله مواردی که در نوع سبک و طراحی اتاق خواب تاثیرگذار هستند می توان به نور، فضا و متریال مورد استفاده اشاره نمود. برای زیباتر کردن جلوه اتاق خواب می توانید از پنل های سه بعدی با نور مخفی استفاده کنید که کار را مدرن و امروزی تر نشان می دهد. امروزه در خانه های ویلایی و بزرگ علاوه بر ایجاد فضایی رسمی و مدرن برای تماشای تلویزیون در اتاق نشیمن، اتاق خصوصی و طراحی اختصاصی نیز برای تماشای تلویزیون در یکی از اتاق های خواب در نظر می گیرند.

طراحی و دکور دیوار تلویزیون اختصاصی اتاق خواببرای آغاز تغییر دکوراسیون داخلی منزل در گام اول باید بفهمید که چه چیزی را باید نگه دارید و چه چیزی را به دور بیاندازید. سرویس خواب سریعا می تواند تمام پولی که برای بازسازی اتاق خواب کنار گذاشته اید را بلعیده و دست شما را خالی کند. به همین دلیل بهتر است که با استفاده از یک روتختی جدید و کوسن های زیبا سرویس خواب فعلی خود را تغییر دهید. برای دیوار اتاق خواب دنبال یک رنگ خاص باشید که جلوه اتاق شما را چند برابر کند. به عنوان مثال رنگ ارغوانی همراه با کف پوش های زیبا و استفاده از یک قالیچه در مرکز اتاق می تواند جلوه ای فوق العاده به اتاق خواب شما بدهد.

سقف کاذب کناف اتاق خوابمیز آرایش، رنگ چوب و دسته های فلزی، نفیس بودن تخت خواب شما را تکمیل خواهد کرد که در کنار یک مبلمان زیبا می تواند جلوه اتاق خواب را چند برابر کند. مرحله آخر نیز استفاده از یک کاغذ دیواری طرح دار است که برای مقرون به صرفه بودن آن می توانید تنها یک دیوار را کاغذ دیواری کرده و باقی دیوار ها را به کنار بگذارید. به صورت کلی داشتن یک اتاق خوب رویایی کار ساده ای است که رسیدن به آن تنها نیاز به کمی توجه به مواردی هم چون رنگ ها، دکوراسیون ها، چیدمان و… دارد که توجه به این موارد سبب می گردد تا اتاق خوب شما یک اتاق خواب آرام و رویایی باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید