سقف کشسان آسمان پرستاره

سقف کشسان آسمان پرستاره

در این مقاله می خواهیم شما را با یکی دیگر از انواع سقف کشسان که بسیار زیباست و طرفداران زیادی هم دارد آشنا نماییم. سقف کشسان آسمان پرستاره برایتان تصویری از کهکشانی با ستاره های چشمک زن خلق می کند. سقف آسمان پرستاره را در اتاق خواب، سالن پذیرایی، ساختمان اداری و یا حتی تجاری نیز نصب و اجرا می نمایند.

نورپردازی سقف کشسان آسمان پرستاره

پارچه کشسان سقف آسمان پرستاره از رنگهای تیره و مشکی است که با نورپردازی فیبر نوری هر بیننده ای را جذب تماشای خود می نماید. فیبرهای نوری نخ و یا طناب هایی هستند که وظیفه ی انتقال نور را دارند و به جای برق از آن روشنایی نوری را مشاهده میکنید. رشته فیبر نوری که قابلیت جابجایی نور را دارد، بسیار قابل انعطاف بوده و سراسر رشته خود را روشن میکند.

نصب سقف آسمان پرستاره

نصب سقف آسمان پرستاره

برای نصب این سقف زیبا بهتر است به نکاتی در نورپردازی سقف کشسان توجه نمایید که بسیار مهم می باشد. از جمله نکات قابل توجه در فیبرهای نوری حساس بودن این رشته ها است که تا حد امکان از کشیدگی، بریدگی، تا کردن، خم کردن و شکستن فیبرهای نوری اجتناب کنید. چرا که میزان نوردهی در آنان با ضربه و فشار کاهش می یابد. عمر فیبر های نوری بسیار بالا میباشد لذا در ابتدای نصب آنها مراقب هرگونه آسیب مختصر به آنها باشید، چرا که در کیفیت نور حاصله تاثیر مستقیمی دارد.

مجموعه آکس جدیدترین طرح‌ها و مدل‌های سقف کشسان آسمان پرستاره و کهکشانی، سه بعدی، چاپی، اپلای، لاکر و ترنسپرنت را به شما عزیزان ارائه می‌نماید و در زمینه نصب و اجرا نیز در خدمت شما می‌باشد.

فیبرهای نوری از نظر نوردهی با هم تفاوتی ندارند تنها تفاوت دستگاه های فیبر نوری در تعداد رشته های آن میباشد که وات های پایین با رشته های در حدود 400 عددی و وات های بالاتر با رشته هایی در حدود 1200 عددی است که دست شما را برای ابداع طرح های نوآورانه بازتر می کنند.

فروش سقف کشسان آسمان پرستارهشرکت آکس طرح و ساخت نماینده رسمی شرکت لابل در زمینه فروش و نصب انواع سقف کاذب کشسان در طرح ها و مدلهای متنوع و جدید در خدمت شما مشتریان محترم می باشد.

تصاویر نمونه سقف آسمان پرستاره

نصب سقف کشسان آسمان پرستاره در استخر

نصب سقف کشسان آسمان پرستاره در ساختمان اداری و تجاری

خرید سقف آسمان پرستاره

آیا برای خرید سقف کشسان آسمان پرستاره‌، نیاز به مشاوره دارید؟ کارشناسان فروش و تیم اجرایی آکس برای مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه در خدمت شما مشتریان محترم می‌باشد. برای خرید و نصب سقف دلخواه خود با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (12 امتیاز)
آخرین مقالات تیم فنی آکس (مشاهده همه)

نوشته های مرتبط

تماس با ما

با استفاده از روش های زیر میتوانید با ما در تماس باشید.

مهندس مصطفی جعفری فشارکی
مدیریت

تماس با ما

کلمات کلیدی را وارد نمایید